Talvitar kirjoitti:ja ylipäänsäkään en tajua sitä että ihan tavallisista keskusteluista käydään "siivoamassa" omat viestit pois siinä vaiheessa kun niska nakellen poistutaan paikalta.
Nainen, sulla on taas mun luontoni.
Talvitar kirjoitti:ja ylipäänsäkään en tajua sitä että ihan tavallisista keskusteluista käydään "siivoamassa" omat viestit pois siinä vaiheessa kun niska nakellen poistutaan paikalta.
Ellu-72 kirjoitti:Talvittaren kanssa samoilla linjoilla.....
En poistais viestejäni jos poistuisin.... Minkä sanoin sen sanoin ja sillä siisti. NIH!
JohannaK kirjoitti:kirjottakaa ite ja säilökää ne vaikka hamaan hautaan asti lasten lapsillenne, mutta ette te voi määrätä muita tekemään niin... NIH
JohannaK kirjoitti:Joo tulkaa nyt jumaliste lynkkaamaan tänne ketjuun ne vietien poistajat!! kaikki mukaan vaan.
Ketä muuta häiritsee? pistetäänkö vaikka pino pystyyn
jos teitä ei kiinnosta poistaa viestejänne niin so what, antakaa viestienne olla.en missään välissä ole teiltä sitä tietääkseni ollut pyytämässäkään.
Mun olis ehkä pitänyt miettiä asioita jo kirjottaessani noita viestejä mutta enpä niin tehnyt. minun mielestäni minulla/kellä tahansa muullakin on oikeus poistaa tekstinsä vaikka se "häiritsis" ketä,ja kenen lukemista.
mä en kaivannut tänne mitään laumaa kiekumaan että myös minua,minua,minua ja minua häiritsee se. totta hitossa se häiritsee osaa porukkaa mutta ei voi auttaa, ne on mun kirjotuksia! kirjottakaa ite ja säilökää ne vaikka hamaan hautaan asti lasten lapsillenne, mutta ette te voi määrätä muita tekemään niin... NIH
JUURI TÄTÄ MINÄ TARKOITAN!!!
*miiuska* kirjoitti:Niin, ja se mikä tästä tekee vielä "oudompaa", että samalla kun omia viestejä poistellaan, ollaan toisaalla päivittelemässä miksi joku ketju poistetaan kokonaan
ira kirjoitti:Okeiokeiokei ookei Saitte puhuttua Jääköön mun viestit ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta tänne.
Vimmaliini kirjoitti:Osalla keskustelufoorumeista, jossa käyn, on viestien muokkaukseen jätetty 10-30 min aikaa, sen jälkeen ei omalle viestilleen pysty enää tekemään mitään.
Talvitar kirjoitti:Vimmaliini kirjoitti:Osalla keskustelufoorumeista, jossa käyn, on viestien muokkaukseen jätetty 10-30 min aikaa, sen jälkeen ei omalle viestilleen pysty enää tekemään mitään.
Tää käyttöön täälläkin niin loppuu tämäkin natina
Fanny M kirjoitti:*miiuska* kirjoitti:Niin, ja se mikä tästä tekee vielä "oudompaa", että samalla kun omia viestejä poistellaan, ollaan toisaalla päivittelemässä miksi joku ketju poistetaan kokonaan
"En minä, mutku ne kaikki muut!!11" Niinhän se aina menee.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 209 vierailijaa