Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja Kisumirrin sysvy » 02.04.09 12:57

Kisumirri kirjoitti:
Kisumirrin sysvy kirjoitti:Hei kisumirri!

Syötkö jotain herkkuja karkkia tms.? Minkä kokoisia vaippoja lapsesi käyttää? Käytättekö taskuvaippoja? Imetätkö? Juotko kahvia tai teetä? Syöttekö seka- vai kasvisruokaa? Tykkäätkö kokata? Eiköhän tässä ole ensi alkuun tarpeeksi kysymyksiä...

herkkua on kaikki ihanat suklaa pallo karkit, toffeesuklaapallo jne. käytössä M kokoiset vaipat, Patrik painaa tällä hetlellä n. 6.5kg, ja on myös taskuvaippoja käytössä. Imetän kyllä, sekä juon mieluummin kahvia kuin teetä. Sekaruokaa syödään mutta kokkailu ei ole minun heiniä ollenkaan.

Kiitos näistä vastauksista....Helpottaa vähäsen minua.

Oliko se jalan mitta 28cm varpaasta kantapäähän? ja onko pohkeesi ohuet, normaalit vai paksut? Mietin jos ehdin jollain tavalla toteuttamaan toiveesi....

Kisumirrin sysvy

ViestiKirjoittaja ida:n sysvy » 02.04.09 15:02

Mitä tarkoittaa ysärivihreä? Neonvihreää?

ida:n sysvy

ViestiKirjoittaja Vupiin sysvy » 02.04.09 18:08

Heippa Vupii!

Mainitsit esittelyssäsi, että sekä sinulla että lapsillasi on allergiaa. Voinko pakata lähetykset kotona vai toivotko "steriilimpää" postia?

Vupiin sysvy

ViestiKirjoittaja Kisumirri » 02.04.09 22:06

Kisumirrin sysvy kirjoitti:
Kisumirri kirjoitti:
Kisumirrin sysvy kirjoitti:Hei kisumirri!

Syötkö jotain herkkuja karkkia tms.? Minkä kokoisia vaippoja lapsesi käyttää? Käytättekö taskuvaippoja? Imetätkö? Juotko kahvia tai teetä? Syöttekö seka- vai kasvisruokaa? Tykkäätkö kokata? Eiköhän tässä ole ensi alkuun tarpeeksi kysymyksiä...

herkkua on kaikki ihanat suklaa pallo karkit, toffeesuklaapallo jne. käytössä M kokoiset vaipat, Patrik painaa tällä hetlellä n. 6.5kg, ja on myös taskuvaippoja käytössä. Imetän kyllä, sekä juon mieluummin kahvia kuin teetä. Sekaruokaa syödään mutta kokkailu ei ole minun heiniä ollenkaan.

Kiitos näistä vastauksista....Helpottaa vähäsen minua.

Oliko se jalan mitta 28cm varpaasta kantapäähän? ja onko pohkeesi ohuet, normaalit vai paksut? Mietin jos ehdin jollain tavalla toteuttamaan toiveesi....

mitta saa varmaankin olla jopa 30cm että on varmasti sopiva kun en tiiä miten tuon mittais järkevästi. ja on siis varpaasta kantapäähän mitta. pohkeet on kai normaalit tai paksut ei ainakaan ohuet.. mitta pohkeesta about 40cm.
  • 0

Äiti -85 isoveli 09/05 pikkuveli 12/08 ja äidin mies -82 + Hippunen 09/13
Kisumirri

ViestiKirjoittaja feran sysvy » 03.04.09 6:52

Fera kirjoitti:
Feransysvy kirjoitti:Hei Fera,
poltatteko kynttilöitä, jos niin hajustamattomia vai hajustettuja?

Joitko teetä vaiko kahvia, millaisista mauista pidät?

Onko jotain mitä kovasti haluaisit vaan et ole saanut hankituksi jostain syystä?

Harvemmin tulee kyllä poltettua kynttilöitä, hajustamattomia tai hajustettuja. Ehkä joskus Jouluna :lol:
Juon kahvia ja teetä. Teestä pääasiassa luomu rooibosta, kahvista ihan peruskamaa ja sitten tietty makukahvit on hyviä, niitä vaan ei kovin usein raaski ostaa :D
Kovasti olen himoinnut addin pieniä (3/40) pyöröjä.. en vaan koskaan jaksa niitä tilata kun postikulut on yleensä niin suuren nettikaupoissa, ja Turusta en ole mistään löytänyt.

Millaisia noista Addin pyöröpuikoista olet katsellut ja ymmärsinköhän oikein että 3mm ja 40cm pitkiä?

feran sysvy

ViestiKirjoittaja Fera » 03.04.09 7:21

Ihan perus niklattuja oon katsellut ;) ja juu oikeen ymmärsit koon :lol:
  • 0

Hyvä äiti ei turhaan kuluta energiaa sen korkean aidan yli kiipeämiseen!
-Anuli78-
Fera

ViestiKirjoittaja Fanny M:n sysvy » 03.04.09 22:17

Fanny M, käytätkö koruja? Tai jotain asusteita? Jos niin suositko jotain väriä ja/tai materiaalia niissä?

Fanny M:n sysvy

ViestiKirjoittaja Fanny M » 04.04.09 12:06

Fanny M:n sysvy kirjoitti:Fanny M, käytätkö koruja? Tai jotain asusteita? Jos niin suositko jotain väriä ja/tai materiaalia niissä?

