Tiitun sysvy kirjoitti:Tiitu!
Olipas kiva saada sinut sysvyksi Heräsi jotain lisäkysymyksiä:
- kelpaako itse neulottu? Villasukat, pipot tms? Jos, niin minkä kokoista käytät?
- luetko jotain lehtiä?
- millä herkuttelet?
- minkälaista musiikkia kuuntelet/soitat?
- mikä olisi ihanin hemmottelupaketti, jonka voisit saada?
Jännittävää!
-itse neulottu on kovin tervetullutta. en oikein sitä itse hanskaa, ehdi tai jaksa keskittyä (varmaan vähän kaikkea näistä). Sukan koko on 39, päänympärys yo-lakin mukaan 57
-Luen kyllä. Meille tulee Suomen kuvalehti, Tiede, Kaksplus ja Hesari. Tykkään laajoista, perusteellisista reportaaseista ja esim. Longplayn tyyppiset jutut ovat just mulle omiaan (vaikka yhtään LP:n juttua en vielä ole saanut aikaiseksi hankkia). Miksei jotain kevyempääkin joskus.
-suklaalla, merkkareilla ja kahvilla epäterveellisesti, terveellisemmin marjaisilla&hedelmäisillä smoothieilla
-r´n´b ja suomirock-/pop noin yleisesti. Kasarihitit iskevät edelleen. Soittolistalla ovat usein esim. Leonard Cohen, Anna Eriksson, The Northern Governors, Norah Jones, Jippu, Madonnan vanhat hitit, Bo kaspers orkester, Emma Salokoski, Erykah Badu, Janna, Tuomo, Jonna Tervomaa ja Rajaton.
-tosi vaikea kysymys, en ole aiemmin sysvyyn osallistunut, enkä oikein osaa kuvitella, millaisia paketit voisivat olla. Mutta siinä olisi ehdottomasti jotakin hemmottelua ja ehkä jotakin asiaa tai jotakin hyödyllistä. Erityisen kiva olisi, jos paketissa olisi jotakin, mikä saisi minut innostumaan jostakin asiasta: oli se sitten ruoanlaittoon, leipomiseen, käsitöihin, askarteluun, lasten kanssa leikkimiseen tai mihin tahansa liittyvää.