Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

ViestiKirjoittaja sateenkaari » 18.08.08 10:06

sateenkaari-sysvy kirjoitti:sateenkaari!

teoreettinen dilemma:

jos olisit menossa elokuviin ja joutuisit valitsemaan seuraavista vaihtoehdosta, minkä seuraavista valitsisit ja miksi:
a) Manaaja
b) Titanic
c) Metropolis
d) Pretty woman
e) Die Hard
kerrotko myös miksi et valinnut muita vaihtoehtoja

Ja vielä jos saan udella
- minkä kokoinen perus t-paita mahtuu sinulle ja/tai miehellesi
- uupuuko taloudestanne jotain oleellista

Kyselee sinut ilmeisesti useasti ohittanut -SYSVYSI- [holy]

OOH!
En meinannut huomata huhuilua... :oops: Tuota varmaan pretty woman, kauhusta en pidä, titanic taasen on uuvuttavan pitkä... metropolista en ole nähnyt joten en osaa sanoa.. die hard.. no ei innosta
Jotenkin se on ihanan romanttinen tuo pretty woman. Muuten, täytyy tässä yhteydessä mainita että me käydään elokuvissa, koska meillä ei ole telkkaria. joskus lainataan dvd ja mennään porukoille sitä katsomaan.

Minulle menee M koko ja miehelle L (pitkä) tai XL

Kohta olen jo kaksi kuukautta suunnitellut tekeväni kasvojen puhdistus lappusia eveliinalle talouspaperin korvikkeeksi ruokapöytään (sottakasvon puhdistukseen) mutta aika ei ole riittänyt.
Ruokalappujakin on pitänyt tehdä..... (jäänyt haaveeksi vaan)
  • 0

Perheeni: minä, rakkaani ja tyttö 12/07
"värejä täytyy sekoittaa"
sateenkaari

ViestiKirjoittaja Trillian » 18.08.08 10:07

Hihii, jänskää.

TRILLIANin sysvy kirjoitti:Käytätkö koruja,millaisia?

En oikeestaan käytä. Juhlissa saatan käyttää jotain kaulakorua, mutta usein unohtuu laittaa.

TRILLIANin sysvy kirjoitti:Millainen kylpyhuone/wc teillä on,onko vanhahtava sisustus vai millainen?

Retro :lol: Eli keltaista kuvioitua muovimattoa suoraan 70-luvulta ;) Kylppäriremontti on "joskus" suunnitteilla, ehkä :) Muuten meidän talo on rakennettu 1897 ja tykkään sellaisesta vanhahtavasta talonpoikaistyylistä.

TRILLIANin sysvy kirjoitti:Teetkö itse mitään "luontaiskosmetiikkaa"?

En sen enempää kuin että sekoittelen eri öljyjä ja eteerisiä öljyjä puhdistustarkoituksissa.
  • 0

lapset 8/03 & 10/06 & 04/10
Trillian

ViestiKirjoittaja aamin sysvy » 18.08.08 13:58

aami!

mistä väreistä pidät sisustuksessa ja vaatetuksessa?

tuliko paketti perille?

aamin sysvy

ViestiKirjoittaja marjuska » 19.08.08 10:16

Marjuskan sysvy kirjoitti:Marjuska!

Minkä kokoinen jalka sinulla on?
Haluaisitko jotain käsityötarviketta (lankoja, kangasta tms), vaikka kerroitkin, että aika on nykyään kortilla?
Onko tytöillä jotain lempihahmoa (kirjat, lelut tms)?
Haluaisitko/tarvitko tulevalle vauvalle jotain?

Kysyn jo nyt, vaikka kerroitkin, ettet välttämättä ole koneen ääressä :) Pakettia saat odotella aikaisintaan ensi viikolla.

Tämähän oli mennyt minulta kokonaan ohi! Vastaanpa nyt, kun ekan sysvypakettini jo sain :D

Jalannumero on 39.
Käsityötarvikkeet kyllä aina menevät, niitä minulla tuolla kaapissa odottelee, mutta kun sitä aikaa joskus jää, niin innolla ompelen tai neulon :)
Muumeistahan nuo meidän neidit on ihan innoissaan, ja Nalle Puhista. Perusjutut, kissat, koirat ja nukkeleikit neideillä on päällimmäisinä nykyisellään.
Tulevan vauvan suhteen ideat ovat ihan vapaita, en ole vielä ehtinyt yhtään katsella vauvajuttuja - mm. nb-vaippoja oli tarkoitus ommella, mutta vielä ainakaan en ole ehtinyt niitä tekemään. Perusjuttuja meillä on aika paljon (perusvaatteita ym.), kun en ole mitään heittänyt pois tyttöjen jälkeen.

Tässäpä näitä :)
  • 0

marjuska

ViestiKirjoittaja Irinan sysvy » 19.08.08 10:54

Heips taas :)

Eka pakettisi lähtee matkaan keskiviikkona, tämä on todennäköisesti hiukan yksinkertaisempi kuin seuraavat.. ;)

Vielä kysyisin...

Mikä on jalkasi koko?

Entä päänympärys?

Tykkäätkö palloista ja/tai raidoista?

Millaista musiikkia kuuntelet?

Irinan sysvy

Helistin79:n sysvylle!!!!!!

ViestiKirjoittaja helistin79 » 19.08.08 11:09

Helistin79:n sysvylle!!!!!! vastaus paketissa olleeseen kirjeeseen:

Lasten koot:
Esikoinen käyttää nyt 146 - vaatteita (aikuisten koosta XS)
Toinen käyttää 104 - vaatetta
Kuopus käyttää 86 - vaatetta
  • 0

Heli -79
Lapset:
Jonna 04.10.2000
Konsta 21.07.2005
Viivi 23.05.2007
Satu 04.10.2010
helistin79
Bannattu

ViestiKirjoittaja Vieras » 20.08.08 12:50

No niin Niobe!

Nyt alkaa olla vaklailu "hanskassa" ja ideoita syntyy :) Nyt kiinnostaisi tietää:
1) mitä värejä teidän keittiössä on?
2) lasten päänympärykset (älä ota lupauksena, voi olla etten osaakaan tehdä sitä mitä suunnittelen :lol: )
3) mitä värejä suosit talviasusteissasi?

Ne elokuun paketista puuttuvat jutut on tossa pöydänkulmalla edelleen :oops: Tulee kyllä vielä sinne, viimeistään syyskuun paketissa!

Vieras

ViestiKirjoittaja Mamma-J:n sysvy » 20.08.08 17:56

Mamma-J

Sinulle olisi pitänyt kolahtaa "ylimääräinen" sysvy-kirje tämän viikon alussa... onkohan se tullut perille? :?

Mamma-J:n sysvy

ViestiKirjoittaja JHapun sysvy » 21.08.08 6:32

JHAPU

Käytetäänkö teidän neidillä vaaleanpunaista? Tykkäätkö tyttömäisistä jutuista hänellä? Minkälaisia vaippoja teillä käytetään (=sisävaippoja, taskuvaippoja, AIO)?

JHapun sysvy

Feran sysvy

ViestiKirjoittaja Vieras » 21.08.08 7:42

Fera:

Oletko allerginen pähkinöille?

Millaisia vaippoja tyttäresi käyttää? Lähinnä materiaalit...

Minkä merkkisiä ihonhoitotuotteita käytät?

Millä herkuttelet?

Inhoatko vaaleanpunaista/vadelmanpunaista (tytön käytössä)?

Kasvonaamiot: minkä merkkiset käyvät herkälle ihollesi?

Onko jotain, mitä haluaisit oikein kovasti?

Vieras

ViestiKirjoittaja Feran sysvy » 21.08.08 7:43

Fera:

Millä herkuttelet?

Feran sysvy

ViestiKirjoittaja Fera » 21.08.08 8:58

Oi mua on huhuiltu :lol:

En tietääkseni ainakaan ;) Välillä tosin jos syön ihan hirvittävän määrän kerralla (mikä yleensä käy kun ostan niitä isoja pusseja) niin tulee hiukan huono olo. Mutta syön silti kyllä ;)

Tällä hetkellä on käytössä "housuvaippa" pul taskut bambujoustis sisuksella. Just sain kasan hoitovaippoja valmiiksi. Sisätäyttiksiä ja villiksiä meillä on tähän asti myös käytetty, mutta alkaa noista vanhoista olemaan malli vähän huono.Ja mieluummin käytetän nyt noita housuvaipan tapaisia kun tyttö pottailee kuitenkin ahkerasti. On nopsempaa sitten ottaa pois. Fleecestä ei oikein tykätä kun hiostaa liikaa tytön ihoa ja menee tukkoon muutenkin kaikista rasvoista. Sama juttu kuivaliinakankaan kanssa. Yövaippoina hilivinksis k neppi ja tsi versio tästä samasta. hahtuvavillikset kuorena.

Kasvorasvana mulla on tällä hetkellä nivean joku kosteusvoide ja apteekin Decubal Clinic Cream. Kasvovedestä tykkään siitä lorealin vaaleanpunaisesta litkusta.. on sellasta geelimäistä eikä niin juoksevaa ja tämä ei kirvele kuten nuo juoksevammat. Puhdistukseen Nivean herkälle iholle tarkoitettua vaaleanpunaista "cremeä" Kasvonaamioista oon vaihdellen ihan niitä marketista saatavia käyttänyt. Niveaa yleensä melkein tulee ostettua. Body Shopin tuotteita tulee myös sillon tällöin ostettua kun raaskii. Apteekin rasvoja olen alkanut nyt ostella varsinkin kun tyttö on atoopikko. Itselläni ei iho ihan NIIN herkkä ole.

Millä herkuttelet?
Öö... mun pitäis olla mässylakossa :oops: joten enpä oikein tiedä. Normisti menee tumma suklaa. Pitäisi varmaankin korvata tää nyt marjoilla ja hedelmillä tms.

En toki. Paljon on neidillä vaaleanpunaista ja vadelmanpunaista käytössä. Fuksia ja aniliininpunainen menee sitten ehkä turhan pinkiksi kuitenkin, muuten vaaleanpunaisen eri sävyt menee hyvin.

Niinkuin jo edellä sanoin, ihan tavis niveaa esim just käyttänyt, Body shopin naamiot on niin isoissa purkeissa etten ole raaskinut vielä ostaa. Niitä Seppälän (en muista merkkiä) naamioita oon kerran tainnu kokeilla ja oli vähän turhan ärjyä mulle joten ehkä ne jättäisin sitten väliin.

Lottovoittoa :lol:
Joo no ei mitään sellaista just nyt must pakko saada ole, että melkein mikä vaan ilahduttaa ;)

Toivottavasti näistä nyt oli apua ;)
  • 0

Hyvä äiti ei turhaan kuluta energiaa sen korkean aidan yli kiipeämiseen!
-Anuli78-
Fera

ViestiKirjoittaja Lissukka77 » 21.08.08 11:56

Mää ny merkkaan tän itelleni... ;)
  • 0

Akkavaltakunta (04/77; 07/07, 03/10, karvanarttu 04/05)
Lissukka77

ViestiKirjoittaja Liidan sysvy » 21.08.08 12:01

HUHUUUU...
Liida

...vielä lisää, älä pelästy, en ole sua unohtanut. :D

Luetko kirjoja, minkälaisia?
Mitä musiikkia kuuntelet?

JA: oletteko kotosalla yleensä mihin aikoihin... ;) Älä pelästy, en ole ahdistelija.

Liidan sysvy

ViestiKirjoittaja Liida » 21.08.08 12:15

Oho satuin heti paikalle, kun on taas huhuiltu!

Luen jonkun verran...pidän paljon lukemisesta, mutta sattuneesta syystä viime vuosina on tullut luettuna aika vähän.
Eniten omasta hyllystä löytyy rikosromaaneja. Nyt olen taas innostunut nuortenkirjoista, pitäs lukea uudelleen kaikkia tyttökirjoja.

Kuuntelen eniten suomalaista pop- ja rockmusiikkia...siis lastenlaulujen jälkeen. :wink:

Kotona ollaan useimmiten ainakin lasten päikkäriaikaan 12-16, mutta usein myös siitä iltaan asti on ainakin joku kotona. Ensi viikolla tosin lähdemme reissuun tiistai-iltana ja tulemme takaisin vasta viimeinen päivä, joten paketti saa tulla vaikka vähän myöhässä, kun ei kuitenkaan olla kotona moneen päivään.
  • 0

Minä -77
lapset: poika 6/04 ja tyttö 2/07
Liida

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat