Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

ViestiKirjoittaja Vieras » 29.08.08 17:09

Adalmina, pakettisi on lähtenyt tänään - pahoittelen, että jäi näin viime tinkaan, toivottavasti se silti ilahduttaa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 30.08.08 15:08

Anonymous kirjoitti:Adalmina, pakettisi on lähtenyt tänään - pahoittelen, että jäi näin viime tinkaan, toivottavasti se silti ilahduttaa.

Kiitos kun ilmoitit :) Odottelen rauhassa ;)

Adalmina

Vieras

happy_phantomin sysvy

ViestiKirjoittaja Vieras » 01.09.08 11:18

Hei h_p!

Mietiskelen seuraavan paketin sisältöä.
Pidätkö lukemisesta? Mistä lehdistä tykkäät, semmoisista, mitä ette tilaa? Minkä kirjan haluaisit lukea seuraavaksi?
Mikä on oman jalkasi koko?
Käytättekö vain sisävaippoja vai myös taskuja? Entäs mikä on vaippojen koko?

T: Sysvysi

Vieras

ViestiKirjoittaja Riikkapoohin sysvy » 01.09.08 15:50

Riikkapooh - pakettisi on lähtenyt kyllä matkaan jo reilu viikko sitten, en voinut kuvitella ettei se ehtisi tässä ajassa! Toivottavasti ei ole kadonnut, lähetin vain kirjeenä... Mutta sinua ei ole unohdettu [heart] Toivottavasti se saapuu.

Riikkapoohin sysvy

ViestiKirjoittaja Riikkapooh » 01.09.08 15:55

Riikkapoohin sysvy kirjoitti:Riikkapooh - pakettisi on lähtenyt kyllä matkaan jo reilu viikko sitten, en voinut kuvitella ettei se ehtisi tässä ajassa! Toivottavasti ei ole kadonnut, lähetin vain kirjeenä... Mutta sinua ei ole unohdettu [heart] Toivottavasti se saapuu.

Mina sain paketin viikko sitten Lauantaina [hop]

Olen kaynyt tuolla hehkuttelemassa!

Muosk tassa hehkuttelut:
Riikkapooh kirjoitti:[kops] Minun paiva ja samalla koko pitka viikonloppu on pelastettu [hop]

Marmatin Suomi- ikavaa aamulla miehelle. Ja kohta postimies koputtaa ovelle! - Miks koputtaa en oo tilannut mitaan :?: :?: . Ja Mina juoksen hirmusta kyytia alakertaan ovelle.

Sielta loyty Marimekon Unikko postipaketti! Mina olin ihan :shock: [baila] etta mita tama nyt on. Ja viela kirjoitettu nimeni ihan oikein eli Suomesta tama nyt varmasti tuli!

No paketti auki ja minulla on ihan tippa linssissa kun ekana loytyy punaisia marimekon servetteja! Lapset tuli avuksi ja loysivat kuoresta Muumeja, Sisalla Muumit jatkuu :o) Muumi- lehti, Muumi purkkaa x2 ja Muumi- kortti jonka Annika on jo ominut itselleen. Minua on ihan selvasti vakoiltu :drool: Tai sitten oli sysvyltani taysin nappi veikkaus [jep] Panttereita ja Fazerin Salmiakkia lisaksi punainen Marimekon munamyssy.

Ette voi kuvitella miten ihanalta tuntuu ulkosuomalaisesta tammoinen paketti [onni]

Ai niin , otinhan mina kuvankin

Leima paketissa on Espoo- Aika iso alue :lol: Ei sinun sysvy-kulta tartte seuraavista lahetyksista panikoida. Postikortti riittaa kun ma oon nyt niin onnellinen!

Ja paketti tuli 23.8. eli 1.5 viikkoa sitten!
  • 0

Saima-09 Annika-06 Leo-03 + lainaliisat ja lassit
Mina suojelen sinua kaikelta.
Riikkapooh

ViestiKirjoittaja Riikkapoohin sysvy » 01.09.08 16:32

:oops: Miten on mennyt ihan ohi koko hehku, vaikka muka yritin etsiä oikein :lol: Mutta hyvä että osui kohdalle - tunnustetaan että hiukkasen on ehkä vakoiltu ;-)

Riikkapoohin sysvy

Re: happy_phantomin sysvy

ViestiKirjoittaja happy_phantom » 01.09.08 18:35

Oi kato mua on huhuiltu taas :shock: kiva :D

Anonymous kirjoitti:Hei h_p!

Mietiskelen seuraavan paketin sisältöä.
Pidätkö lukemisesta? Mistä lehdistä tykkäät, semmoisista, mitä ette tilaa? Minkä kirjan haluaisit lukea seuraavaksi?
Mikä on oman jalkasi koko?
Käytättekö vain sisävaippoja vai myös taskuja? Entäs mikä on vaippojen koko?

T: Sysvysi

Pidän lukemisesta! Kaikenlaisesta, olen hyvin monipuolinen kirjallisuuden suhteen, pidän kauhusta, jännäreistä, dekkareista, elämänkerroista, parisuhdekiemuroista ja ihan mistä vaan, kesällä ostin kirjaston poistista jopa nuortenkirjoja ja nekin oli aivan ihania pitkästä aikaa lukea :D Ainoa mistä en niin innostu, on sellanen tuulen viemää ja harlekiini-osasto.

Lehdistä ostelen satunnaisesti erilaisia sisustuslehtiä ja lapsiaiheisia (kaksplus tulee itelle, mutta muita ostelen silloin tällöin). Muita lehtiä ei tule ostettua, mutta jos käteen osuu niin selailen kyllä mielellään juorulehtiä ja uusien ideoiden toivossa tatskalehtiä.

Oman jalan koko on jotain 39 tienoilla.

Käytetään ehkä eniten sisävaippoja, mutta viime aikoina olen innostunut taas taskuistakin, nbe kun on käteviä kerho ja kaupunkireissuilla ja muutenkin kun vaihdetaan lennossa vaippoja. Vaipat on suurin osa ehkä m-kokoa mutta ällätkin näyttää istuvan ihan hyvin.

Jännityksellä jään odottamaan..... :D
  • 0

~On the tightrope/ Everything's bare/ All that there is is from here to there/ On the tightrope/ The goal is quite clear/ Don't lose yourself in your fear~

Anna +Taika 1/07, Benjamin 3/05, mies ja kasa kissoja
happy_phantom
Bannattu

ViestiKirjoittaja Irinan sysvy » 01.09.08 19:43

Irina!

Täällä taas :oops:

Kerroit kutovasi vauvalle; mitä kudot ja millaisia lankoja käytät?

Irinan sysvy

ViestiKirjoittaja happy_phantomin sysvy » 01.09.08 20:54

happy_phantom kirjoitti:
Käytetään ehkä eniten sisävaippoja, mutta viime aikoina olen innostunut taas taskuistakin, nbe kun on käteviä kerho ja kaupunkireissuilla ja muutenkin kun vaihdetaan lennossa vaippoja. Vaipat on suurin osa ehkä m-kokoa mutta ällätkin näyttää istuvan ihan hyvin.

Tähän vielä lisäyksiä, kun unohtui... onko joku vaippamateriaali, mikä ei sovi. Mikäs on erityisen kiva?

Entäs onko teidän lapsilla sama sukunimi kuin sinulla?

happy_phantomin sysvy

ViestiKirjoittaja orhen sysvy » 02.09.08 14:53

Hei [hei]

Tuleeko sinulle jotain lehtiä?
Millaisia lehtiä mieluummin lukisit?

orhen sysvy

ViestiKirjoittaja happy_phantom » 02.09.08 19:15

happy_phantomin sysvy kirjoitti:
happy_phantom kirjoitti:

Tähän vielä lisäyksiä, kun unohtui... onko joku vaippamateriaali, mikä ei sovi. Mikäs on erityisen kiva?

Entäs onko teidän lapsilla sama sukunimi kuin sinulla?

Ei taida olla mitään materiaalia mikä ei sopis. Lemppareita on joustofrotee ja velour.

Ja juu, koko perhe on saman nimen alla :)
  • 0

~On the tightrope/ Everything's bare/ All that there is is from here to there/ On the tightrope/ The goal is quite clear/ Don't lose yourself in your fear~

Anna +Taika 1/07, Benjamin 3/05, mies ja kasa kissoja
happy_phantom
Bannattu

Re:

ViestiKirjoittaja orhen sysvy » 04.09.08 7:40

orhen sysvy kirjoitti:Hei [hei]

Tuleeko sinulle jotain lehtiä?
Millaisia lehtiä mieluummin lukisit?

Lisä kysymys:

Juodaanko teillä teetä tai kahvia?

:)

orhen sysvy

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja BraZt » 04.09.08 16:52

Sysvylleni tiedoksi että vastasin kysymyksiin hehkutusketjuun.
  • 0

BraZt

ViestiKirjoittaja orhe » 05.09.08 21:15

Mulle tulee Kaksplus ja Kotivinkki. Sisustuslehdistä tykkään kovasti ja käsityölehdistä myös. Meillä juodaan kahvia. Teetäkin kaapista löytyy, mutta sitä ei tule joutua kuin ehkä kerran kuussa. Kahvia menee 2 kuppia päivässä.
  • 0

Orhe ja lapset 05/06 ja 08/08.
orhe
Bannattu

ViestiKirjoittaja Nuppu04 sysvy » 08.09.08 12:59

nuppu04

Oletko jo käynyt postilaatikolla?????

Nuppu04 sysvy

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat