Riikkapoohin sysvy kirjoitti:Riikkapooh - pakettisi on lähtenyt kyllä matkaan jo reilu viikko sitten, en voinut kuvitella ettei se ehtisi tässä ajassa! Toivottavasti ei ole kadonnut, lähetin vain kirjeenä... Mutta sinua ei ole unohdettu Toivottavasti se saapuu.
Riikkapooh kirjoitti:[kops] Minun paiva ja samalla koko pitka viikonloppu on pelastettu
Marmatin Suomi- ikavaa aamulla miehelle. Ja kohta postimies koputtaa ovelle! - Miks koputtaa en oo tilannut mitaan . Ja Mina juoksen hirmusta kyytia alakertaan ovelle.
Sielta loyty Marimekon Unikko postipaketti! Mina olin ihan etta mita tama nyt on. Ja viela kirjoitettu nimeni ihan oikein eli Suomesta tama nyt varmasti tuli!
No paketti auki ja minulla on ihan tippa linssissa kun ekana loytyy punaisia marimekon servetteja! Lapset tuli avuksi ja loysivat kuoresta Muumeja, Sisalla Muumit jatkuu Muumi- lehti, Muumi purkkaa x2 ja Muumi- kortti jonka Annika on jo ominut itselleen. Minua on ihan selvasti vakoiltu Tai sitten oli sysvyltani taysin nappi veikkaus Panttereita ja Fazerin Salmiakkia lisaksi punainen Marimekon munamyssy.
Ette voi kuvitella miten ihanalta tuntuu ulkosuomalaisesta tammoinen paketti
Ai niin , otinhan mina kuvankin
Leima paketissa on Espoo- Aika iso alue Ei sinun sysvy-kulta tartte seuraavista lahetyksista panikoida. Postikortti riittaa kun ma oon nyt niin onnellinen!
Anonymous kirjoitti:Hei h_p!
Mietiskelen seuraavan paketin sisältöä.
Pidätkö lukemisesta? Mistä lehdistä tykkäät, semmoisista, mitä ette tilaa? Minkä kirjan haluaisit lukea seuraavaksi?
Mikä on oman jalkasi koko?
Käytättekö vain sisävaippoja vai myös taskuja? Entäs mikä on vaippojen koko?
T: Sysvysi
happy_phantom kirjoitti:
Käytetään ehkä eniten sisävaippoja, mutta viime aikoina olen innostunut taas taskuistakin, nbe kun on käteviä kerho ja kaupunkireissuilla ja muutenkin kun vaihdetaan lennossa vaippoja. Vaipat on suurin osa ehkä m-kokoa mutta ällätkin näyttää istuvan ihan hyvin.
happy_phantomin sysvy kirjoitti:happy_phantom kirjoitti:
Käytetään ehkä eniten sisävaippoja, mutta viime aikoina olen innostunut taas taskuistakin, nbe kun on käteviä kerho ja kaupunkireissuilla ja muutenkin kun vaihdetaan lennossa vaippoja. Vaipat on suurin osa ehkä m-kokoa mutta ällätkin näyttää istuvan ihan hyvin.
Tähän vielä lisäyksiä, kun unohtui... onko joku vaippamateriaali, mikä ei sovi. Mikäs on erityisen kiva?
Entäs onko teidän lapsilla sama sukunimi kuin sinulla?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa