Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Kisumirri » 24.08.09 21:15

Kisumirrin sysvy kirjoitti:Heippa Kisumirri! :D

Minkä kokoisia vaatteita lapsesi käyttävät?
Imetätkö vielä?
Käytätkö koruja?

T: [hei] sysvysi

Samuel käyttää lähinnä 110cm vaatteita (Lindexin vaatteissa jopa 116cm)
Patrik käyttää 74cm housuja ja paitoja sekä 80cm bodeja

Imetän juu päivisin (mutta siihen ei liity mitään ihmeellistä normaalista elämästä poikkeavaa) liivinsuojia ei käytetä ja ei juuri imetysjuttuja muutenkaan. :D

Aika vähän koruja käytän.
  • 0

Äiti -85 isoveli 09/05 pikkuveli 12/08 ja äidin mies -82 + Hippunen 09/13
Kisumirri

ViestiKirjoittaja aamin sysvy » 25.08.09 9:09

aami

Muutama kysymys.

*Millä herkuttelet? Syötkö suklaata ja jos niin minkälaista? Entäpä karkit? Pähkinät ja kuivatut hedelmät? Suklaakuorrutuksella vai ilman? Saatko avata paketin rauhassa vai meneekö mahdolliset herkut heti parempiin suihin tai aiheuttaako itkua ja kiukkua kun herkkuja olisi mutta niitä ei saa?

*Poltatko kynttilöytä? Tai pidätkö sellaisia muuten vaan esillä koristeena? Tykkäätkö tuoksukynttilöistä?

*Käytätkö palasaippuaa vai nestesaippuaa? Tai mitä kosmetiikkajuttuja käytät? Pidätkö body shop saippuoista? Tai käytätkö vaan luonnonmukaista kosmetiikkaa?

aamin sysvy

ViestiKirjoittaja rinkelin sysvy » 25.08.09 10:42

rinkeli

* käytätkö hajustettuja vai hajustamattomia vartalotuotteita? (suihkusaippuaa, kosteusvoidetta jne..) Jokin mieluinen merkki?
* pidätkö erikoiskahveista, makukahveista vai tavallisesta?
* onko kookos muissakin kuin makeisissa epämieluinen, esim tuoksuna?
* kaipaatko jotain lisää vauvan kestoiluun?
* millaisessa talossa asutte, onko esimerkiksi parveke/oma piha?
* onko sisäkasvienhoito/puutarhanhoito mieluinen harrastus?

rinkelin sysvy

ViestiKirjoittaja rinkeli » 25.08.09 13:49

rinkelin sysvy kirjoitti:rinkeli

* käytätkö hajustettuja vai hajustamattomia vartalotuotteita? (suihkusaippuaa, kosteusvoidetta jne..) Jokin mieluinen merkki?
* pidätkö erikoiskahveista, makukahveista vai tavallisesta?
* onko kookos muissakin kuin makeisissa epämieluinen, esim tuoksuna?
* kaipaatko jotain lisää vauvan kestoiluun?
* millaisessa talossa asutte, onko esimerkiksi parveke/oma piha?
* onko sisäkasvienhoito/puutarhanhoito mieluinen harrastus?

Ohhoh, mua on kaivattu :D

- käytän lähinnä hajustamattomia vartalo- tai ihonhoitotuotteita, poishuuhdeltavat voi olla hajustettuja, esim. suihkusaippua tai käsisaippua. Merkistä en oikein osaa sanoa kun niin vähän käytän. Ne perusjutut eli kasvotuotteet ovat aina samat, mutta ei mulla ole mitään uusia kokeiluja vastaan :).
- oon kahvifani, tykkään erikoiskahveista, juon kahvini näin imetysaikana niin, että suurin osa on kofeiinitonta ja sitten laitan sekaan jotain makukahvia.
- kookoksesta en osaa sanoa onko epämieluinen tuoksuna, ei kai...
- vauvalla on hirveä läjä taskuvaippoja ja imuja, se ei taida tarvita lisää vaippakamaa. Aikaa voisin kaivata että saisin ommeltua muutaman isomman taskun, matskut olis :roll: :lol:
- vanha puutalo, pienehkö piha löytyy.
- meillä on yksi viherkasvi, joka on hengissä. Se on sellainen joka kastellaan silloin kun muistetaan (lajista ei ole mitään tietoa). En ole viherpeukalo ja meidän asunnossa ei ole oikein paikkoja viherkasviruukuille.
  • 0

rinkeli sekä isoveli O 11/03 & pikkusisko F 10/05 & pikkuisempi sisko E 12/08

Kuva
rinkeli
Bannattu

ViestiKirjoittaja Sarbe » 25.08.09 14:40

Sarben sysvy kirjoitti:Sarbeeee!

Yritin vaklata blogiasi, mutta sepä olikin salainen. Joten onko mitään paikkaa, missä voisi tutkiskella käsitöitäsi? Millaisia töitä mieluiten teet? Mitä materiaaleja suosit? Onko käsityövarastot ylitsevuotavaiset, vai puuttuuko jotain olennaista tai ihan vaan turhamaista?

Mitäs kokoa teidän pienokainen käyttää vaatteissa? Entä vaipoissa? Millaisista vaipoista teillä tykätään? Entä leluista? Kuinka monta lorupussia teillä jo on? :mrgreen:

Mulla ei netissä ole tällä hetkellä mitään kuvia käsitöistä, mutta voisin loppu viikolla läväyttää tonne valmiit työt ketjuun laitella kuvia. Pääasiassa villahousuja ja vaippoja.
Tällä hetkellä uusi innostuksen aihe on vaatteet, parit pipot tehty ja yhdet housut ja tunika.
Mitään ei puutu ja toisaalta puuttuu vaikka mitä ;)
Kaisan vaatteet on tällä hetkellä 86-kokoisia.. suurimmaksi osaksi. Vaipat M-kokoisia. Kaisuli on n.9,5kg. Leluista vähän kaikenlaisista, nuket on uusimmat suosikit :) Nukeille ei toistaiseksi ole vaatteet vaatetta, tai oikeestaan mitään muutakaan tarviketta. Lorupusseja on yksi ja sekin on äitin käsityöpussina :oops:
Saara
  • 0

minä/84 ja mun likka 6/08
Sekä karvainen ystävämme ess Oreo 02/20
Sarbe

ViestiKirjoittaja vieras » 25.08.09 18:21

Kaislakerttu!!

Kivaa olla sysvysi :)

Käytätkö villasukkia? Tai tarvitseeko joku lapsista villasukkia? Minkä kokoinen jalkasi on?

vieras

ViestiKirjoittaja minna1983:n sysvy » 25.08.09 18:51

minna1983

Muutama kysymys:
-käytätkö kosmetiikkaa, meikkejä ym., onko jotain suosikkeja, minkälainen ihotyyppi sinulla on?
-käyttääkö nuorimmainen villahousuja, entä muu perhe villavaatteita?
-minkälainen sisustusmaku sinulla on, mistä tykkäät erityisesti, mitä et voi sietää?

minna1983:n sysvy

ViestiKirjoittaja Heidi_Marika » 25.08.09 20:41

Merkkaan ketjun itelleni.
  • 0

Minä-79, mies-78 ja lapset -01,-03,-06,-09
Heidi_Marika
Bannattu

ViestiKirjoittaja maija.k:n sysvy » 25.08.09 20:48

HUHUU maija.k!!

Haluaisin kysyä sinulta, mikä on suhteesi suomalaisiin metsäsieniin? Syötkö? Syötkö varauksin ( esim. ryöppäämättä kelvollisia ruokasieniä ) vai et missään tapauksessa?

Toinen kysymys: mikä on suhteesi uskontoon, tai uskontosi tai uskonnottomuutesi?

Tällä erää ei muuta. Ihanaa olla sysvysi [onni] Toivottavasti tykkäät lähetyksistä, mitä olen Sinulle ajatellut.

maija.k:n sysvy

ViestiKirjoittaja maija.k » 25.08.09 21:05

Sienet on hyviä, ainakin jos joku muu käy ne keräämässä... Mä en siis oikeen tunnista sieniä ja siksi en uskalla kerätä kuin satunnaisesti tatteja ja kanttarellejä :).

Uskonnoton on varmaan hyvä termi kuvaamaan minua.

Ja ei stressiä mua on helppo ilahduttaa :D
  • 0

¨kauneus on katsojan silmässä¨
maija.k

Sannareeta

ViestiKirjoittaja sannareetan sysvy » 25.08.09 22:22

Hei Sannareeta!

Olen yrittänyt vaklata sinua ja jotain sinusta tiedänkin mutta kaipaisin lisätietoja .

Millä herkuttelet mieluiten?
kahvi vai tee?
mitä suklaassasi ei saa olla? ja mikä mieleisin?
Leivotko itse usein?
Ompeletko lapsille/itsellesi vaatteita?
Pidätkö retropuuvilloista, ja vaatteina lähinnä?
Mitä kokoa lapset nyt ovat ja onko heillä jotain mielehahmoa tai mielipuuhaa? lempivärejä?
Vieläkö nuorempi käyttää vaippoja, onko taretta sellaiselle?
Käytäkö itse kestoja, naisena ja kotona?

Jospa siinä kysymykset tällä kertaa :D

sannareetan sysvy

ViestiKirjoittaja kaislakerttu » 26.08.09 6:34

vieras kirjoitti:Kaislakerttu!!

Kivaa olla sysvysi :)

Käytätkö villasukkia? Tai tarvitseeko joku lapsista villasukkia? Minkä kokoinen jalkasi on?

Hei!
Täähän on jännää :D
Joo, käytän kyllä talvella villasukkia enkä taida omistaa kuin yhdet vaivalla kudotut :wink: (kutomiseen meni toista vuotta :oops: ). En siis ole neuleihminen, mutta tykkään villaisesta käsintehdystä. Jalkani on 39.
Lapsista oikeastaan Lumi 3v ja Joni 9v tarvis uudet isommat villasukat. Lumin kengän koko on n. 27 ja Jonin 34-35.
Meillä ei ole kutovia mummuja ta muitakaan sukulaisia joten villasukat olisi ihanat :o)
  • 0

Lapset 3/98,11/99,1/03,2/06,7/09,Muistoissa pieni enkelityttö 10/07,
kaislakerttu

ViestiKirjoittaja minna1983 » 26.08.09 11:35

minna1983:n sysvy kirjoitti:minna1983

Muutama kysymys:
-käytätkö kosmetiikkaa, meikkejä ym., onko jotain suosikkeja, minkälainen ihotyyppi sinulla on?
-käyttääkö nuorimmainen villahousuja, entä muu perhe villavaatteita?
-minkälainen sisustusmaku sinulla on, mistä tykkäät erityisesti, mitä et voi sietää?

Juu kyllä käytän meikkejä en päivittäin välttämättä, mutta yleensä kun lähden kaupungille niin laitan kevyen meikin. Sävyttävää päivävoidetta, luomiväriä, kulmakynää, ripsaria ja huulikiiltoa. Viihteelle lähtiessä sit enemmän kaikkea. Ei mitään erityisiä suosikkeja ole. Iho on kosmetologin mukaan pintakuiva, mutta näppyjä löytyy kuitenkin.

Juu kyllä nuorimmainen käyttää villahousuja yövaipan päällä ja usein laitan hänelle kyllä villahousut ihan taskuvaipankin päälle ettei bodyt kastu. Ja aikeissa olis hankkiakkin Ainolle lisää villahousuja talvea varten. Ja muut käyttää ainakin lapasia ja sukkia.

Jaa mikä se semmonen sisustus maku on?? :oops: :oops: Meillä ei oikeen ole mitään erityistä sisustusta...Mutta sisustuksessa tykkäisin kaikista luonnon väreistä, jos olis varaa niin sisustettais kyllä koko kämppä ihan uusiksi.
  • 0

-----------------------------------------------
minä -83 ja tyttöset 02/06 & 01/09
minna1983

ViestiKirjoittaja aami » 27.08.09 7:44

aamin sysvy kirjoitti:aami

Muutama kysymys.

*Millä herkuttelet? Syötkö suklaata ja jos niin minkälaista? Entäpä karkit? Pähkinät ja kuivatut hedelmät? Suklaakuorrutuksella vai ilman? Saatko avata paketin rauhassa vai meneekö mahdolliset herkut heti parempiin suihin tai aiheuttaako itkua ja kiukkua kun herkkuja olisi mutta niitä ei saa?

*Poltatko kynttilöytä? Tai pidätkö sellaisia muuten vaan esillä koristeena? Tykkäätkö tuoksukynttilöistä?

