Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Minna1983:n sysvy » 27.10.09 16:15

Kiva jos paketti miellytti :D Huomasin että kortti unohtui tänne :oops: Paketista tuli aika erilainen kuin oli tarkoitus kun oon viimeiset pari viikkoa ollut melkein vuodepotilaana. Ottaisitko vähän mittoja Oonasta, jos vaikka saisin aikaiseksi tehdä ne villahousut?

Minna1983:n sysvy

ViestiKirjoittaja Minna1983:n sysvy » 27.10.09 16:19

Minna1983:n sysvy kirjoitti:Kiva jos paketti miellytti :D Huomasin että kortti unohtui tänne :oops: Paketista tuli aika erilainen kuin oli tarkoitus kun oon viimeiset pari viikkoa ollut melkein vuodepotilaana. Ottaisitko vähän mittoja Oonasta, jos vaikka saisin aikaiseksi tehdä ne villahousut?

Muoks. Siis Ainosta :oops: Ei näköjään oikeen ajatus kulje :roll:

Minna1983:n sysvy

ViestiKirjoittaja Ag80:n sysvy » 27.10.09 17:24

Minä olen taas viime tipassa paketin kanssa, mutta vihdoin on tuo valmiina ja huomenna matkataan postiin :oops:

Ag80:n sysvy

ViestiKirjoittaja minna1983 » 27.10.09 19:07

Minna1983:n sysvy kirjoitti:
Minna1983:n sysvy kirjoitti:Kiva jos paketti miellytti :D Huomasin että kortti unohtui tänne :oops: Paketista tuli aika erilainen kuin oli tarkoitus kun oon viimeiset pari viikkoa ollut melkein vuodepotilaana. Ottaisitko vähän mittoja Oonasta, jos vaikka saisin aikaiseksi tehdä ne villahousut?

Juu mittailen jossain vaiheessa. L koon hh woolit on ihan sopivat lyhytlahkeisina mut mittailen tarkemmin vaikka illemmalla.
  • 0

-----------------------------------------------
minä -83 ja tyttöset 02/06 & 01/09
minna1983

ViestiKirjoittaja Sannareetan sysvy » 27.10.09 21:36

Hei Sannareeta, nyt on paketti valmis ja huomenna yritän saada vietyä postiin, toivottavasti ehtii perille tällä viikolla. Toivottavasti sisältö ei ole mielestäsi aivan kamala, en ole ihan varma tykkäätkö siitä :roll:

Sannareetan sysvy

ViestiKirjoittaja HenNis84:n sysvy » 27.10.09 23:30

Paketti on lähdössä huomenna, jos saan kaiken kuivaksi ajoissa :mrgreen:

HenNis84:n sysvy

ViestiKirjoittaja sannareeta » 28.10.09 10:01

Sannareetan sysvy kirjoitti:Hei Sannareeta, nyt on paketti valmis ja huomenna yritän saada vietyä postiin, toivottavasti ehtii perille tällä viikolla. Toivottavasti sisältö ei ole mielestäsi aivan kamala, en ole ihan varma tykkäätkö siitä :roll:

Kiitos kiitos! Odottelen.. :D
  • 0

Sannareetan lisäksi perheessä myös mies ja tytöt 12/05 ja 05/08

sannareeta

ViestiKirjoittaja Crow:n sysvy » 28.10.09 10:46

En ole sinua unohtanut, mutta aika on ollut viime aikoina niin kortilla, että tartten tämän illan vielä päätelläkseni lankoja lahjastasi :mrgreen:. Eli torstaille menee varmaankin postitus ja hyvällä lykyllä sinulla perjantaina :)

Crow:n sysvy

ViestiKirjoittaja Crow:n sysvy » 28.10.09 10:46

En ole sinua unohtanut, mutta aika on ollut viime aikoina niin kortilla, että tartten tämän illan vielä päätelläkseni lankoja lahjastasi :mrgreen:. Eli torstaille menee varmaankin postitus ja hyvällä lykyllä sinulla perjantaina :)

Crow:n sysvy

ViestiKirjoittaja minna1983 » 28.10.09 17:47

Minna1983:n sysvy kirjoitti:

No nyt sain vähän mittailtua. Aino on siis n.74,5cm pitkä ja painaa n.10,5kg

Vyötärön ympärys hänen käyttämissään housuissa on 48cm lahkeen sisäpituus pitkälahkeisissa n.29cm korkeus edestä haarasta vyötäröön n.30cm ja takaa n.34cm.

Ilmoittele jos tarvitset jotain muita mittoja vielä. Ja älä ota mitään stressiä vaikket saisi aikaiseksi niitä villiksiä. Kaikki muukin ilahduttaa!
  • 0

-----------------------------------------------
minä -83 ja tyttöset 02/06 & 01/09
minna1983

ViestiKirjoittaja Neiti Pirkon sysvy » 28.10.09 21:28

Hei!

Tämän kertaisen paketin sisällön haaliminen olikin luultua pitempi projekti, joten siksi tämä viivytys, mutta pakettisi on lähtenyt tänään postin matkaan.

T: Sysvysi

Neiti Pirkon sysvy

ViestiKirjoittaja rinkeli » 29.10.09 15:20

rinkelin sysvy kirjoitti:Mukavaa että tämäkin paketti miellytti sinua :) Vinkkejä olen huono laittamaan paketteihin, mutta sen verran voin kertoa että pk-seudulta olen, lorukortteihin hullaantunut, yhden lapsen kotiäiti.
Miten nutturatikku toimii yksin? Myyjä sanoi että yksikin riittää nutturan pitämiseen..

Ysvihenkilöllisyys yhä mietinnässä [what]
Tikku toimii ihan yksinään, tosin mulla on vielä tekniikka hakusassa, joka kerta ei nuttura onnistu, mutta välillä onnistuu oikein hyvin. Kiitokset tästä sysvykierroksesta :D
  • 0

rinkeli sekä isoveli O 11/03 & pikkusisko F 10/05 & pikkuisempi sisko E 12/08

Kuva
rinkeli
Bannattu

ViestiKirjoittaja nuppu04:n sysvy » 29.10.09 22:08

nuppu04 kirjoitti:
nuppu04:n sysvy kirjoitti:Hei Nuppu04,
tiedoksi, että taas menee viimeiselle viikolle lähetys :( Osa paketista on jo sentään kasassa. Vähän liian kiireiseen aikaan taisin lähteä tähän sysvyilyyn mukaan. Vaikka sullahan on tainnut olla muutenkin tämä odotusteema aika ajankohtainen..hih :D

Ei haittaa ollenkaan :) Eikä haittaa vaikka menis marraskuun puolellekin, onpahan jänskättävää, että kumpi ehtii ensin paketti vai vauva :)

Marraskuulle menee paketin saapuminen, pahoittelen kovasti.. :cry: Yksi osanen on vielä vähän vaiheessa.. Huomenna yritän saada postiin.

nuppu04:n sysvy

ViestiKirjoittaja nuppu04 » 30.10.09 1:12

nuppu04:n sysvy kirjoitti:
nuppu04 kirjoitti:
tiedoksi, että taas menee viimeiselle viikolle lähetys :( Osa paketista on jo sentään kasassa. Vähän liian kiireiseen aikaan taisin lähteä tähän sysvyilyyn mukaan. Vaikka sullahan on tainnut olla muutenkin tämä odotusteema aika ajankohtainen..hih :D

Ei haittaa ollenkaan :) Eikä haittaa vaikka menis marraskuun puolellekin, onpahan jänskättävää, että kumpi ehtii ensin paketti vai vauva :)

Marraskuulle menee paketin saapuminen, pahoittelen kovasti.. :cry: Yksi osanen on vielä vähän vaiheessa.. Huomenna yritän saada postiin.

Ei huolta. Jaksan kyllä odotella :)
  • 0

Ukkovaltaisen perheen äiti (pojat: -04,-05,-07 ja -09)
"Eikö norsu pierase jos ihminen pistää pään pyllyyn?" Tatu 5v
nuppu04

ViestiKirjoittaja Nuppu04:n sysvy » 30.10.09 10:40

nuppu04 kirjoitti:
nuppu04:n sysvy kirjoitti:
nuppu04 kirjoitti:

Ei huolta. Jaksan kyllä odotella :)

Laitan tänään paketin postiin ja vielä yhden osasen kirjeessä ensi viikolla.. :oops: Tuli taas hieman yliarvioitua omat kyvyt ja ajankäyttö. Mukavaa viikonloppua!!

Nuppu04:n sysvy

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat