Rakastan huhuiluja
Juon paljon vettä, ja colat (Cokiksesta halpiksiin) on mun suurin addiktio. Juon hyvin vähän teetä, mutta jos juon niin tykkään siitä. Suurin syy mun teen juomiseen on yleensä Yogin ne laput joissa on aforismi tms.

, tykkään ihan hurjasti ajatuksista, sitaateista, runoista ym. En tykkää vaniljaisista, appelsiinisista enkä suklaateestä mutta muutoin tykkään kokeilla kaikkea. Kahvinkeitintä en omista mutta juon kahvia kahviloissa, kylässä ym. säännöllisesti. Tai nyt mulla on itse asiassa pressopannu, kun sain semmoisen ihanalta ysviläiseltä. Kaakaota en juo koska valmisjauheissa on maitoa, ja olis kurja jos lapsi ei sais lempijuomaansa, enkä oo oppinut tekemään tummasta jauheesta hyvää.
Juon alkoholia silloin tällöin, harvoilla iltavapailla enemmänkin mutta pääosin kotona muutaman viikon välein

Joko ruoalla siiderin tai illalla jonkin pienen, rahatilanteesta riippuen esim. toffeeliköörillä/Baileysilla höystettyä kaakaota.
Luen paljon, koko ajan, mutta oon todella valikoiva lukemisteni suhteen. Kirjoista lähinnä jenkkiläinen ja pohjoismaalainen proosa, esim. Steinbeck, Hemingway, Hoeg, Fredriksson, Jansson... Lehtien suhteen en ole yhtään nirso ja rakastan sitä, kun löydän kirjaston ilmaishyllystä lehtiä ja luen sen rauhassa vaikka suklaan kanssa. Kodin Kuvalehti on lemppari, kaikki sisustus- ja askartelulehdet myös. En lue mitään perinteisiä ulkonäkölehtiä eli Cosmo ym, mutta muutoin ei rajoituksia. En tilaa mitään enkä omista tällä hetkellä yhtäkään lehteä, ja luen lehtiä aina uudestaan ja uudestaan vaikka tulis vastaan samoja

Oon hyvin visuaalinen ja nautin jo pelkästään kauniiden kuvien katsomisesta.
Tulipa pitkä, mikäpä sen parasta kuin omista lemppareista jauhaminen
![Onsku [onni]](./images/smilies/love060.gif)