Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

ViestiKirjoittaja Liidan sysvy » 25.08.08 19:05

HUHUUUU ...

Tuliko paketti oikeaan osoitteeseen? ;)

Liidan sysvy

ViestiKirjoittaja Liida » 25.08.08 19:14

Tuli, hehkutuksiin menossa, kun saan kuvan ladattua.
  • 0

Minä -77
lapset: poika 6/04 ja tyttö 2/07
Liida

ViestiKirjoittaja Irina » 26.08.08 8:28

Irinan sysvy kirjoitti:IRINA!

Heips taas

Eka pakettisi lähtee matkaan keskiviikkona, tämä on todennäköisesti hiukan yksinkertaisempi kuin seuraavat.. Wink

Vielä kysyisin...

Mikä on jalkasi koko?

Entä päänympärys?

Tykkäätkö palloista ja/tai raidoista?

Millaista musiikkia kuuntelet?

Heippa!
Ei mitään kiirettä paketin suhteen :D Jännään kumminkin.

Jalan koko 37. pää tuota ööö. missähän on mun mittanauha eli n. 57 cm.
Raidat taitaa itsellä olla kivempia, pallot jätetään lapsille ja lasten juttuihin enimmäkseen. Ainakin vaatteissa siis. Kasseissa ja pusseissa tmv. tykkään kyllä molemmista.

Musiikin kuuntelu on kyllä melkosen vähäistä. Tällä hetkellä soi lastenlauluja :roll:, sillon tällöin jotain klassista, orkesteri- tai piano/urkumusiikkia kun fiilikset sitä kaipaa. Muuten ei juur mitään.
  • 0

Kotijoukkueessa Mies, neidit 06/06 ja 12/08 sekä Pikku-Otava 07/11.
Irina

ViestiKirjoittaja Hellasärö » 26.08.08 10:18

<<<
  • 0

Viimeksi muokannut Hellasärö päivämäärä 02.01.11 20:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Huhtikuiset 06&09 sekä joulukuiset 15&19 ja keski-ikäinen äiti joka yrittää pysyä kiinni ajan juoksussa.
Hellasärö

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.08.08 18:53

Pernicies

Anteeksi, lähetin eilen postia mutta kirje jäi uupumaan. Pahoittelen.

Lehti oli tarkoitettu ompeluun, kun olet sen saumurinkin ostanut ja herkuiksi yritin valita semmoista että saisit syödä. Jos sinulla jo on tuo lehti niin voidaan vaihtaa toiseen ompelulehteen, ostin toisen lehden itselleni.

Vieras

ViestiKirjoittaja Hellasärön sysvy » 26.08.08 19:09

Kiitos vastauksista. Minkä kokoinen jalka Akilla on? Ja mikä seuraavista väreistä on mieluisin: oranssi, turkoosi vai pinkki?

Hellasärön sysvy

ViestiKirjoittaja Hellasärö » 26.08.08 20:38

<<<
  • 0

Viimeksi muokannut Hellasärö päivämäärä 02.01.11 20:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Huhtikuiset 06&09 sekä joulukuiset 15&19 ja keski-ikäinen äiti joka yrittää pysyä kiinni ajan juoksussa.
Hellasärö

ViestiKirjoittaja Crow » 27.08.08 14:23

Crown sysvy kirjoitti:CROW!

Onnitteluni pienestä pojasta :) Onko tullut mieleen jotain, mitä pikkuista varten haluaisit?
Ja muita mietteitä: Onko sinulla omaa pihaa? Tykkäätkö askarrella (nyt taitaa olla kyllä aika siihen tiukassa ;) )? Vältätkö jotain ruoka-aineita nyt imetyksen takia?

Hö! Mä en ole huomannut huhuilua! Taitaa tulla vähän myöhässä vastaus mutta vastaan silti :?

Kiitos onnitteluista :) Varsinaista puutetta ei mistään ole, mutta kaikki pieni on ihanaa :wink: meillä ei ole pihaa, ainoastaan parveke ilman laseja. Tykkään askartelusta, mutta en tee mitään pikkusievää. Eilenkin kyllä askertelin sysvylleni lahjaa, joten kyllä aikaa aina jostain löytyy. Imetyksen takia en toistaiseksi vältä mitään. Suklaa ja kolajuomat saattavat tosin joutua pannaan, jos ilmavaivat jatkuvat pojalla.
  • 0

Variksen pojat P 11/2006 ja T 8/2008
Crow
Bannattu

ViestiKirjoittaja annilinnean sysvy » 28.08.08 10:32

Juhuu annilinnea

Don't panic! Paketti on matkalla! :D

Saapuu vieläpä tämän kuun puolella. ;)

Seuraavakin on jo melkein valmiina, yhtä asiaa vaan vielä mietin. Mitä vaatekokoa tyttösi käyttää?

annilinnean sysvy

ViestiKirjoittaja Jonskulaisen sysvy » 28.08.08 13:10

Jonskulainen!

Syyskuun paketti lähti tänään matkaan ja jos kusti polkee niinkuin pitäisi, on se jo huomenna perillä! Tulee vähän etuajassa, mutta oli postiin muutakin asiaa niin vein sitten samalla :)

Jonskulaisen sysvy

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 28.08.08 13:25

Ok, odottelen täällä. Ei haittaa, vaikka tulisi vasta ensi viikollakin. Meillä posti kulkee välillä ihan ihmeellisesti, välillä tulee kirje jo seuraavana päivänä, välillä taas saa odotella vaikka kuinka kauan.
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
jonskulainen

Toivoa on

ViestiKirjoittaja KatjaK:n sysvy » 28.08.08 21:16

KatjaK!!

:oops: Paketti ei vielä tänäänkään päässyt postin kyytiin. Sisältö on kyllä valmiina, että jos vaan jaksat odotella niin kyllä se lähipäivinä tulee.

Toivottavasti sisältö on mieluinen edes, kun minä näin hidastelen.

KatjaK:n sysvy

Re: Toivoa on

ViestiKirjoittaja KatjaK » 28.08.08 22:03

KatjaK:n sysvy kirjoitti:KatjaK!!

:oops: Paketti ei vielä tänäänkään päässyt postin kyytiin. Sisältö on kyllä valmiina, että jos vaan jaksat odotella niin kyllä se lähipäivinä tulee.

Toivottavasti sisältö on mieluinen edes, kun minä näin hidastelen.

Ei haitta vaikka tulee myöhässä, pääasia että tulee. Mukava kun ilmoitit, niin tiedän että on tulossa, vähän jo odotellutkin :lol: :lol: .
  • 0

Elinan ja Akselin äiti
*kestoilua vuodesta 2001*

http://www.aijaa.com/v.php?i=592263.jpg

"Mulla olis miljoona hommaa rästissä. nyt otan pinon päällimmäisen ja meen. " -Patuna-
KatjaK

Korakitar!

ViestiKirjoittaja Korakitaren sysvy » 29.08.08 13:28

Paketti on matkalla, toivottavasti on maanantaina perillä :D

Korakitaren sysvy

ViestiKirjoittaja jhapu » 29.08.08 13:49

JHapun sysvy kirjoitti:JHAPU

Käytetäänkö teidän neidillä vaaleanpunaista? Tykkäätkö tyttömäisistä jutuista hänellä? Minkälaisia vaippoja teillä käytetään (=sisävaippoja, taskuvaippoja, AIO)?

Hyvää ja huonoa säkää tämän ketjun seuraamisen suhteen.. muistan käyneeni täällä n. vrk ennen kuin kysymyksesi oli tullut.. Mutta hyvää siis se, että tuo lähettämäsi vaippuli on sekä mieluinen että sopiva!! Olemme aikas "kaikkiruokaisia", löytyy sekä supertyttömäistä hepenettä että käytännöllistä ja neutraalia. Vaippasysteemeistäkin moni kokeilu on jäänyt käyttöön, kaikki nuo edellä mainitsemasi ainakin. Tuo M-koko oli siis vallan passeli. (paksuilla imuilla keskinepissä) Juuri tällä viikolla tyttö oppi kävelemään, niin viitsii taas useammin laittaa hameenkin kun ei haittaa konttaajaa. Ja olen ymmärtänyt, että nyt kun liikunta kiihtyy niin kuluu aikaa ennenkuin vyötärönympärys lähtee kasvusuuntaan.
Itse olen tutstumisvaiheessa kestoilun suhteen omien kuukautisten aikana. Olen sekakäyttänyt kuppia ja kestoja ja kertsejä, phs:a taitaa olla tarpeeksi mutta siteitä on nyt 4. Punainen ja vihreä ovat lempparivärejä, kaikki ok mutta sininen ehkä vähiten näkyy päälläni.
  • 0

T: äiti-78, tyttö 06/07, poika 11/09 ja poika 25.3.2013 kera isukin
jhapu

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat