Minna1983:n sysvy kirjoitti:Kiva jos paketti miellytti Huomasin että kortti unohtui tänne Paketista tuli aika erilainen kuin oli tarkoitus kun oon viimeiset pari viikkoa ollut melkein vuodepotilaana. Ottaisitko vähän mittoja Oonasta, jos vaikka saisin aikaiseksi tehdä ne villahousut?
Minna1983:n sysvy kirjoitti:Minna1983:n sysvy kirjoitti:Kiva jos paketti miellytti Huomasin että kortti unohtui tänne Paketista tuli aika erilainen kuin oli tarkoitus kun oon viimeiset pari viikkoa ollut melkein vuodepotilaana. Ottaisitko vähän mittoja Oonasta, jos vaikka saisin aikaiseksi tehdä ne villahousut?
Muoks. Siis Ainosta Ei näköjään oikeen ajatus kulje
Sannareetan sysvy kirjoitti:Hei Sannareeta, nyt on paketti valmis ja huomenna yritän saada vietyä postiin, toivottavasti ehtii perille tällä viikolla. Toivottavasti sisältö ei ole mielestäsi aivan kamala, en ole ihan varma tykkäätkö siitä
Minna1983:n sysvy kirjoitti:Minna1983:n sysvy kirjoitti:Kiva jos paketti miellytti Huomasin että kortti unohtui tänne Paketista tuli aika erilainen kuin oli tarkoitus kun oon viimeiset pari viikkoa ollut melkein vuodepotilaana. Ottaisitko vähän mittoja Oonasta, jos vaikka saisin aikaiseksi tehdä ne villahousut?
Muoks. Siis Ainosta Ei näköjään oikeen ajatus kulje
rinkelin sysvy kirjoitti:Mukavaa että tämäkin paketti miellytti sinua Vinkkejä olen huono laittamaan paketteihin, mutta sen verran voin kertoa että pk-seudulta olen, lorukortteihin hullaantunut, yhden lapsen kotiäiti.
Miten nutturatikku toimii yksin? Myyjä sanoi että yksikin riittää nutturan pitämiseen..
nuppu04 kirjoitti:nuppu04:n sysvy kirjoitti:Hei Nuppu04,
tiedoksi, että taas menee viimeiselle viikolle lähetys Osa paketista on jo sentään kasassa. Vähän liian kiireiseen aikaan taisin lähteä tähän sysvyilyyn mukaan. Vaikka sullahan on tainnut olla muutenkin tämä odotusteema aika ajankohtainen..hih
Ei haittaa ollenkaan Eikä haittaa vaikka menis marraskuun puolellekin, onpahan jänskättävää, että kumpi ehtii ensin paketti vai vauva
nuppu04:n sysvy kirjoitti:nuppu04 kirjoitti:nuppu04:n sysvy kirjoitti:Hei Nuppu04,
tiedoksi, että taas menee viimeiselle viikolle lähetys Osa paketista on jo sentään kasassa. Vähän liian kiireiseen aikaan taisin lähteä tähän sysvyilyyn mukaan. Vaikka sullahan on tainnut olla muutenkin tämä odotusteema aika ajankohtainen..hih
Ei haittaa ollenkaan Eikä haittaa vaikka menis marraskuun puolellekin, onpahan jänskättävää, että kumpi ehtii ensin paketti vai vauva
Marraskuulle menee paketin saapuminen, pahoittelen kovasti.. Yksi osanen on vielä vähän vaiheessa.. Huomenna yritän saada postiin.
nuppu04 kirjoitti:nuppu04:n sysvy kirjoitti:nuppu04 kirjoitti:nuppu04:n sysvy kirjoitti:Hei Nuppu04,
Marraskuulle menee paketin saapuminen, pahoittelen kovasti.. Yksi osanen on vielä vähän vaiheessa.. Huomenna yritän saada postiin.
Ei huolta. Jaksan kyllä odotella
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 116 vierailijaa