nellenin tonttu kirjoitti:Heippahei nellen! Tonttu täällä, raskaan stalkkaamisen jälkeen palailen vielä tänne huhuilemaan ja utelemaan.
Kalenteri on jo ajatustasolla ihan valmis, paljon on hankittu ja jotain vielä hankkimattakin eli nyt on hyvä hetki vaikuttaa vielä kalenterin sisältöön. Kyselen tyhmiäkin, mutta koita kestää.
Juodaanko teillä kahvia/teetä/glögiä?
Onko allergioita?
Haluaisitko kalenterin, joka on vain sinulle vai saako muitakin muistaa?
Onko lapsilla omaa kalenteria?
Neulotko itse kuinka paljon?
Onko jotain neulottua tai ommeltua, jota vailla olet tällä hetkellä?
Jalan/jalkojen koot perheessänne? (riippuen siitä, onko sukille tarvetta
)
Askarteletko itse tai lasten kanssa?
Luetko, mitä mieluiten?
Tuleeko teille jotain lehtiä?
Katsotaanko teillä dvd-elokuvia - sinä ja puolisosi, lapset?
Tässä nyt tällä kertaa. Tontulla on täysi työ hommassa, toivottavasti lopputulos miellyttää.
Oujee, huhuilua!
- Juodaan kahvia, mä juon lisäksi aina "kylmään" aikaan teetä ja glögiä tietysti joulun aikaan paljon!
- Ei ole allergioita
- Saa muistaa muitakin kalenterissa
- Lapsille (siis kahdelle vanhimmalle) olen yleensä tehnyt oman yhteisen kalenterin, mutta tänä vuonna sovittiin ettei laiteta sitä esiin vaan mennään suklaakalentereilla, partiolaisten kalenterilla ja ilmaisjakeluilla tällä kertaa (ja ehkä saa avata mun kalenterista luukkuja, jos äiti niin suo..
)
- Neulon kyllä, vähän sitä sun tätä, mutta toistaiseksi aika perusjuttuja. Aina näin syksyisin tulee neulottua paljonkin, mutta kevääseen mennessä innostus lopahtaa.
- Hmmm... Näin äkkiseltään ei tule mieleen mitä neulottua/ommeltua olisin vailla.. Lapset tarttis kyllä varalapaset..
- Lapsilla ja puolisolla on villasukkia vaikka millä mitalla, mutta koska itse käytän vain villasukkia talvisaikaan, niitä ei ole koskaan liikaa! Joten jalan koko olis 36..
- Askartelen lasten kanssa jonkun verran, tosin tällä hetkellä isommat askartelevat sen verran tehokkaasti eskarissa/koulussa ja pienin on vielä vähän liian pieni, että askartelut on jääneet viime aikoina lorukorttivaihtotasolle. Mutta tykkään kyllä, ja varsinkin jos jäljessä saa näkyä, että lapset ovat olleet mukana..
- Luen paljon, ehkä tää kuitenkin kompensoi jotenkin neulomista - kun neulon, en lue ja taas toisin päin. Mieluiten lainaan perhelehtiä kirjastosta tai jotain totaaliaivotnarikkaanhömppää. Dekkarit menee ja twilightit.
- Mitähän lehtiä meille tulee...?
Mondo ja paikallislehdet (ja isännän moottoripyörälehdet), siinä varmaan ne..
- Aika harvoin tulee katsottua dvd:tä, telkkarista tulee niin paljon leffoja (&lastenohjelmia) nykyään ja netflixkin hankittiin vastikään..
Iik, mä en malta odottaa!