taroun tonttu kirjoitti:Täältä tonttupaljata taas kajahtaa!
Koristellaanko teillä jouluksi kotia? Jos niin millaisia värejä silloin on näkyvissä? Ainoastaan pari jouluvaloa (valkoista) on ulkona ja sisällä nyt. Tykkään joulukoristeissa valkoisesta ja valosta kimaltavakin on kivaa. Muuta ei varmaan tule joulukuusen lisäksi. Joulukuusi (valkoinen ) laitetaan paria päivää ennen jouluaattoa, siihen ripustetaan koristeiden lisäksi ehkä karkkeja ja itse koristeltuja pipareita) piparkakkutaloja olisi suunnitelmissa tehdä myös , ehkä useampikin ja pitää niitäkin sitten sellofaanin sisällä hyllyllä "joulukoristeena" , ideat on vähän hakusessa vielä..
Teetkö/annatko yleensä joulukortteja? En ole tehnyt enkä antanut moneen vuoteen, ei ole ollut voimia mihinkään ylimääräiseen..
Käytätkö koruja? Jos niin millaisia? En omista montakaan.enkä oikein käytä, ehkä koska ei ole kivoja Yksinkertaisia kulta/hopeakoruja käyttäisin lähinnä, nikkeli ei oikein sovi.
Huivit yms asusteet, onko jotain lempivärejä ja -tyylejä niihin?.tummat sävyt ei niinkun mitään tiettyä tyyliä
Käytätkö alkoholia? Voiko jotain siihen viittaavaa kaleterista löytyä? Käytän joskus harvoin, maltillisesti yleensä, unensaamistarkoituksessa kaapissa olisi syytä olla pieni "hätävarapullo" jotain vahvaa mutta ei ole kun joku juo sen sieltä aina.. Saa löytyä
Lempimauste? Ruoanlaitossa valkosipuli, chili. Leivonnassa vanilja
Lempijouluruoka? Riisipuuro
Lempijoululaulu? Oon ihan koukussa "Raskasta Joulua" joululauluihin. Paras on "Tulkoon Joulu" , mulla tulee noista sanoista sen verran mielleyhtymiä etten pysty kuuntelemaan sitä jouluna ekaa kertaa itkemättä
( onnen /liikuttuneisuuden kyyneliä vain) Oikeastaan en edes tiedä monia joululauluja. Uudet tuttavuudet tervetulleita! Joululauluja haluaisin kuunnella enemmän!
Tällaisia on mielessäni tänään, liittyvätkö ne sitten kalenteriin millään tavalla on ihan eri asia
nindadan tonttu kirjoitti:Heippa nindada
Kivaa päästä tekemään kalenteria sulle Aloitetaan kysymyksillä jalan, käden ja pään koosta
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 109 vierailijaa