*Käytätkö palasaippuaa vai nestesaippuaa? Tai mitä kosmetiikkajuttuja käytät? Pidätkö body shop saippuoista? Tai käytätkö vaan luonnonmukaista kosmetiikkaa?

Oooh, Fazerin sininen suklaa käy hyvin, toblerone on erikoisherkkua :lol: Karkkejakin syön, nyt kyllä enemmän kunnon oikea salmiakki enemmän iskee ku mitkään muut. Pähkinät ja kuivatut hedelmätki mene oikein hyvin, varsinkin suklaalla päällystettynä!!! :lol: Saan avata rauhassa ja pistän jemmaan herkut itelleni, lapset on jo oppinu että äidillä voi olla omat herkut jossain :oops:

Tykkään kynttilöistä! Tuoksukynttilätkin on jeejee, kunhan ei tosiaan mitään inkiväärin tms "tunkkaisen mausteisen" hajuisia ole. Käsisaippua on lähinnä nyt ollu palasaippuaa, noita ite tekemiäni, vessassa siis, suihkussa ja kylvyssä (meillä on amme) on bodyshopin tuotteita (kylpyjä varten semmonen "maito" ja kylpyvaahto, muuta en oo kerinny hankkia ja saada) ja kyllä, ne on oikein ihania. Useammin pitäisi päästä pulahtamaan ammeeseen! :D
Kosmetiikkaa käytän muuten aika niukasti, joku naamarasva (iho on toooosi kuiva) ja ripsari lähinnä, joskus jos oikein repäsee ni meikivoide ja puuteri ja jotain rajausta (jotka unohan sitte aina illalla pestä pois ja aamulla on semmonen panda-ilmiö peilissä). Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan pitäisi tutustua enemmän, täältä ei missään ihan lähellä ole mahollisuuksia niin lähinnä jotain markettikamaa nuo on, paitsi naamarasva on "kallis merkkituote" kun ei mitkään niveat jaksa pitää ihoa kivana. :?
  • 0

"parempi paskaset nurkat ku puhas helvetti"
aami
Bannattu

Re: Sannareeta

ViestiKirjoittaja sannareeta » 31.08.09 8:57

No niin, tässä vastauksia..sori kun oon ollut niin poissaoleva viime aikoina :oops:

Kahvia mieluiten, suklaassa saa olla mitä vaan, mutta mieluummin tummaa kuin vaaleaa.
Leivon mielellään, jos vain on aikaa niin kerran, pari viikossa.
Ompelussa sama juttu, nytkin on mielessä vaikka mitä lapsille/itselle, mutta töihin paluun jälkeen ajasta on aina pulaa :( Jospa kuitenkin saisin aikaan ainakin itselle tunikan ja lapsille puserot. Retropuuvillat :D
Lapset: 80-86 ja 104-110. Vanhemman lemppariväri on keltainen (ja pinkki, rinsessakausi..) Pienempi ei vielä kommentoi, mutta esim. turkoosi sopii tosi hienosti tummansinisiin silmiin! Hello Kitty -tuotteet tuntuu olevan kivoja, joskaan tyly äippä ei ole niitä hankkinut.
Vaipat kastuu pienemmällä enää niin harvoin, etten ole itsekään enää tohtinut ommella niitä lisää. Harmi, kun kivoja kuoseja on taas tullut kauppoihin..
Käytän kesto-phs:a ja kuppia.

Olikohan tässä kaikki? Nyt alkaa jo jännittää tulevat paketit.. :lol:

sannareetan sysvy kirjoitti:Hei Sannareeta!

Olen yrittänyt vaklata sinua ja jotain sinusta tiedänkin mutta kaipaisin lisätietoja .

Millä herkuttelet mieluiten?
kahvi vai tee?
mitä suklaassasi ei saa olla? ja mikä mieleisin?
Leivotko itse usein?
Ompeletko lapsille/itsellesi vaatteita?
Pidätkö retropuuvilloista, ja vaatteina lähinnä?
Mitä kokoa lapset nyt ovat ja onko heillä jotain mielehahmoa tai mielipuuhaa? lempivärejä?
Vieläkö nuorempi käyttää vaippoja, onko taretta sellaiselle?
Käytäkö itse kestoja, naisena ja kotona?

Jospa siinä kysymykset tällä kertaa :D
  • 0

Sannareetan lisäksi perheessä myös mies ja tytöt 12/05 ja 05/08

sannareeta

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat