Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja rva W » 17.10.15 13:30

Tykkään kanelista ja sen tuoksusta!

Jos ostan karkkia, ostan salmiakkia tai lakritsia.
  • 0

Isosisko 01/10 ja pikkuveli 07/15

Keskustelutaitoon ei kuulu vain oikeiden asioiden sanominen oikeassa paikassa, vaan myös väärien asioiden sanomatta jättäminen houkuttelevalla hetkellä. - Dorothy Nevill
Avatar
rva W
Bannattu
 
Viestit: 21562
Liittynyt: 26.07.10 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja maija.k » 17.10.15 18:25

:D Hoppsan, en ole hoksinut koko huhuilua...

Tuleeko teille lehtiä, millaisista lehdistä pidät, jos sellaisia jaksat lueskella?
Ei tule lehtiä, mutta sisustus/käsityö lehtiä ostan sattumanvaraisesti kansien perusteella kauppareissujen yhteydessä

Juotko teetä/kahvia, jos niin millaista?
Jes, rooibosta ja kahvia.

Neulotko mieluummin itse vai saat itse neulottua?
Saan itse neulottua... Tosin neulon itsekin, mutta aika satunnaista sekin... Perheen kaks vee rakastaa puikkoja, ja ne ei tahdo oikein pysyä neulomuksissa kiinni :roll:

Mikä väri on sinulle itsellesi mieluisin?
Sammalen vihreä?

Mahtuuko kaappeihin lisää kynttilöitä?
Hiinä ja hiinä, mahtuu niitä, ja tuleehan niitä joulun aikaan poltettua.

Onko teillä saunaa?
On! Kolmen vuoden odottelun jälkeen se on vihdoin valmis :lol:

Oletko peltirasia-ihmisiä?
Ehkä en? Vähän riippuu, mulla on paljon brändi peltipurkkeja. Pastat barilla purkissa, muror cornflakespurkissa, kahvi africafepurkissa, näkkärit pienipyöreäpurkissa, lakustashi halvanlakupurkissa jne.

Mieluisin mausteesi joulumausteista, entä muuten?
Kaneli! Ja kaneli :D

Kuuluuko joulunalusaikaan pipareiden leivontaa?
Kyllä, valmistaikinasta tosin.

Askarteletteko, teettekö itse joulukortteja?
Teoriassa joo, käytännössä usein vähän jää, mutta jokunen kyllä. Ideat, helpot sellaiset oikein tervetulleita :)

Tässähän alkaa toden teolla jännittämään, kivaa :o)
  • 0

¨kauneus on katsojan silmässä¨
maija.k
 
Viestit: 2868
Liittynyt: 22.08.06 17:42
Paikkakunta: vantaa

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Huhuu_lili » 17.10.15 19:10

Tipetitap Lili!

Tonttulassa onkin keksitty kaikenlaista, ja on kova tohina päällänsä! Mutta vielä muutaman ajatuksen viimeistelyyn heräsi kysymyksiä:

Miten rentoudut? Onko tarkempia esimerkkejä, minkälaisesta suklaasta erityisesti pidät? (Tumma / vaalea / sattumat ?)

Minkälaisia asioita puuhailet? Teetkö itse ruokaa? Askarteletko? Harrastatko puutarhajuttuja?

Utelee,
Tonttunen

Huhuu_lili
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Lili » 17.10.15 19:29

Hei tonttu!

Rentoudun saunomalla, samoilemalla metsässä, tykkään jalkakylvyistä, kasvonaamioista ja pienistä omista hetkistä. Juon litratolkulla teetä.

Tykkään tummasta ja vaaleasta, Fazerit ja erikoisemmat levyt ovat kivoja. Pandan suklaa on liian makeaa. Sattumia saa olla, kunhan muistat allergialistani.

Mitä puuhailen? Työni on hoivaamista ja Pikkaraisen kanssa olo myös, joten puuhailen pihalla (joo harrastan puutarhajuttuja), luen ja kirjoitan runoja. Laitan ruokaa (varsinainen allergiakokki saa olla kun Pllä on maitoallergia ja itsellä pitkä allergialista), leivon suurimman osan itse ja keittelen hilloja ja mehuja.

En ole hyvä askartelija ja teen sitä "tarpeeksi" asti töissä. Kysy lisää jos jäi johonkin vastaamatta!
  • 0

Onneaan etsimässä - täyttä elämää elämässä.
Avatar
Lili
 
Viestit: 3588
Liittynyt: 18.05.08 16:05
Paikkakunta: Savo

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Vega » 17.10.15 21:38

Vegan tonttu kirjoitti:VEGA!

Vaaleanvioletti, pinkki, vaaleansininen vai vaaleanharmaa?


Oi, huhuiluja [onni]. Mahtavaa huomata tämä opiskelupäivän päätteeksi! (Tontulle tiedoksi: esittelystä jäi puuttumaan maininta tämän talven urakasta l. urheiluhierojaopinnoista. Kalenteri tulee siis joulukuussa tarpeeseen rankan syksyn päätteeksi [onni]. )

Vaaleanharmaa tai pinkki (siis ihan kunnolla pinkki, ei vaaleanpunainen)
  • 0

Avatar
Vega
 
Viestit: 2116
Liittynyt: 23.01.07 13:00

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja tonttu taas utelee » 18.10.15 11:09

Huhuu Louhilou!

Kalenteri kypsyy hyvää vauhtia, joten aika kysellä vähän lisää:
Onko jotain mitä et toivot kalenterista löytyvän?
Jos kalenterissa on aineettomia luukkuja, mistä ilahtuisit eniten?
Mitenkäs on, uppoaako glögi?

tonttu taas utelee
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja neuroticin tonttu » 19.10.15 7:21

Kuule,tuli mieleen että kuinka tarkka olet kosmetiikan suhteen?

neuroticin tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Louhilou » 19.10.15 8:03

Hei,

joo, glögi uppoaa. Mutta asiassa on muutama mutta:
Glögissä ei saa olla omenaa, aprikoosia, ei vähääkään sitrushedelmöperäisiä mausteita (mm. pomeranssinkuori), boysenmarjaa, nektariinia, tyrniä, persimonia. Lista on nyt näin hullun pitkä, kun pistin siihen kaikki allergiahedelmät mitä ylipäätään muistan. Eri asia, onko näitä missään glögissä :) Omena on tavallisin hankaluus, sitä pistetään melkein kaikkeen. Listasta huolimatta joka joulu on löytynyt ihan marketista jotain spekseihin sopivaa glögiä.

Hm, mitä en toivoisi: paksua scifikirjaa? En kuitenkaan ehtisi nyt lukea pitkää tekstiä ja vähänkin vakavampi scifi ei ole mun laji. Käytetyt kirjat on kyllä muuten tosi ok! Myös keittokirjat, kaikista allergioista huolimatta, koska aina niistä löytyy jotain ideoita. Tosin joku juustokirja menisi ohi, mutta muuten menee lihat, kalat, kasvikset. Mies syö nykyään lihaa, minä kaikkea muuta (allergiapoikkeuksin). :)

Aineettomat: lyö hiukan tyhjää, mitä ne voisi olla. Pääset yllättämään :) Musiikkivinkkejä (Spotify), jouluaskarteluvinkkejä? Netissä jotain huisaa? Ideoita tehdä jotain?

Aika jännää [onni]
  • 0

"Elämä on kai yksinkertaista
Niille jotka ei kulje umpihangessa"

Litku Klemetti
Louhilou
Bannattu
 
Viestit: 1726
Liittynyt: 18.09.09 22:08

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja audotjan tonttu » 19.10.15 11:35

Huhuu audotja :o)

Ei mulla varsin mitään, kunhan huhuilin että hommissa ollaan :)
Sen voisin kuitenkin kysäistä, että mikä on lempi suklaasi? Ja miten lakritsi/salmiakki uppoaa?

audotjan tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Miukun tonttu » 19.10.15 13:00

Miuku. Käytätkö korvakoruja?

Tonttusi [xmas]

Miukun tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja neurotic » 19.10.15 13:34

neuroticin tonttu kirjoitti:Kuule,tuli mieleen että kuinka tarkka olet kosmetiikan suhteen?



En kovin tarkka. Luonnonkosmetiikkaa suosin ja yritän vältellä ihonpuhdistuksessa turhia kemikaaleja :)
  • 0

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
Avatar
neurotic
 
Viestit: 3474
Liittynyt: 20.10.10 12:43
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Miuku » 19.10.15 14:14

Miukun tonttu kirjoitti:Miuku. Käytätkö korvakoruja?

Tonttusi [xmas]



Moi! Ihan säikähdin :).
Mulla ei oo reikiä korvissa. Ehkä en osais pitää niitä nipistettäviäkään. Ja mä en muuten meikkaa, en muista sanoinko sitä.
Kaulakoruja mulla on, yleensä puuhelmiä.
Musta ja harmaa ovat alkaneet väreinä miellyttää vaatteissa, (siltä varalta että mietit jotain.. :mrgreen: tykkään monista väreistä edelleenkin..:))
  • 0

Maailma ja maapallo ovat sama asia. Maailma on maapallon päällä!
Avatar
Miuku
 
Viestit: 4672
Liittynyt: 11.08.08 18:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Louhilou » 19.10.15 17:52

Olipa kattava vastaus aamulla tuohon, että mitä en tahtoisi löytyvän kalenterista :D Jos vähän jatkan vielä.

Allergiat estää myös kosmetiikan puolella. Siellä tulee vastaan nuo aiemmin mainitut ja karitevoi, joka on jotain sukua luonnonkumille (allergiani). Mutta toisaalta, tää ei niin kauhean nuukaa ole, aina voin antaa esimerkiksi näytevoiteet eteenpäin tytölleni.

Oranssit ja harmaat jutut on mulle aika vieraita. Niin myös sellainen perusmaalaisromantiikka, tosin senkin voin viedä tytölle :D
  • 0

"Elämä on kai yksinkertaista
Niille jotka ei kulje umpihangessa"

Litku Klemetti
Louhilou
Bannattu
 
Viestit: 1726
Liittynyt: 18.09.09 22:08

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja starlyn tonttuli » 20.10.15 7:28

Starly!
Voisitko lähettää vaikka emännän kautta sähköpostiosoitteesi?

starlyn tonttuli
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Miukun tonttu » 20.10.15 7:42

Miuku kirjoitti:
Miukun tonttu kirjoitti:Miuku. Käytätkö korvakoruja?

Tonttusi [xmas]



Moi! Ihan säikähdin :).
Mulla ei oo reikiä korvissa. Ehkä en osais pitää niitä nipistettäviäkään. Ja mä en muuten meikkaa, en muista sanoinko sitä.
Kaulakoruja mulla on, yleensä puuhelmiä.
Musta ja harmaa ovat alkaneet väreinä miellyttää vaatteissa, (siltä varalta että mietit jotain.. :mrgreen: tykkään monista väreistä edelleenkin..:))


Ei siis ainakaan korviksia :D

Esittelyssä kerroit tykkääväsi retrosta ja vanhanaikaisesta. Tykkäätkö vanhanaikaisista pellavapyyhkeistä? Onko pyyhkeille tarvetta?

[xmas]

Miukun tonttu
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa