Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Fanny M » 23.12.08 0:13

Talvitar kirjoitti:ja ylipäänsäkään en tajua sitä että ihan tavallisista keskusteluista käydään "siivoamassa" omat viestit pois siinä vaiheessa kun niska nakellen poistutaan paikalta.

Nainen, sulla on taas mun luontoni.
  • 0

"Jos iloitset älä sitä muille jaa / Ole yksin oman surusi kantaja."
Fanny M

ViestiKirjoittaja Riikkapooh » 23.12.08 0:13

Ellu-72 kirjoitti:Talvittaren kanssa samoilla linjoilla.....
En poistais viestejäni jos poistuisin.... Minkä sanoin sen sanoin ja sillä siisti. NIH!

Samaa mielta minakin. Saavat jaada tuleville polville vaikka muinais muistoks. Paitsi etta ei minua taalta pois saa.
  • 0

Saima-09 Annika-06 Leo-03 + lainaliisat ja lassit
Mina suojelen sinua kaikelta.
Riikkapooh

ViestiKirjoittaja JohannaK » 23.12.08 1:31

Joo tulkaa nyt jumaliste lynkkaamaan tänne ketjuun ne vietien poistajat!! kaikki mukaan vaan. :roll: :roll:
Ketä muuta häiritsee? pistetäänkö vaikka pino pystyyn :roll:
jos teitä ei kiinnosta poistaa viestejänne niin so what, antakaa viestienne olla.en missään välissä ole teiltä sitä tietääkseni ollut pyytämässäkään.

Mun olis ehkä pitänyt miettiä asioita jo kirjottaessani noita viestejä mutta enpä niin tehnyt. minun mielestäni minulla/kellä tahansa muullakin on oikeus poistaa tekstinsä vaikka se "häiritsis" ketä,ja kenen lukemista.
mä en kaivannut tänne mitään laumaa kiekumaan että myös minua,minua,minua ja minua häiritsee se. totta hitossa se häiritsee osaa porukkaa mutta ei voi auttaa, ne on mun kirjotuksia! kirjottakaa ite ja säilökää ne vaikka hamaan hautaan asti lasten lapsillenne, mutta ette te voi määrätä muita tekemään niin... NIH [ol]

JUURI TÄTÄ MINÄ TARKOITAN!!!
  • 0

Johanna
Viivi 11/01, Vilma 3/03, Siiri 2/05, Saaga 8/06 ja Selma 31.7.09 + isukki
KuvaKuva
Mikäli artikulointini on huonoa, se johtuu siitä että sylissäni ruokaillaan parasta aikaa... [BF]
JohannaK
Bannattu

ViestiKirjoittaja hilla87 » 23.12.08 9:09

JohannaK kirjoitti:kirjottakaa ite ja säilökää ne vaikka hamaan hautaan asti lasten lapsillenne, mutta ette te voi määrätä muita tekemään niin... NIH [ol]

Ei kai kukaan ole määrännytkään??? Kunhan muutama on kertonut ettei ymmärrä viestien poistelua. Sua vaan taitaa tällä hetkellä ysvi ärsyttää vähän liikaa... :wink:

Itse ymmärrän jos jotain henkilökohtaisempia viestiä poistellaan, mutta että lähtiessä poistetaan kaikki viestit, niin sitä en...
  • 0

hilla87
Bannattu

ViestiKirjoittaja *miiuska* » 23.12.08 9:12

Niin, ja se mikä tästä tekee vielä "oudompaa", että samalla kun omia viestejä poistellaan, ollaan toisaalla päivittelemässä miksi joku ketju poistetaan kokonaan :roll:
  • 0

Viimeksi muokannut *miiuska* päivämäärä 23.12.08 10:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Keskellä merta, matkalla kauas, vain hölmö kaipaa jotakin - Tommy Tabermann
*miiuska*
Bannattu

ViestiKirjoittaja Ellu-72 » 23.12.08 9:57

Onks täällä Joulustressiä havaittavissa? :roll:
  • 0

ESITTÄYTYMINEN
Lapset = 1/05 8/06 6/09

***Aamun sarastaessa lepakot piiloutuvat valolta - ja kukot laulavat ilosta.***
Ellu-72

ViestiKirjoittaja *miiuska* » 23.12.08 10:08

^ehkä joillain, mut ei mulla ainakaan, kaikki on valmistettu jo hyvissä ajoin. Liikaa aikaa sen sijaan taitaa olla kun ehtii ketjuja lukemaankin :lol:
  • 0

*miiuska*
Bannattu

ViestiKirjoittaja Elsi193 » 23.12.08 10:11

JohannaK kirjoitti:Joo tulkaa nyt jumaliste lynkkaamaan tänne ketjuun ne vietien poistajat!! kaikki mukaan vaan. :roll: :roll:
Ketä muuta häiritsee? pistetäänkö vaikka pino pystyyn :roll:
jos teitä ei kiinnosta poistaa viestejänne niin so what, antakaa viestienne olla.en missään välissä ole teiltä sitä tietääkseni ollut pyytämässäkään.

Mun olis ehkä pitänyt miettiä asioita jo kirjottaessani noita viestejä mutta enpä niin tehnyt. minun mielestäni minulla/kellä tahansa muullakin on oikeus poistaa tekstinsä vaikka se "häiritsis" ketä,ja kenen lukemista.
mä en kaivannut tänne mitään laumaa kiekumaan että myös minua,minua,minua ja minua häiritsee se. totta hitossa se häiritsee osaa porukkaa mutta ei voi auttaa, ne on mun kirjotuksia! kirjottakaa ite ja säilökää ne vaikka hamaan hautaan asti lasten lapsillenne, mutta ette te voi määrätä muita tekemään niin... NIH [ol]

JUURI TÄTÄ MINÄ TARKOITAN!!!

No saanpe kerrankin peesiä suakin. :shock: .
  • 0

Elsi193

ViestiKirjoittaja Fanny M » 23.12.08 10:34

*miiuska* kirjoitti:Niin, ja se mikä tästä tekee vielä "oudompaa", että samalla kun omia viestejä poistellaan, ollaan toisaalla päivittelemässä miksi joku ketju poistetaan kokonaan :roll:

"En minä, mutku ne kaikki muut!!11" Niinhän se aina menee. :lol:
  • 0

Fanny M

ViestiKirjoittaja Talvitar » 23.12.08 10:40

ira kirjoitti:Okeiokeiokei ookei :) Saitte puhuttua :mrgreen: Jääköön mun viestit ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta tänne.

Hyvä :) Koska esim. sun uskonnolliset kirjoituksesi on olleet TODELLA hyviä ja on sääli jos sun fiksut ja maltilliset kirjoituksesi olis poistuneet :)
  • 0

Äiti -69, Tytöt 01/00 ja 03/04 sekä Poika 07/07
**Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it. -- Terry Pratchett**

Keskustelupalsta kirjallisuudesta -- tervetuloa!!!
Talvitar

ViestiKirjoittaja Vimmaliini » 23.12.08 11:09

Osalla keskustelufoorumeista, jossa käyn, on viestien muokkaukseen jätetty 10-30 min aikaa, sen jälkeen ei omalle viestilleen pysty enää tekemään mitään.
  • 0

1/00, 6/01, 12/04 ja 10/10
Vimmaliini
Site Admin

ViestiKirjoittaja Talvitar » 23.12.08 11:23

Vimmaliini kirjoitti:Osalla keskustelufoorumeista, jossa käyn, on viestien muokkaukseen jätetty 10-30 min aikaa, sen jälkeen ei omalle viestilleen pysty enää tekemään mitään.

Tää käyttöön täälläkin niin loppuu tämäkin natina :D
  • 0

Äiti -69, Tytöt 01/00 ja 03/04 sekä Poika 07/07
**Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it. -- Terry Pratchett**

Keskustelupalsta kirjallisuudesta -- tervetuloa!!!
Talvitar

ViestiKirjoittaja Fanny M » 23.12.08 11:30

Talvitar kirjoitti:
Vimmaliini kirjoitti:Osalla keskustelufoorumeista, jossa käyn, on viestien muokkaukseen jätetty 10-30 min aikaa, sen jälkeen ei omalle viestilleen pysty enää tekemään mitään.

Tää käyttöön täälläkin niin loppuu tämäkin natina :D

Tai täydellinen muokkauksenesto kaikille muille osioille, paitsi kirpparille. 8)
  • 0

Fanny M

ViestiKirjoittaja Ninnu78 » 23.12.08 12:37

Jokainen saa tietysti poistaa mitä tahtoo jos kerran säännöt on sellaset mutta en vaan jaksa käsittää että edelleen on ihmisiä jotka eivät tajua että tämä foorumi on vähintään puolijulkinen, täällä on kymmeniä ellei satoja nimimerkkejä lukemassa, ja että tekstit säilyy niin kauan kuin foorumikin, miksei vaikka 20v. ... Meinaan sitä että tämän voisi kirjoittaessaan pitää mielessä...
  • 0

Minä -78, Mies -75, Pikkuneiti 10/07, Pikkuveli 10/09
Ninnu78

ViestiKirjoittaja *miiuska* » 23.12.08 12:57

Fanny M kirjoitti:
*miiuska* kirjoitti:Niin, ja se mikä tästä tekee vielä "oudompaa", että samalla kun omia viestejä poistellaan, ollaan toisaalla päivittelemässä miksi joku ketju poistetaan kokonaan :roll:

"En minä, mutku ne kaikki muut!!11" Niinhän se aina menee. :lol:

Mitähön mahdoit tarkoittaa? En ole poistamassa mitään kirjoituksiani, miksi sen tekisin?
  • 0

*miiuska*
Bannattu

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat