Satsan Sysvy kirjoitti:SATSA!
Näin ilmojen kylmetessä pidätkö huiveja ja millaisia, ja millaista huivia et missään tapauksessa pitäisi?
Onko tilkkupeitossasi joku vallitseva väri (muu kuin ruskea) vai onko ihan kirjava kukkaketo nallesta?
Tykkäätkö koruista tai muista asusteista?
Minkä kokoisia vaatteita itse käytät?
Onko jostain käsityötarvikkeista puutetta tai mitä ei voi koskaan olla liikaa?
Pidän kyllä huiveja, silkkihuivit tai sen tyyliset tekokuituiset on niitä, mitä en missään nimessä pitäisi
Kolmiohuiveista tykkään, sellaisesta oon haaveillu, mut en oo koskaan saanu aikasiksi itelle tehdä (lahjaksi kylläkin) siis joku virkattu/neulottu/huovutettu tms. Tai ihan vaan pitkähkö kaulaliina. Kuitenkin sellainen, mikä mahtuu takin sisään, eli kovinkaan iso/paksu ei voi olla. Viime vuonna tein novitan crystal-langasta sellaisen pitkän kiepin, mut en osannu käyttää
Peiton suunnitelma on matkalla muuttunut, koska ruskeaa ei löydy enää, niin teen vaan reunapalojen reunoihin raidat/rivit siitä, riippuen millä mallilla/tyylillä tilkku tulee. Reunoista mulla on tarkahko suunnitelma, mutta keskelle käy periaatteessa mikä vaan
Noita kukkaketo-lankoja mulla on varmaan kaikkia, mitä on saatavilla + muutamia pieniä villasukkia oon purkanut tilkkukäyttöön
Vihreä on toinen vallitseva väri peitossa, sitä kun tuppaa olemaan melkein jokaisessa noissa kirjavissa langoissa ja nyt mallistossa olevaa sammaleenvihreää tms. meinasin hankkia seuraavaksi yhdistäväksi koontilangaksi
Tilkuissa saa siis olla melkeinpä mitä vaan väriä, joskaan ihan pastellinsävyinen tilkku sinne ei oikein sovi, eikä mikään yksivärinen vaalea. 'Inhoamani' pastellinsävyt kyllä löytyvät noista kukkakedoista yhdistettynä reippaisiin väreihin ja niissä ne on ok
Voisin tietysti kuvata tähän nuo olemassaolevat tilkut, jos idea niistä aukeaisi
Koruja mulla on käytössä ainoastaan sormukset ja kaulassa Kalevalan äiti-lapsi tynnyriheloja 4kpl ketjussa
Juhlan kunniaksi saattaa olla joku isompi riipus. Korvissa on 2 reikää kummassakin, mut näissäkin oon jämähtäny tiettyihin renkaisiin, enkä osaa oikein vaihella
Synttärilahjaksi toivoin nyt sellaista Nomination-korua kun tulee marraskuun lopussa 30vee mittariin. Tai jäljitelmää, kun löysin niin kivoja palojakin (ompelukone sytytti
)
Kultasia ei oo kun sormukset, tykkään hopeasta/teräskoruista enemmän
Vastaan loput myöhemmin