Mulla on korvissa ja huulessa renkaat sekä sormessa vihkisormus, ja siinä se. Renkaat on hopeaa ja sormus kolmea kultaa. En juuri harrasta kaulakoruja, sillä mulla on rintojen välissä tatuointi, joka on tarpeeksi koristeellinen. :P
Asusteitakaan en käytä, jollei hiushärpäkkeitä lasketa. Nekin on sitten joko mustia peruslenksuja tahi hopeanvärisiä nokkaklipsejä.

Oon tylsä. :lol:
  • 0

"Jos iloitset älä sitä muille jaa / Ole yksin oman surusi kantaja."
Fanny M

ViestiKirjoittaja Vieras » 04.04.09 12:30

Riikkapooh kirjoitti:[onni] Loppukuusta tullaan.

Lahto saattaa kylla myohastya tyohassakoiden takia ensikuun puolelle. Mutta ei haittaa, odottavat sitten Mummolassa :D

Kiitos Tsempeista :o)

Riikkapooh, kiitos vastauksesta. :D

Semmoinen vielä tuli mieleen, että pidätkö ruuanlaitosta tai leipomisesta?

Vieras

ViestiKirjoittaja Riikkapooh » 04.04.09 20:01

Vieras kirjoitti:
Riikkapooh kirjoitti:[onni] Loppukuusta tullaan.

Lahto saattaa kylla myohastya tyohassakoiden takia ensikuun puolelle. Mutta ei haittaa, odottavat sitten Mummolassa :D

Kiitos Tsempeista :o)

Riikkapooh, kiitos vastauksesta. :D

Semmoinen vielä tuli mieleen, että pidätkö ruuanlaitosta tai leipomisesta?

Tykkaan vaihtelevasti. En osaa/ kautta jaksa mitaan hirveita hienosteluja. Peruskamaa ja sossoa syntyy lasten avulla. Yksin en keittioon paase :wink:
  • 0

Saima-09 Annika-06 Leo-03 + lainaliisat ja lassit
Mina suojelen sinua kaikelta.
Riikkapooh

ViestiKirjoittaja LauraKoo » 06.04.09 20:15

LauraKoon sysvy kirjoitti:Juotko kahvia vai teetä? Kestoillaanko teillä? Olisiko tarvetta lapsilla tai sulla sukille tai mv ja mitkähän olisi hyvät koot?

Voi, kun olet aktiivinen. Nyt vasta huomasin huhuilun, kun olen ollut poissa koneelta muutaman päivän.
Juon kahvia sekä teetä, kahvia juon tällä hetkellä enemmän. Meillä kestoilee Voitto ja minä sitten, kun on sille aihetta. Vielä ei Voiton syntymän jälkeen ole ollut. Sukat ovat kivoja. Voiton jalka on tällä hetkellä 21, Veikon 28 ja Minun 37.
  • 0

Isoveli 02/06
Keskiveli 03/08
Pikkuveli 10/13
Vau-veli 06/15
LauraKoo
Bannattu

ViestiKirjoittaja tuijan sysvy » 07.04.09 14:53

Tuijan sysvy kirjoitti:Minkä kokoisia jalkoja perheestänne löytyy? Minkä kokoisia vaatteita lapset käyttävät? entä sinä itse? Mitkä värit miellyttävät? Juotko teetä tai kahvia? Jos olisit muumihahmo niin mikä niistä :lol:

tuija hoi!

Vieläkin kaipailen vastausta etenkin tuohon jalankoko asiaan.

tuijan sysvy

ViestiKirjoittaja KAISLAKERTUN sysv » 10.04.09 7:59

KAISLAKERTTU!

Tuleeko teille lehtiä? Seuraatko/oletko kiinnostunut muodista?
Jos on hengähdystauko ilman lapsia mitä silloin teet?

KAISLAKERTUN sysv

ViestiKirjoittaja kaislakerttu » 10.04.09 8:27

Hei, mua oli huhuiltu :D
Mulle tulee ainoastaan suuri käsityö- ja talo ja koti-lehti.
En oikeastaan seuraa muotia vaan enemmän omia mieltymyksiä, jotka kulkee joskus muodin mukaan, mutta yleensä ei. Sisustus- ja säilytysvinkkejä usein lehdistä katselen.

Omaa aikaa, hmmm. mulla on sitä niin äärimmäisen harvoin. Yleensä OTAN sen oman ajan vaikka lapset on kotonakin kun yleensä ne aina on. Silloin ompelen, aika usein herkuttelen salaa lapsilta :oops: Joskus otan irtioton ja ajan päiväksi kaupunkiin shoppaileen. Käyn myös kirpparilla jos siihen on mahdollisuus.
Kesäisin jos meillä on mahdollisuus olla miehen kanssa kahdestaan, menemme kalastamaan. Käymme kalalla myös koko perheen voimin.

Eipä tästä tainnut sulle paljoa apua olla :oops:
  • 0

Viimeksi muokannut kaislakerttu päivämäärä 10.04.09 17:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Lapset 3/98,11/99,1/03,2/06,7/09,Muistoissa pieni enkelityttö 10/07,
kaislakerttu

ViestiKirjoittaja Vupiin sysvy » 10.04.09 17:03

Vupiin sysvy kirjoitti:Heippa Vupii!

Mainitsit esittelyssäsi, että sekä sinulla että lapsillasi on allergiaa. Voinko pakata lähetykset kotona vai toivotko "steriilimpää" postia?

Hip hop, kaipailen edelleen vastausta! :)

Vupiin sysvy

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat