Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

ViestiKirjoittaja tuide » 13.08.08 16:14

tuiden sysvy kirjoitti:Heippa.

kestätkö tuoksuja hyvin? Mitä et siedä?

Kyselläänpä myöhemmin enemmän, jos tarvetta tulee. :)

Heippa :) Multa on mennyt tää ohi vallan :D
Kysyt liian vaikeita.. kyl mä kestän, vanilja on aika ihana monessaki eri asiassa, mutta äkkiseltään ei tuu mieleen, mitä en sietäisi.
Semmoset "kirpakat" saa aikaan migreenin. Auttoikohan tää nyt yhtään :roll:
  • 0

Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton.
tuide

ViestiKirjoittaja Jonskulaisen sysvy » 13.08.08 20:35

Moikka JONSKULAINEN, kiva että pidit paketista! Juuri noihen hehkutusten lukeminen onkin parasta koko sysvyilyssä, ihana saada toinen iloiseksi :)

Mietiskelin tässä jo seuraavaa pakettia, ja muutama kysymys tuli mieleen:
Tykkäätkö mansikasta? Olisiko useammallekin kestositeelle tarvetta? (tylsä joo pistää samanlaista, mutta jos en muuta keksi ja tarvetta ois... :wink: )
Onko sinulla millaisia puikkoja? tarvetta langoille? Luetko jotain lehtiä?

Siinäpä nyt jotain, kyselen taas lisää jos mieleen tulee :)

Jonskulaisen sysvy

ViestiKirjoittaja enuuna » 13.08.08 21:27

pois
  • 0

Elän, siis olen. Aika paljon muualla.
enuuna

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 13.08.08 21:27

^Oli kyllä tosiaan ihana paketti. Ne mustikatkin oli niin nameja.. (ja mä muka olen laihiksella :oops: mutta mustikathan on vaan terveellisiä, vaikka ne oliskin kuorrutettu suklaalla, eikös juu? )
Mä oikeasti tipahdin, kun avasin sen kuoren. Se oli kyllä loistava ylläri!
Lankoja mulla on ihan liikaa, mutta kun maailmassa on myös liikaa ihania lankoja! Mä haluaisin enemmän puisia puikkoja, nyt mulla on vasta sukkapuikot bambusta kokoa 2,5, 3,5 ja 4mm. Just tilasin pitkät puiset puikot, muistaakseni kokoja 4 ja 5mm. Puinen virkkauskoukku vois olla jees(semmonen löytyy kokoa 4). Lehtiä luen lähinnä käsityölehtiä, ja ne mulle jo tuleekin. Lehtiäkin mulle tulee ihan liikaa, niitä on isot pinot tuolla odottamassa lukemista.
Ja lisäsiteet tietty kelpaa! Nuo tosin pääsee kokeiluun vasta parin viikon päästä.
Mansikasta tykkään kyllä.
Sä olet kyllä jo ylittänyt täysin mun odotukset ja tämä paketti oli niin mahtava, että vaikka lähettäisit mitä mulle jatkossa, niin silti jää plussan puolelle ilahduttamisessa :)
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
jonskulainen

ViestiKirjoittaja Peikkis » 14.08.08 12:12

Peikkiksen sysvy kirjoitti:Peikkis, huhuu! Onko angiina jo voitettu? Tässä olisi muutama kysymys miettimiseni avuksi. :)

Peikkiksen sysvy kirjoitti:Peikkis, sinulle olisi muutama kysymys! :D

*Minkä kokoisia vaatteita lapset käyttävät? Haluatko itse valita lasten vaatteet vai voisinko lisätä pakettiin, jos tulee vaikka jotain ihanaa vastaan kirppareita kierrellessä?

*Minkälainen piha teillä on, voisitko kuvailla sitä vähäsen?

*Tuleeko sinulle lehtiä, tykkäätkö lukea?

Näillä päästään alkuun, tosin ensimmäinen paketti on jo kutakuinkin kasassa... 8)

Öh :oops: Mie olin unohtanu kokonaan tän ketjun olemassaolon :oops: On juu angiina voitettu, mitä nyt antibiootit viel menee jonkun päivän. Onneksi kurkkukipu on mennyttä.

Ekanakin, RAKASTAN kirpparivaatteita :D Ne on just meidän tyylisiä, persoonallisia. Ja saa lisätä pakettiin :) En ole nökönuuka kuka lapsille vaattehia hommaa.

Meil on isohko piha, 2500m2. Etupiha on aika pieni, mutta takapihalla kasvaa useita isoja koivuja, haapoja ja mäntykin. Lisäksi takapihalle mahtuu isohko koiratarha sekä lasten leikkimökki että tosi iso hiekkalaatikko. Kasvimaatakin olen tehnyt :) Niin, perennoja on useita ja suorastaan rakastan perennoja ! Mikään ei ole kauniimpaa kuin syksyinen väriloisto puutarhassa.

Ai niin, vaatekokoja....
Emil : 86cm
Amalia : 98cm
Silja ja Olivia : 140cm
Linnea : 160/170cm
Juulia : naisten M/L

Ja lehtiä meillä on aika kivasti : kiitos ukon työn. Postinjakajana saa ilmaiseksi välillä lehtiä :) Tykkään toki lukea ja mitäs meille tulee tavalla tai toisella tällä hetkellä... Ainakin Kaks'Plus perhe, 7-päivää, Kotiliesi, Deko....
  • 0

äitykkä -71, mies -70, tytöt Juulia 95, Linnea 97, Olivia 99, Silja 01 ja eka yhteinen vekara Amalia 11/05
Kuva
"...Ei yksinäinen unta saa, vaan valvoo vuoteellaan..."
Peikkis
Bannattu

ViestiKirjoittaja Crown sysvy » 14.08.08 18:46

CROW!

Onnitteluni pienestä pojasta :) Onko tullut mieleen jotain, mitä pikkuista varten haluaisit?
Ja muita mietteitä: Onko sinulla omaa pihaa? Tykkäätkö askarrella (nyt taitaa olla kyllä aika siihen tiukassa ;) )? Vältätkö jotain ruoka-aineita nyt imetyksen takia?

Crown sysvy

ViestiKirjoittaja Hellasärön sysvy » 14.08.08 19:10

Moi!

[hug] pakettisi on työn alla. jotain pientä vielä mahtuisi 8) mitä toivoisit, mikä piristäisi, mitä tarvitsisit?

Hellasärön sysvy

ViestiKirjoittaja crybaby » 15.08.08 10:46

CRYBABYN sysvy kirjoitti:CRYBABY, ilmeisesti ette kovin pitkällä reissulla olleet, vaikka vähän jo odottelin sua takaisin... ;) Eli pari kysymystä olisi:

- Teetä vai kahvia? Millaista ja/tai mitä ei ainakaan?
- Pidätkö leipomisesta?
- Onko sulla nyt jotain tietynlaista projektia käsitöissä menossa tai suunnitteilla? Mitenkäs askartelu, kiinnostaako se yleensä sinua? Entä lapsiasi?

Mukavaa viikonloppua :)

Ai kauheeta,mua on huhuiltu :shock: enkä mä oo tajunnu...
Minä juon teetä,kahvia vain joskus harvoin,kun tekee mieli,vaikkei se mulle sovikkaan....
Pidän leipomisesta,ja kokeilen mielellään uusia juttuja.
Käsitöissä on menossa aluspaitoja tytöille,mun vanhasta imetysmekosta ja muitakin vaatteita pitäisi tehdä.Innostuin myös ompelemaan vanhoilla kaavoilla tytöille lippiksiä,niihin täytys vielä löytää kivoja kankaita.Nukenvaatteita ja nuken hoitolaukku on kanssa tilattu taas...
Niin ja merinopöksyjä pitäis kutoa isompia tälle pikkuiselle pullukalle.
Askartelu kiinnostaisi lapsia ja minuakin,mutta olen huono keksimään mitään uusia juttuja.Korujen tekeminen kiinnostaisi,lähinnä lapsille,miksei itellekkin jotain,mutten oo saanu aikaiseksi...
:)
  • 0

Tyttö 11/03,Tyttö 11/05 ja Tyttö 4/08
"Mul on tarpeeks rahaa, kun on rahaa ruokaan.Tarpeeks rahaa kun voin maksaa vuokraa,ja vaikka menis kädestä suuhun suoraan,mä koitan olla tyytyväinen siihen mitä saan."
crybaby

ViestiKirjoittaja Hellasärö » 15.08.08 13:44

<<<
  • 0

Viimeksi muokannut Hellasärö päivämäärä 02.01.11 21:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Huhtikuiset 06&09 sekä joulukuiset 15&19 ja keski-ikäinen äiti joka yrittää pysyä kiinni ajan juoksussa.
Hellasärö

ViestiKirjoittaja Pullakanan-sysvy » 15.08.08 19:55

-Oletko saanut jo käsiisi niitä froteerättejä?
-Luetko naisten-/aikakausilehtiä?

Pullakanan-sysvy

ViestiKirjoittaja PullaKana » 16.08.08 7:59

Pullakanan-sysvy kirjoitti:-Oletko saanut jo käsiisi niitä froteerättejä?
-Luetko naisten-/aikakausilehtiä?

On mulla pari keittiörätiksi tarkoitettua bambu-frotee liinaa. mutta eivät kyllä ole vielä siihen käyttöön päässeet - lapset nuhassa niin käytinkin nenäliinana.. (kun kokoajan vähän nenä vuotaa niin tuohon oli hyvä aina pyyhkäistä). Ja sitten ekana vaan hypistelin ihanaa ruskea-oranssia kangasta enkä raaskinut mihinkään käyttää (tämän hetken ehdoton lemppariäri taitaa olla oranssi yhdistettynä ruskeaan).

Aikakausilehtiä luen aika vähän. Lukisin kyllä enemmän jos aikaa olisi. Mulle tulee meidän perhe. Kodin kuvalehti tuli vielä keväällä mutta en ehtinyt sitä juuri koskaan lukemaan niin ei tule enää. Luen kyllä mielelläni lehtiä mutta en vielä ole löytänyt sitä mikä olisi ihan mun juttu.
  • 0

Äiti -77 ja Esikoinen 06/04 ja Kuopus 05/06
PullaKana

ViestiKirjoittaja TRILLIANin sysvy » 16.08.08 8:48

Käytätkö koruja,millaisia?
Millainen kylpyhuone/wc teillä on,onko vanhahtava sisustus vai millainen?
Teetkö itse mitään "luontaiskosmetiikkaa"?

TRILLIANin sysvy

ViestiKirjoittaja Irina » 16.08.08 14:37

Irinan sysvy kirjoitti:IRINA!!!

Ehdoton suosikkikarkki? ;)

Mitä kestoja itse käytät? Merkki?

Tykkäätkö Marimekosta?

Kovasti vakoillaan ;)

Vau...muakin oli huhuiltu :D

Suosikki karkki....aika paha. Candykingin irttareina myytävät miniaakkoset, ne missä on mustia ja värikkäitä sekaisin. Sitten värikkäät turkinpippurit ja draculat ja sininen fazeri ja minttu marabou.

Kestot on tällä hetkellä lähinnä tsi (=onnibum-kehittely/vika-tekeleet). Muutama lunette taitaa olla niinkuin merkkisiä.

Jep, tykkään marimekosta, aika lailla kaikista, paitsi unikosta ja ehkä jotkut perusraidat saattaa tökkiä, tosin onhan niitä makeitakin yhdistelmiä lempiväreistä.

:D
  • 0

Kotijoukkueessa Mies, neidit 06/06 ja 12/08 sekä Pikku-Otava 07/11.
Irina

ViestiKirjoittaja BraZtin sysvy » 17.08.08 21:45

Heissan!
Mä täällä jo mietin seuraavaa pakettia :lol:

Tykkäätkö muumeista? Onko sulla jokin lempihahmo siinä?
Entäpäs kengänkokosi?

BraZtin sysvy

ViestiKirjoittaja BraZt » 18.08.08 6:55

BraZtin sysvy kirjoitti:Heissan!
Mä täällä jo mietin seuraavaa pakettia :lol:

Tykkäätkö muumeista? Onko sulla jokin lempihahmo siinä?
Entäpäs kengänkokosi?

En pahemmin perusta muumeista, mutta pidän kyllä Nipsusta, Möröstä, Haisulista ja Pikku Myystä. :lol:

Kengän koko on 37-38
  • 0

BraZt

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat