Shivanin sysvy kirjoitti:Moi Shivani! Kiitos esittelystä!
Tässä olisi vielä muutamia kysymyksiä:
- Luetko lehtiä tai kirjoja? Jos niin millaisia? Tilaatko jotain lehteä?
- Tykkäätkö tehdä puutarhahommia?
- Harrastatko käsitöitä tai askarteletko??
- Onko jotain erityistä, jota et haluaisi / haluaisit löytää paketista?
Kiitos!
-Lukeminen on tällähetkellä hyvin satunnaista. lehtiä luen huonosti, mutta kirjoja tulee luettoa enemmän. dekkarit uppoaa parhaiten esim. Leena Lehtolainen, Seppo Jokinen ja Sidney Sheldon. näiden lähes koko tuotanto löytyy jo kirjahyllystä, mutta ehkä se antaa osviittaa tyylistä. luen myös "kevyttä aivot narikkaan" kirjallisuutta. tällä hetkellä menossa Vaimo 22. eli ns. 5markan kirjallisuun on myös ok. Lapsille luen paljon kaiken laisia lastrenkirjoja. äänikirjat on mun juttu nykyään kun ei tahdo olla aikaa itse lukemiselle. Lehtiä mulle tulee suuri käsityö, meidän perhe, katso ja gloria.
- Puutarhan hoidosta en ymmärrä mitään, enkä erityisesti välitä. minulla on kyllä kaksi kukkapenkkiä vaiheessa (ilman istutuksia)
-Käsitöitä en juurikaan tee. Joskus saatan innostua tekemään esim hameita itselleni, mutta noin pääpiirteittäin ei kuulu suosikkeihin. Askartelut taas on kovinkin lähellä sydäntä. erityisesti korttiaskartelut. niihin olisikin kiva saada uusia ideoita, varsinkin sellaisia missä voisi hyödyntää myös lasten osallistumista. Ja vielä, vaikka en itse käsitöitä teekkään niin arvosta suuresti kaikkea itse tehytyä ja sellaiset tulevat varmasti käyttöön.
-hmm... paketista EN halua löytää kahvia (koska meillä ei kukaan käytä) myös voimakkaat maut esin chili, minttu yms. ei ole minun juttu. en myöskään halua kosmetiikaa (meikkejä, rasvoja yms). Shamppoot, saippuat, kylpyvaahdot ovat tervetulleita. Mieluusti haluaisin löytää paketista käyttötavaraa (esim. tee, herkut, kynttilät, saippua yms.), itsetehtyjä juttuja, älypelit, helpot ristikot, sudokut yms. tulee varmasti myös käyttöön. yksi asia mistä haaveilen (mutta en ole raaskinut ostaa) on kelluva teeankka.
toivottavasti tämä auttoi pohdinnoissa, vaikka mulle tulikin sellainen olo että oon vaikee...