Sarahian tonttu kirjoitti:Heippa Sarahia!Kyselen hieman
Oo, jännää! Koitampa vastailla.
-Lapsi käyttää tällä hetkellä 74/80 koon vaatteita. 48 näkyi olevan kokonumero tuossa pipossa, mitä on nyt syksyn käyttänyt. Sanoisin, että se tai isompi. Jalan koko on vissiin joku n.22. Vaipoista meillä on aika moni "one sizea", sitten seassa pyörii M-koon vaippoja. Villiksissä on käytössä S ja M kokoisia kun tää on aika hoikka nykyään poika kun on sen verta liikkuvainen. Materiaaleista käytetään vähän kaikkea. Nykyään oon tykännyt sisävaipoista paljon, mutta jatkuvasti on myös käytössä taskuja. AIO:ta ei käytetä, kun ei ole rumpua. Merkkejä on monia, en oo kovinkaan nirso
- Tämä on kyllä vaikea. Jaa-a. Nautin retkeilystä, matkustelusta ja perheen parissa olemisesta. Tällä hetkellä tosin ehkä yksi arkinen toive voisi olla tietty päivä tuon miehen kanssa kahdestaan jossain kivassa paikassa (ts. muualla kuin kotona)
-Dentastiksejä taitavat mieluiten popsia, tai sitten jotain "kosteahkoja/pehmeähköjä" nameja, esim sellaisia liuskanameja (mitähän ihmettä ne on merkiltään, Lidlistä ainakin on osteltu joskus
). Kovat nahkaluut ei noille tahdo oikeen hyvin upota.
- Näin syksyn tullessa tulee aina mieleen, että erilaisille heijastinjutuille on aina tarve. Ja lapasille ja hanskoille minulla, kun ne on aina rikki.
-Koitan olla keräämättä
Hienoja kiviä meillä on ja niitä kyllä kertyy aina
- Mies laittaa meillä ruuan lähes poikkeuksetta. Leipomiset hoidan minä. Jonkinverran tulee leivottua, mutta en myönnä kauhean hyvä leipuri olevani. Nyt olen koittanut viimeaikoina alkaa leipomaan kyllä enempi, leivoin vasta jopa pari satsia porkkanaleipiä (jotka jäi lituskoiksi, mutta meni kuitenkin hyviin suihin
).
- En taida osata sisustaa ja ei ole hajuakaan millainen sisustaja olen. Tietotasoni on asteella onko siihen jotain erilaisia määreitä?
- Olen (toiselta)ammatiltani käsityöläinen. Mutta joo, jos puhutaan kangashommista niin olen opetellut vasta aikuisena neulomaan ja käyttämään ompelukonetta, kun olin kouluajat puukäsitöissä. Koitan välillä neuloa, mutta en ole kovin hyvä siinä. Ompeluhommia koitan myös välistä tehdä, mutta nyt viimeaikoina on tuo pikkuherra huomattavasti hankaloittanut niihin keskittymistä. Kaikista mieluiten
piirrän/maalaan - luen kirjoja ihan mielellään. Nyt viimeisin lukemani on Taivaslaulu. En lue ollenkaan jännäreitä/dekkareita/kauhua tms.
- tykkään mausteisista ja tulisista jutuista. Meillä maustetaan ruoka yleensä aika vahvasti
- jaa-a, kahvia kun ei kumpikaan sitä juoda?
- Ja "porokiinnostuksesta"
No, kasvatan/harrastan "porokoiria". Astiasto meillä on Pentikin Saagaa, mun itse värjäämissä ja painamissa verhoissa on
poronsarvia, pidän porokoristeista
- Poika aloitti pelkällä sormiruokailulla aikanaan, mutta nykyään syö sekä sormin, että syötettynä. Päivittäin molemmilla tavoilla.