Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

ViestiKirjoittaja mamma-J » 21.08.08 13:46

Mamma-J:n sysvy kirjoitti:Mamma-J

Sinulle olisi pitänyt kolahtaa "ylimääräinen" sysvy-kirje tämän viikon alussa... onkohan se tullut perille? :?

HEI KIITOS!!!!! [onni]

Meillä on sairastettu, ihan niin että kuopus joutui sairaalaan ja siksi jäi tämä hehkutus. Painun hehkutus ketjuun... :D
  • 0

Johannan rakkaudet [heart]-72 [heart]-01 [heart]-02 [heart]-04 [heart]-06 [heart]-07 [heart]-09 [heart]-10 &

Kuva
mamma-J

ViestiKirjoittaja Mamma-J:n sysvy » 21.08.08 14:44

mamma-J kirjoitti:
Mamma-J:n sysvy kirjoitti:Mamma-J

Sinulle olisi pitänyt kolahtaa "ylimääräinen" sysvy-kirje tämän viikon alussa... onkohan se tullut perille? :?

HEI KIITOS!!!!! [onni]

Meillä on sairastettu, ihan niin että kuopus joutui sairaalaan ja siksi jäi tämä hehkutus. Painun hehkutus ketjuun... :D

Voi miten kurjaa! Toivottavasti pikkuinen toipuu pian!

Hyvä että kirjekin löysi perille eikä jäänyt minnekään välille.

Mamma-J:n sysvy

ViestiKirjoittaja niobe » 21.08.08 19:19

Anonymous kirjoitti:No niin Niobe!

Nyt alkaa olla vaklailu "hanskassa" ja ideoita syntyy :) Nyt kiinnostaisi tietää:
1) mitä värejä teidän keittiössä on?
2) lasten päänympärykset (älä ota lupauksena, voi olla etten osaakaan tehdä sitä mitä suunnittelen :lol: )
3) mitä värejä suosit talviasusteissasi?

Ne elokuun paketista puuttuvat jutut on tossa pöydänkulmalla edelleen :oops: Tulee kyllä vielä sinne, viimeistään syyskuun paketissa!

Iiiks! Jänskää :D Huomasin huhuilun jo aiemmin, mutta nyt vasta pääsin vastaamaan, pahoitteluni siitä.

1) Meidän kyökki on valko/musta/tummanruskea (näin), nyt meillä on musta pöytäliina jossa kauniisti aavistuksen retrohtavasti tummanpunertavia ja kellertäviä kukkaköynnöksiä. Tykkään eniten juuri mustapohjaisista pöytäliinoista, löytyy lisääkin jemmasta. Verhoina valkoiset paneelit joissa ruskeaa risuköynnöstä.
2) Olin mittaavinani ( huom! mittaavinani :lol: ) että Anttu olisi 50cm ja risat, Pihla 45 ja risat. Onkohan nuo tarpeeksi sinnepäin... :oops:
3) En tiedä vielä! Minulla on isoksi jääneitä talvitakkeja, muttei yhtään sopivaa, juuri äsken kuolasin villakangastakkia, joka olisi joko musta tai viininpunainen. Kaverin huovuttamana löytyy lime ja tumma sinilila kissankorvahattu. Mutta lila ei ole minun väri kyllä yhtään :( Musta, tummanruskea tai viininpunainen taitavat olla ne todennäköisimmät vaihtoehdot.

Elokuun paketin jutut olivat kyllä aivan ihania, kovaan käyttöön heti ovat päätyneet, kiitos vielä [hug]
  • 0

Poika 10/04, Tytär 05/07
niobiumia
niobe

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.08.08 8:07

Kiitos Niobe!

Vastaukset oli riittävät, mutta linkkiä en saanut auki :( Olisi kiva nähdä kuva keittiöstäsi (?) koska siitä voisi tulla vinkkejä ;)

t. salainen sysvysi joka TÄNÄÄNKIN unohti ottaa postitettavaksi ne lasten muistamiset elopaketista.. [ol] Taidan suosiolla jättää syyskuun pakettiin, jos vaikka saisin sen ajoissa tehtyä..

Vieras

ViestiKirjoittaja Irinan sysvy » 22.08.08 9:13

IRINA!

Valitettavasti paketti ei ehtinytkään postiin, meillä ollaan kipeänä.. :(

Postittelen heti kun pääsen lähtemään ulos!

[hug]

Irinan sysvy

ViestiKirjoittaja niobe » 22.08.08 16:52

Anonymous kirjoitti:Kiitos Niobe!

Vastaukset oli riittävät, mutta linkkiä en saanut auki :( Olisi kiva nähdä kuva keittiöstäsi (?) koska siitä voisi tulla vinkkejä ;)

t. salainen sysvysi joka TÄNÄÄNKIN unohti ottaa postitettavaksi ne lasten muistamiset elopaketista.. [ol] Taidan suosiolla jättää syyskuun pakettiin, jos vaikka saisin sen ajoissa tehtyä..

No hitsi, en ajatellut, ettei noin saisi kuvalainata googlessa. No täs ja täs on ihan tuoreet kuvat, äsken napattu, ne ainakin näkyy :D

Ei mitään hoppua, mielelläni odotan ja jänskätän syyskuulle [heart]
  • 0

Poika 10/04, Tytär 05/07
niobiumia
niobe

Feran sysvy

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.08.08 20:53

Fera:

Pul on 2mil pulia... unohdin laittaa lappua kuoreen, josta tuo olisi selvinnyt.

:wink:

Vieras

ViestiKirjoittaja tuide » 22.08.08 21:07

Sysvyni, tässäpä niitä vastauksia :)

Lorukortit olivat mieluisia, en edes oo tiennyt mikä juttu tää on, mutta nyt siis selvisi sekin :D

Tytöt tykkää tarroista, kiiltokuvia ei oo vielä nähneet.

Käsitöistä: Ei nyt yhtäkkiseltään tuu mieleen mitä mä haluaisin :oops: Ehkä pitää ajan kanssa miettiä.
Lapaset tuntuu aina kuluvan puhki ja semmoset oon väsänny vissiin joskus ala-asteella. Semmosen pipan haluaisin jossa on korvaläpät vrt. vanhanajan turkishattu, mutta en oo vielä löytäny sopivaa ohjetta väsätäkseni sitä.

Kysele lisää, jos en osannut oikein vastata :)
  • 0

Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton.
tuide

ViestiKirjoittaja Maarun sysvy » 23.08.08 15:30

MAARU!

Toikohan lähetti jo paketin, vai pitiköhän hän sen itse? :wink:

Maarun sysvy

ViestiKirjoittaja Lissukka77 » 24.08.08 8:13

SYSVYNI HOI!

Kiitos hurjasti, olipas kiva paketti, ja nyt voin mallista tehdä lisää kestohedelmäpusseja. :D

Kysymyksiisi vastauksia:

1. Olen teeihminen.

2. Voit ilahduttaa joko minua tai koko perhettä, ihan miten itse haluat! (olipas tosi paljon helpottava, eikö?) ;)

[hei]
  • 0

Akkavaltakunta (04/77; 07/07, 03/10, karvanarttu 04/05)
Lissukka77

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.08.08 9:23

^ LISSUKKA77 : auttoi kovasti, kiitos :lol: Kiva että tykkäsit paketista :) Laittelen varmaan parin viikon sisään tulemaan seuraavaa kun suunnilleen olen sisällön jo miettinyt ;)

Vieras

ViestiKirjoittaja Maaru » 24.08.08 21:59

Maarun sysvy kirjoitti:MAARU!

Toikohan lähetti jo paketin, vai pitiköhän hän sen itse? :wink:

Paketti tuli, kiitos kovasti! En vain ehtinyt kommentoimaan, kun veimme lapset melkein heti paketin tultua perjantai-iltana mummolaan ja aloitimme miehen kanssa lastenhuoneen remontin. Tietokonekin on ollut kiinni, kun on ollut sulake irti remontin takia.

Oli kyllä oikeasti ilahduttava paketti :D ja todellinen yllätys, kun en muistanut ollenkaan odottaa omaa pakettiani.
  • 0

Multaa kynsien alla.
Maaru
Bannattu

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.08.08 7:27

Niobe!

Kiitos :) Sulla on ihana keittiö ja sain vinkkejä siitä ;)

Syyskuun paketti alkaa olla kasassa 8)

Vieras

ViestiKirjoittaja aami » 25.08.08 15:19

aamin sysvy kirjoitti:aami!

mistä väreistä pidät sisustuksessa ja vaatetuksessa?

tuliko paketti perille?

:shock:
Anteeksi myöhäinen vastaus :oops:

Paketti tuli juu, kiitokset tätäkin kautta :D

Sisustuksen värit.. jaa.. kuvaiskoiloinen sekametelisoppa mitään? :lol: No olkkarissa tumman ruskea on pääväri, verhoissa sinertävän lilaa ja vaalean vihreää ja semmosia melkein limenvihreitä tyynyjä on sohvalla kun on sen värinen yksi tuolikin. En oo niin tarkka yhtenevien värien suhteen, kunhan on muuten tykkään :lol:
Vaatteissa lila, pinkki, ja ruskea viehättää ehkä eniten tällä hetkellä. Vihreäkin käy, semmonen ei ihan vaalea, korostaa hyvin kirkuvan punasta kuontaloa :lol:
  • 0

"parempi paskaset nurkat ku puhas helvetti"
aami
Bannattu

ViestiKirjoittaja Hellasärön sysvy » 25.08.08 18:13

Hellasärö
Pieni paketti lähti tänään tulemaan! Ens kuussa sit enemmän 8)

Pari kysymystä:

- Tarvitsisiko Aki jotain, sukkia tms?
- Saako suklaata lähettää vai oletko herkkulakossa? :D

Hellasärön sysvy

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat