Peikkiksen sysvy kirjoitti:Peikkis, huhuu! Onko angiina jo voitettu? Tässä olisi muutama kysymys miettimiseni avuksi.
Peikkiksen sysvy kirjoitti:Peikkis, sinulle olisi muutama kysymys!
*Minkä kokoisia vaatteita lapset käyttävät? Haluatko itse valita lasten vaatteet vai voisinko lisätä pakettiin, jos tulee vaikka jotain ihanaa vastaan kirppareita kierrellessä?
*Minkälainen piha teillä on, voisitko kuvailla sitä vähäsen?
*Tuleeko sinulle lehtiä, tykkäätkö lukea?
Näillä päästään alkuun, tosin ensimmäinen paketti on jo kutakuinkin kasassa...
Öh
Mie olin unohtanu kokonaan tän ketjun olemassaolon
On juu angiina voitettu, mitä nyt antibiootit viel menee jonkun päivän. Onneksi kurkkukipu on mennyttä.
Ekanakin, RAKASTAN kirpparivaatteita
Ne on just meidän tyylisiä, persoonallisia. Ja saa lisätä pakettiin
En ole nökönuuka kuka lapsille vaattehia hommaa.
Meil on isohko piha, 2500m2. Etupiha on aika pieni, mutta takapihalla kasvaa useita isoja koivuja, haapoja ja mäntykin. Lisäksi takapihalle mahtuu isohko koiratarha sekä lasten leikkimökki että tosi iso hiekkalaatikko. Kasvimaatakin olen tehnyt
Niin, perennoja on useita ja suorastaan rakastan perennoja ! Mikään ei ole kauniimpaa kuin syksyinen väriloisto puutarhassa.
Ai niin, vaatekokoja....
Emil : 86cm
Amalia : 98cm
Silja ja Olivia : 140cm
Linnea : 160/170cm
Juulia : naisten M/L
Ja lehtiä meillä on aika kivasti : kiitos ukon työn. Postinjakajana saa ilmaiseksi välillä lehtiä
Tykkään toki lukea ja mitäs meille tulee tavalla tai toisella tällä hetkellä... Ainakin Kaks'Plus perhe, 7-päivää, Kotiliesi, Deko....
äitykkä -71, mies -70, tytöt Juulia 95, Linnea 97, Olivia 99, Silja 01 ja eka yhteinen vekara Amalia 11/05
"...Ei yksinäinen unta saa, vaan valvoo vuoteellaan..."