En välitä neonväreistä, tai pastelleista, mutta ei välttämättä ole varsinaisia inhokkivärejä. ![Onsku [onni]](./images/smilies/love060.gif)

Minttuliinan tonttu kirjoitti:Moi!
Tulin vain kuittaamaan, että tässä kohtaa ei kysyttävää - toivelistasi oli selkeä.
Mukavaa joulun odotusta!
T. Tonttusi
![Onsku [onni]](./images/smilies/love060.gif)
jodelien tonttu kirjoitti:Tontulta kysymyslistaa
Täällä pohdin sitä sun tätä. Ideoita on, mutta tarkistanpa muutamia asioita, jotten törmäile henkisiin esteisiin.
Onko kahvakuulissa paljon eroja? Ihan vaan jos vahingossa löytyis.
Ovatko alcohol markerit siis alkoholipohjaisia tusseja? Jotain yliviivauskyniä vai kaksipäisiä taiteiluhuopakyniä?
Tykkäätkö amigurumeista?
Onko sinulla jotain erityisiä tarpeita vesivärien suhteen?
Onko olemassa jotain tosi hyviä colakarkkeja? Tää on niin mun perus-ostanainatätä-maailman ulkopuolelta, et pitää erikseen kysyä.
T. Tonttu Touhukas

jodelien tonttu kirjoitti:Hei jodelie!
Tonttu oli ajatellut turvautua virallisten tahojen ulkopuolisiin kuriiripalveluihin, mutta ajatus ei ollut ihan loppuun saakka mietitty. Onko ok vain kuriroida paketti osoitteeseen, vai pitääkö sopia jokin tietty ajankohta huomioiden ympäristö tms.? Arvioitu jakelu olisi esim. ensi viikon alkupuolella.![]()
Ja kai osoite oli uuteen kotiin...? Ettei joku ihan tuntematon ilahdu odottamattomasta paketista.
joten se tulee kirjeenä perässä hieman myöhemmin. Toivon et ehtii ennen joulua, jos ei, saat uuden vuoden tervehdyksen Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa