SYSVY HUHUILUT (Heinäkuu)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

ViestiKirjoittaja piia-h » 20.06.08 21:39

Piian sysvy kirjoitti:PIIA-H!

Tietosi on minulla. Sinua tarkkaillaan..!
Hyvää juhannusta!

:) mukavaa juhannusta sinullekin [heart]

ja tiedoksi että älä ihmettele jos minua ei täällä paljon näy ensi viikon aikaan- meillä vanhimman lapseni rippijuhlat 29.6 ja lisänä kiire töiden kanssa joten aikani aika vähissä kaikkeen muuhun :oops:
  • 0

piia ja lapsoset -93, -96, -00 ja -05

koira-arkea blogini
piia-h

ViestiKirjoittaja Peikkiksen sysvy » 21.06.08 22:03

Hei Peikkis!

Toivottavasti teillä oli oikein mukava juhannus :o)

Peikkiksen sysvy

ViestiKirjoittaja Sarashe » 22.06.08 11:32

Oi, sain sysvyltäni e-kortin ja tulipa hyvä mieli [onni]
Ihana juttu tämä sysvyily :D
  • 0

Tyttö 08/06
Poika 03/09
Tyttö 05/11
Sarashe

ViestiKirjoittaja vupii » 22.06.08 22:18

ihan tavallisia tyynyjä käyttävät pojat :)
  • 0

minä, mies, kolme vilkasta pojanveitikkaa -05, -06 ja -10
vupii

ViestiKirjoittaja Sanpe » 22.06.08 22:24

Sanpen sysvy kirjoitti:Minkä kokoisia vaatteita lapsesi käyttää? ja mikä on sinun ja lapsesi jalan koko? Varmuuden vuoksi kyselen, jos satun tarvitsemaan tietoja.

Hei mua olikin täällä huhuiltu :D
Lapsukainen käyttää 86/92-kokoisia vaatteita ja jalan koko on 22.
Minun jalkani on kokoa 38.
  • 0

Sanpe

ViestiKirjoittaja peikkotytt » 23.06.08 16:20

Peikkotytt:n sysvy kirjoitti:Varoiksi kyselen: minkä kokoisia vaatteita lapsesi käyttää? Entä mikä on päänympärys?

8)
Tjaah! Eerika on kokoa 70/74cm pitkä selkänen neitokainen. Huomenna on neuvola niin saa pään ympäryksenkin oikein. Elias on metrin pituinen, et vaatteet on siinä molemmin puolin. Pää sillä on reilu 52cm.
  • 0

Miia sekä Elias 10/05 ja Eerika 12/07

Vasta sitten kun viimeinen puu on kaadettu, viimeinen joki myrkytetty, viimeinen kala kalastettu, ihminen huomaa ettei rahaa voi syödä. (Intiaanien viisautta)
peikkotytt

ViestiKirjoittaja Heidi_Marika » 23.06.08 21:42

Vastasin näemmä vähän hassusti tonne joukkoon.

Heidi_Marikan sysvy kirjoitti:Kiitos Heidi_Marika vastauksistasi :)

Kysyisin vielä mitä aikakausilehtiä luet tai haluaisit lukea? Tuleeko sinulle tilattuna jotain lehtiä?
--mulle tulee vauva lehti. käsityölehtiä lueskelen kaupassa ja joskus ostankin. Kaikki lehdet on ihan yhtä hyviä, sisustus/rakennuslehdet ehkä kiinnostavimpia

Minkäkokoinen jalka sinulla on?
--mun jalka on n.39-40

Pidätkö huiveista?
--käytän joskus huivia,mutten omista niitä montaa eikä ole käytössä jokapäivä, mutta hienommin pukeutuessa tykkään laittaa huivin tai jos on kylmä

Suosikkimateriaalisi vaipoissa ja vaatteissa?
--- vaipoissa frotee/ (joustofrotee)vaatteisssa joku pehmeä mukavan tuntuinen :)

Mitä horoskooppimerkkejä teillä asustaa?
---minä ja mieheni ollaan vesimiehiä,tyttö kala,vanhempi poika härkä ja pienin taitaa olla vaaka (iik, en muista varmaksi on kuitenkin synt.4.10)

Ps. En ole me&i myyjä. Täältä postit menevät Turkuun leimattaviksi, mutta Turku ei ole lähin kaupunki.
  • 0

Minä-79, mies-78 ja lapset -01,-03,-06,-09
Heidi_Marika
Bannattu

McKenzien sysvy

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.06.08 22:36

McKenzie

En ole kauheesti ehtinyt vielä vakoilemaan sinua, mutta pian aloitan. Tässä olisi muutama tarkentava kysymys:

-Mikä on lempi tee maku?
- Mikä lempi leipomus tai mikä on semmoinen leipomus mitä haluaisit tehdä tai osaat parhaiten tehdä?

Vieras

ViestiKirjoittaja Feran sysvy » 24.06.08 9:34

Mitenkäs turkoosi retrona, kolahtaako? Ei siis mintun vihreään päinkään :D Mua vähän jänskättää tehdä sitä pakettia sulle, kun sä oot NIIIN taitava kaikessa ite.. Olen kovasti ihaillut töitäsi sua vaklatessa ;)

Feran sysvy

ViestiKirjoittaja Fera » 24.06.08 9:42

Feran sysvy kirjoitti:Mitenkäs turkoosi retrona, kolahtaako? Ei siis mintun vihreään päinkään :D Mua vähän jänskättää tehdä sitä pakettia sulle, kun sä oot NIIIN taitava kaikessa ite.. Olen kovasti ihaillut töitäsi sua vaklatessa ;)

Kyllä turkoosi kolahtaa ;) Ja eiköhän siitä paketista oikein kiva tule :wink:

Ja mun esittely tais olla melkosen vajavainen joten tovottavasti ei nyt kovin hankalaksi jäänyt :oops: No huhuilet sitten lisää jos tarvetta? :D
  • 0

Hyvä äiti ei turhaan kuluta energiaa sen korkean aidan yli kiipeämiseen!
-Anuli78-
Fera

ViestiKirjoittaja peikkotytt » 24.06.08 12:30

peikkotytt kirjoitti:
Peikkotytt:n sysvy kirjoitti:Varoiksi kyselen: minkä kokoisia vaatteita lapsesi käyttää? Entä mikä on päänympärys?

8)
Tjaah! Eerika on kokoa 70/74cm pitkä selkänen neitokainen. Huomenna on neuvola niin saa pään ympäryksenkin oikein. Elias on metrin pituinen, et vaatteet on siinä molemmin puolin. Pää sillä on reilu 52cm.
Lainaan itseäni. Tänään neuvolassa mitattu: pituus 69,7cm ja py 44cm
  • 0

Miia sekä Elias 10/05 ja Eerika 12/07

Vasta sitten kun viimeinen puu on kaadettu, viimeinen joki myrkytetty, viimeinen kala kalastettu, ihminen huomaa ettei rahaa voi syödä. (Intiaanien viisautta)
peikkotytt

ViestiKirjoittaja hellukoo » 24.06.08 15:10

Mie sain sysvypostia :D. Tulin juuri töistä kotiin niin pöydällä odotti kirjekuori ja heti arvasin että on pakko olla sysvypostia kun ei mulle nykysin enää kukaan laita muuta ku sähköpostia :roll:. Kirjeessä oli hauska vihjeristikko jonka avulla mun pitäs selvittää sysvyn henkilöllisyys. Sitten oli kiva kirjanmerkki (en oo varma onko oikeesti mut mie meinasin sitä siihen tarkotukseen). Meijän koululainen oli ollu hirveessä jännityksessä täällä kotona kun olis niin halunnu avata mun postit, oli kuulemma niin kivan näkönen kuori :D Kiitoksia kovasti, tuommoinen posti piristi oikeasti tosi paljon mun päivää!

Ja vastaus kysymykseesi. Kirjanmerkin kangas oli oikein nätti. Mie voisin kuvitella just siitä kankaasta jotain meijän mökille koska mökki on sisustettu juuri tuon näköisillä jutuilla :D Koti meillä on taas ihan punanen. Ja voisin mie kuvitella jotain asustettakin tuosta kankaasta, nätti se oli. En mie ihan niin paljon sinistä vihaa etten jotain sen väristä haluaisi :lol:

Niin ja juhannus mökillä sujui kivasti :D mitä nyt itikanpuremia täynnä ollaan koko porukka.
  • 0

hellukoo

ViestiKirjoittaja helistin79:n sysvy » 24.06.08 18:35

Heippa

Nyt on palattu taas arkeen ja voin syventyä enemmän sinuun. Muutamia kysymyksiä tuli mieleen näin aluksi.

-Tuleeko sinulle lehtiä? mitä lehtiä luet?
-Minkälaisia kirjoja luet?
-Mistä "satuhahmoista" tykkäät? esim. hello kitty, muumit...
-keräiletkö jotain?
-Minkä värinen sisustus teillä on? entä minkä tyylinen?

helistin79:n sysvy

ViestiKirjoittaja putin sysvy » 24.06.08 23:19

PUTTI: muutama kysymys sinulle :D

kierrätättekö
lempivärisi
lempiherkkusi
kuinka rentoudut
lempi kukkasi
millaisiin vaatteisiin tykkäätte pukea alman ja mikä on hänen vaatekokonsa
kestoillaanko teillä
tykkääkö alma millaisista saduista, tykkääkö esim muumeista

tässäpä näitä muutama :D mukavaa viikon jatkoa sinulle :)

putin sysvy

ViestiKirjoittaja Feran sysvy » 25.06.08 12:39

Moikka FERA!

Sain tiedoksi blogisi, mutten pääse sinne. Ei kertakaikkiaan löydy :( Ja meilläkin on allegiaa, joten karvoja tai hajuja meiltä ei ole tulossa :D

Feran sysvy

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat