) toimitti pari pakettia ovelle. 
Ja tosiaan kuriirin kautta joka tapauksessa. Mä aloin miettiä niin monimutkaisia juttuja, että jos kerrostalon alaovi vaikka on lukossa ja jos paketin pitäisi jotenkin vaan mystisesti materialisoitua vastaanottajalle ja... Mutta toihan tosiaan on ihan yksinkertaista, että vie vaan ovelle. Eikös hei niissä yksäreissä ollut puhelinnumerokin, salaperäinen kuriirihan voisi soittaa tuntemattomalla numerolla (kai sen vieläkin saa sillä jollain numerotähtiyhdistelmällä?) ja sopia toimitusajan.Elinen tonttu kirjoitti:^ no tuotapa minäkin pohdin. Onko Eline sulle mahdotonta hakea vaikka esim. katajanokalta tai kekustasta omasi? Jos toimitan sulle tarkemmat ohjeet jotain kautta...

nellenin tonttu kirjoitti:Heippahei nellen! Tonttu täällä, raskaan stalkkaamisen jälkeen palailen vielä tänne huhuilemaan ja utelemaan.Kalenteri on jo ajatustasolla ihan valmis, paljon on hankittu ja jotain vielä hankkimattakin eli nyt on hyvä hetki vaikuttaa vielä kalenterin sisältöön. Kyselen tyhmiäkin, mutta koita kestää.
Juodaanko teillä kahvia/teetä/glögiä?
Onko allergioita?
Haluaisitko kalenterin, joka on vain sinulle vai saako muitakin muistaa?
Onko lapsilla omaa kalenteria?
Neulotko itse kuinka paljon?
Onko jotain neulottua tai ommeltua, jota vailla olet tällä hetkellä?
Jalan/jalkojen koot perheessänne? (riippuen siitä, onko sukille tarvetta)
Askarteletko itse tai lasten kanssa?
Luetko, mitä mieluiten?
Tuleeko teille jotain lehtiä?
Katsotaanko teillä dvd-elokuvia - sinä ja puolisosi, lapset?
Tässä nyt tällä kertaa. Tontulla on täysi työ hommassa, toivottavasti lopputulos miellyttää.
Mondo ja paikallislehdet (ja isännän moottoripyörälehdet), siinä varmaan ne..

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa