Mellin sysvy kirjoitti:Melli! Pakettisi on lähtenyt matkaan, valitettavasti tällä kertaa vähän vajaana ja ilman viestiä. Lupaan kuitenkin, että loppuosa paketista tulee pian perässä!!
Mikä olisi mieluisinta viimeiseen pakettiin? Herkkuja, hemmottelua, mitä muuta?
Nuppu04:n sysvy kirjoitti:Usko menee Itellaan ja sen järjestelmään! Toivottavasti pakettisi olisi jo perillä eikä jumita Turun lajittelukeskuksessa kuten seuranta antaisi ymmärtää (eikä muuten ole mikään postiennakko, vaan ihan normipaketti). Mutta siis varmaan sait lähetystunnuksen emännän kautta ja toivottavasti jo itse paketinkin!
kenzabo kirjoitti:Moi sysvy, tajusin just, että me ollaan tässä kuussa kotona vain ens viikon torstaiiin sitten matkustetaan mummolaan ja mökille, ilmoittele jos haluat toisen osoitteen mihin lähettää postia ens viikon jälkeen.
Satsan sysvy kirjoitti:Onko pakettisi jo tullut? Se on postitettu jo yli viikko sitten.
Aapan sysvypysvymysvy kirjoitti:Aappa!
Muutama kysymys viimeisen postituksen avuksi (eikä toki tartte vastata kaikkiin jos ei halua paljastaa liikaa itestään, mutta mä olen utelias):
- Oletko päiväkirja/vauvakirja/skräppäyshenkinen ihminen?
- Oletko kotoisin jostain muualta ts. onko paikkakuntasi sinulle miten tuttu?
- Mökkeilettekö tai miten vietätte kesää?
- Onko taloudessanne Applen tuotteita?
- Mikä on lempi-TV-sarjasi?
- Millaisesta musiikista pidät?
- Mitä vaatekokoa lapsesi nyt pitää?
kiitos ja kuittaus,
sysvyisesi
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 187 vierailijaa