Helinän sysvy kirjoitti:HELINÄ!!!
"Paketit" lähtivät eilen matkaan, en uskaltanut laittaa samaan, jos vaikka eivät olisi läpäisseet Itellaan tiukkaa seulaa...
Teemana käsityöt. Toivottavasti pidät!
Herkut tulevat kaikki sitten jouluksi (onpas järkevää...) ;P
Helinä kirjoitti:Kysymys sysvylleni:
Asutteko vanhassa/vanhahkossa talossa taikka jossain rintamamiestalossa?
Lissukka 77 Sysvy kirjoitti:Lissukka77
Tämän kuun paketti on jo melkein matkalla mutta joulukuullekin pitäisi jotain keksiä
Jos vietätte joulua niin mitkä asiat kuuluu ehdottomasti jouluunne ja mitkä ei missään tapauksessa? Mahdolliset koristeet, modernia vai perinteistä mallia?
Kuunteletko musiikkia, millaista ja onko lempparia?
Onko mitään mitä kipeästi tarvisit (postitettavaa)?
Näillä mennään taas vähän aikaa
Lumisia terveisiä sysvysi!
omenan sysvy kirjoitti:Heippa taas.
Arvasit ihan oikein eli pussi on kestohedelmäpussi. Olin ajatellut ommella semmoisen mutta kävin kaupassa ja näin punaisen ristin pusseja myytävänä ja ajattelin että hyvään osoiteeseenhän ne rahat menevät jos vaikka semmoisen ostaisin.
Niin ja älä ihmettele miksi ne tuikut oli irrallaan kuoressa, olin vain vahingossa ostanut liian pienen kuoren eikä muovipakkaus mahtunutkaan siihen joten laiskuuksiani en viitsinyt uutta kuorta ostaa vaan avasin pakkauksen ja laitoin ne irrallaan.
Toivottavasti suklaa oli syötävää, itse kun en juuri suklaata syö niin on hankalaa tietää mitä ostaisi.
Juolukuun pakettin on jo vireillä, toivottavasti ehtisin nyt saada valmiiksi ennen joulua sitä mitä olen ajatellut
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 143 vierailijaa