Hei tonttuseni , anteeksi en ole muistanut käydä katsomassa ketjua hetkeen
Juotko mielelläsi kahvia tai teetä? Millaista?
-juon kahvia aamuisin ja välillä päivälläkin. Tällä hetkellä jotain Nescafen murukahvia punaisen maidon kanssa. On meillä kahvinkeitinkin, ei ole vain hetkeen tullut käytettyä. Teetä ei tule juotua. Itse kerättyä pakurikääpäteetä kylmään aikaan illalla hunajan kanssa villasukat jalassa
Glögiä varmaankin joulukuussa kun haen joulutunnelmaa. Kaikki maustetut kahvit ja kaakaot ovat sellaisia ihanaa extraa jos jostain sellaisen paketin käsiinsä saa
niissä on vaan usein maitoa
Jääkö lukemiselle aikaa?
-Lukemiseen ei oikein tahdo jäädä aikaa. Nytkin viikko-pari sitten varasin e -kirjana yhden kiintoisan tavaranvähennyskirjan (eka kirja varmaan vuoteen mutta en mä taida sitä loppuun taida saada ennen kuin laina-aika jo loppuu
Kuinka rentoudut kotona yksin parhaiten?
-Nukkumalla
En oikein ikinä ole yksinyksin
Illalla kun lapset on menneet nukkumaan saatan laittaa saunan päälle ja lukea nettiä sen jälkeen puhelimesta. Laitan kynttilän päälle ja juon jotain kuumaa. Mulla oli sellainen Headspace- sovellus kesällä kun harjoittelin meditointia, sitä tarvisi jatkaa iltaisin. Sit pyydän et mies hieroo mun jalkoja
mut en mä silloinkaan yksin oo..
Salille jos meen yksin oon periaatteessa mieleni sisällä yksin kun on kuulokkeet niin en näe enkä kuule muita.. Illalla katsottiin joskus Game Of Thronesia mut nekin on katsottu jo kaikki. Nyt tänään katson ton Minimalism-dokkarin loppuun kun on vähän kipeä olo ja tarvis vissiin olla paikoillaan vaikkei huvittaisi kun meinasin eilen pyörtyä kauppaan kun tuli rytmihäiriöitä... Mutta siis paljoa en katsoa televisiotakaan
Rentoutuminen on vähän vaikea juttu, mä luulen että mä en osaa rentoutua. Aina tekemässä jotain, ja jos on aikaa / yksin niin sellainen olo että jotain tarvisi sitten saada myös aikaan.. Siksikin joku meditaatio/rentoutumisharjoitukset olisi sellaisia suotavia tehdä säännöllisesti.
Onko vehnä niin nou nou, että tuotteiden on oltava gluteiinittomia vai riittääkö vain ettei sisällä suoranaisesti vehnää?
-Ei tarvitse tuotteiden olla ihan täysin gluteenittomia.
Millaiset värit ovat ihan pannassa olemassa esillä kodissanne käyttötuotteissa?
-Jaa, en tiedä onko sellaisia minkä värin takia jättäisin kokonaan käyttämättä,mutta jos hankkisin jonkun käyttötavaran mikä on samalla esillä ja olisi värivalikoimaa niin välttäisin ehkä tumman punaista ,oranssia ja valkoista, lempivärejä olisi ehkä vihreä, turkoosi,lila, vaaleanpunainen,vaaleansininen, sinapinkeltainen. Eli periaatteessa tykkään monistakin sävyistä, meillä on sisustuksessa paljon harmaa,musta-valkoinen yhdistelmää, sen kaveriksi voisi sopia jokin väripilkku, turkoosi, kultainen, pastillisävyt.