Oi mua on huhuiltu
Oletko allerginen pähkinöille?
En tietääkseni ainakaan
Välillä tosin jos syön ihan hirvittävän määrän kerralla (mikä yleensä käy kun ostan niitä isoja pusseja) niin tulee hiukan huono olo. Mutta syön silti kyllä
Millaisia vaippoja tyttäresi käyttää? Lähinnä materiaalit...
Tällä hetkellä on käytössä "housuvaippa" pul taskut bambujoustis sisuksella. Just sain kasan hoitovaippoja valmiiksi. Sisätäyttiksiä ja villiksiä meillä on tähän asti myös käytetty, mutta alkaa noista vanhoista olemaan malli vähän huono.Ja mieluummin käytetän nyt noita housuvaipan tapaisia kun tyttö pottailee kuitenkin ahkerasti. On nopsempaa sitten ottaa pois. Fleecestä ei oikein tykätä kun hiostaa liikaa tytön ihoa ja menee tukkoon muutenkin kaikista rasvoista. Sama juttu kuivaliinakankaan kanssa. Yövaippoina hilivinksis k neppi ja tsi versio tästä samasta. hahtuvavillikset kuorena.
Minkä merkkisiä ihonhoitotuotteita käytät?
Kasvorasvana mulla on tällä hetkellä nivean joku kosteusvoide ja apteekin Decubal Clinic Cream. Kasvovedestä tykkään siitä lorealin vaaleanpunaisesta litkusta.. on sellasta geelimäistä eikä niin juoksevaa ja tämä ei kirvele kuten nuo juoksevammat. Puhdistukseen Nivean herkälle iholle tarkoitettua vaaleanpunaista "cremeä" Kasvonaamioista oon vaihdellen ihan niitä marketista saatavia käyttänyt. Niveaa yleensä melkein tulee ostettua. Body Shopin tuotteita tulee myös sillon tällöin ostettua kun raaskii. Apteekin rasvoja olen alkanut nyt ostella varsinkin kun tyttö on atoopikko. Itselläni ei iho ihan NIIN herkkä ole.
Millä herkuttelet?
Öö... mun pitäis olla mässylakossa
joten enpä oikein tiedä. Normisti menee tumma suklaa. Pitäisi varmaankin korvata tää nyt marjoilla ja hedelmillä tms.
Inhoatko vaaleanpunaista/vadelmanpunaista (tytön käytössä)?
En toki. Paljon on neidillä vaaleanpunaista ja vadelmanpunaista käytössä. Fuksia ja aniliininpunainen menee sitten ehkä turhan pinkiksi kuitenkin, muuten vaaleanpunaisen eri sävyt menee hyvin.
Kasvonaamiot: minkä merkkiset käyvät herkälle ihollesi?
Niinkuin jo edellä sanoin, ihan tavis niveaa esim just käyttänyt, Body shopin naamiot on niin isoissa purkeissa etten ole raaskinut vielä ostaa. Niitä Seppälän (en muista merkkiä) naamioita oon kerran tainnu kokeilla ja oli vähän turhan ärjyä mulle joten ehkä ne jättäisin sitten väliin.
Onko jotain, mitä haluaisit oikein kovasti?
Lottovoittoa
Joo no ei mitään sellaista just nyt must pakko saada ole, että melkein mikä vaan ilahduttaa
Toivottavasti näistä nyt oli apua