Emilyn tonttunen kirjoitti:Hei taas emily.
Oletko mielestäsi isopäinen?
No en mielestäni
Emilyn tonttunen kirjoitti:Hei taas emily.
Oletko mielestäsi isopäinen?
Laumanemon tonttu kirjoitti:Hei Laumanemo
Kiitos selkeistä toiveista. Tarkennatko huivitoivetta:
Mitä tarkoitat isolla?
Muoto?
Materiaali?
Värit?
Laumanemon tonttu kirjoitti:Laumanemon tonttu kirjoitti:Hei Laumanemo
Mitä tarkoitat isolla?
Muoto?
Materiaali?
Värit?
Huhuu Laumanemo!!!
Jodelien tonttu kirjoitti:On suuri ilo olla just sun tonttusi.
Pari kysymystä:
Tykkäätkö kynttilöistä?
Käytätkö asusteita, joissa on ns. lapsellinen kuosi?
laumanemo kirjoitti:Laumanemon tonttu kirjoitti:Laumanemon tonttu kirjoitti:Hei Laumanemo
Mitä tarkoitat isolla?
Muoto?
Materiaali?
Värit?
Huhuu Laumanemo!!!
Joo, anteeksi!
Ei mulla nyt oikeastaan niin tarkkoja mietteitä ole. Isolla tarkoitan sen verran reilua, ettei siihen tarvi itseään hirttää saadakseen sen kaulan ympäri. Mutta sanotaan vaikka näin, että mitä isompi sen parempi! Materiaali ei saisi olla mitään karheaa tai kutittavaa. Ja joo, väreistä tykkään mutta on mulla ihan sellaisia klassisia musta-beigejä huivejakin käytössä.
Laumanemon tonttu kirjoitti:laumanemo kirjoitti:Laumanemon tonttu kirjoitti:Laumanemon tonttu kirjoitti:Hei Laumanemo
Mitä tarkoitat isolla?
Muoto?
Materiaali?
Värit?
Huhuu Laumanemo!!!
Joo, anteeksi!
Ei mulla nyt oikeastaan niin tarkkoja mietteitä ole. Isolla tarkoitan sen verran reilua, ettei siihen tarvi itseään hirttää saadakseen sen kaulan ympäri. Mutta sanotaan vaikka näin, että mitä isompi sen parempi! Materiaali ei saisi olla mitään karheaa tai kutittavaa. Ja joo, väreistä tykkään mutta on mulla ihan sellaisia klassisia musta-beigejä huivejakin käytössä.
Vielä pyytäisin tarkennusta. Tarkoitatko semmoisia ympyräksi ommeltuja huiveja? Entä ei ympyrät? Villa on siis poissa laskuista kokonaan?
Ja vielä tärkein kysymys: Käykö kierrätetty vai vain uusi?
Katemmantonttuliini kirjoitti:Heippavaan Katemma!
En ole huhuillut, koska esittelyssäsi oli selkeät toiveet ja niitä on ilo toteuttaa! Jää siis rauhassa odottamaan joulua, tunturilla on pukinpaja täydessä touhussa!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa