Sysvy 13 huhuiluketju!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja aapan sysvy » 23.05.12 10:55

Aappa! Sysvyposti lähti tänään! Toivon kovasti että se on mieluinen, mutta taisin vähän mokata yhden värijutun... Että varaudu siihen, ettei ole välttämättä ihan mieluinen. Mulla kävi joku aivopieru, sori.

aapan sysvy

ViestiKirjoittaja Pastiksen sysvy » 23.05.12 20:15

Minäkin tulin kauhuissani Ilmottamaan, että teinköhän epähuomiossa kauhean värimokan! Alkuperäinen väritys koki mutkien kautta mullistuksen, ja pääsi ne inhokit siinä väriloisteen keskellä myllätessä unohtumaan, hempeäksi siis meni. :( Jos on sinusta ihan karmea, niin vaihdetaan!
Tästä ahdistusviestistä voisi siis päätellä, että postia on Pastikselle matkalla, jännityksellä odottelen reaktiota. :O :)

Pastiksen sysvy

ViestiKirjoittaja pastis » 24.05.12 12:46

^ :lol: Ihana. Älä ole yhtään kauhuissas, mä en ole kovinkaan päättäväisesti ikinä inhonnut mitään. Melkoinen tuuliviiri siis. ;) Jännityksellä jään odottamaan mitä posteljooni meille huomenna kantaa! Iiks!
  • 0

Tiedänköhän tästäkään aiheesta
En, voin vain ihmetellä
pastis
Bannattu

ViestiKirjoittaja *O&A*:n sysvyppeli » 25.05.12 13:54

Tyhmä postihenkilö käytännössä pakotti (eli olin liian häkeltynyt kieltäytyäkseni :lol: ) mut laittamaan nimeni ja osoitteeni paketin kääntöpuolelle. Enkä siinä hädissäni keksinyt edes mitään osuvaa salanimeä. Eli kun paketti saapuu, koita pitää silmät kiinni takapuolelle teipatun lähettäjän tiedot -tarralappusen kohdalla, koska muuten paljastun ihan auttamattomasti. Tänks 8)

*O&A*:n sysvyppeli

ViestiKirjoittaja Vattu1:n sysvy » 25.05.12 14:05

Vattu1!!!

Pidätkö leipomisesta? Jos pidät, niin mitä yleensä leivot? :D

Vattu1:n sysvy

ViestiKirjoittaja Vattu1:n sysvy » 25.05.12 14:06

Vattu1!!!

Pidätkö leipomisesta? Jos pidät, niin mitä yleensä leivot? :D

ViestiKirjoittaja Vattu1 » 26.05.12 22:40

Pidän! Paljon!
Leivon vähän kaikenlaista, enimmäkseen kuitenkin makeaa. Pullaa, kakkuja, piirakoita, pikkuleipiä... arkena ja juhlana :)
  • 0

Vadelman (03/11) ja Raparperin (08/14) mutsi
tarinoita sopeutumisesta ja arjesta Norjanmeren rannalla --> http://byggeetlivibodo.blogspot.no/

ISO:AP 2 birds (tai argus) koossa 2-3 tai renkula :)
Vattu1
Bannattu

ViestiKirjoittaja Vattu1:n sysvy » 27.05.12 8:55

Vattu1!!

Vielä yksi leivonta-aiheinen kysymys: Onko sinulla käytettävissä leipävuokaa? Siis sellaista pitkulaisen mallista esim. metallista tms vuokaleivän leipomiseen tarkoitettua vuokaa?

ViestiKirjoittaja Vattu1 » 27.05.12 9:46

Ei muuten oo :)
  • 0

Vadelman (03/11) ja Raparperin (08/14) mutsi
tarinoita sopeutumisesta ja arjesta Norjanmeren rannalla --> http://byggeetlivibodo.blogspot.no/

ISO:AP 2 birds (tai argus) koossa 2-3 tai renkula :)
Vattu1
Bannattu

ViestiKirjoittaja *OA* » 27.05.12 13:59

*O&A*:n sysvyppeli kirjoitti:Tyhmä postihenkilö käytännössä pakotti (eli olin liian häkeltynyt kieltäytyäkseni :lol: ) mut laittamaan nimeni ja osoitteeni paketin kääntöpuolelle. Enkä siinä hädissäni keksinyt edes mitään osuvaa salanimeä. Eli kun paketti saapuu, koita pitää silmät kiinni takapuolelle teipatun lähettäjän tiedot -tarralappusen kohdalla, koska muuten paljastun ihan auttamattomasti. Tänks 8)

Koitan pitää silmäni kiinni, jospa mies vaikka pääsis ajoissa töistä ja hakis mun puolesta ja poistais lähettäjän tiedot. Tosin mulla on nyt vielä vahvempi epäilys kuka olet [onni]
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
*OA*

ViestiKirjoittaja carenan sysvy » 27.05.12 20:08

Carena!

Minä lahopää unohdin tyystin koko postituksen perjantaina :oops: . Katselin tuossa juuri eteisen pöydälle että mikäs paketti se tuossa.. apua! Lähtee siis pikapikaa huomenna tulemaan ja uskoisin olevan jo ylihuomenna siellä.

Anteeksi että joudut odottelemaan!

-Heidi

carenan sysvy

ViestiKirjoittaja Jafulin sysse! » 28.05.12 12:26

Kiva kun paketti oli kuitenkin mieluinen :D
Kuule, mietin tässä että lähetänkö sinulle jotain mielestäni tosi hyvää :lol: vai pelaanko 'varman' päälle? Mitäs sanot?
Oliskos semmonen kesähemmottelu asiaa?

Jafulin sysse!

ViestiKirjoittaja Jafuli » 28.05.12 12:50

^ Paketti oli todella mieluinen, etenkin se saippua on niiiiin ihanan tuoksuinen!

Mutta siis joo, ei tarvi pelata varman päälle, koska kunnon ylläripyllärit on kaikista kivoimpia ja sillä tavalla just löytää niitä uusia suosikkeja! :D Kesähemmottelu...Kuulostaa hyvälle! [onni]
  • 0

If I say "First of all" run away because I have prepared research, data, charts and will destroy you.
Jafuli

ViestiKirjoittaja sinirin sysvy » 28.05.12 14:43

Tää on nyt vähän noloa mutta mä aattelin että se olisi vauvalle se pipo :oops: Tehty aika samalla kaavalla kuin omalle murulleni samanikäisenä...

sinirin sysvy

ViestiKirjoittaja Kenzabon sysvy » 28.05.12 17:56

Huhuu Kenzabo, eikö paketti ole tullut perille? Se on lähetetty viime viikon keskiviikkona.

Kenzabon sysvy

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat