Sitten vielä sellainen viikon tyhmä kysymys? Minkätyylisiä vaatteita käytät lapsellasi? Pukeutuuko hänkin mustaan
Dimmun sysvyli kirjoitti:Kiitos vastauksista! Pahoja pistit. Yritän keksiä jotain sinun tyyppistä ylläriä![]()
Sitten vielä sellainen viikon tyhmä kysymys? Minkätyylisiä vaatteita käytät lapsellasi? Pukeutuuko hänkin mustaan
Pukeutuu se joskus välillä mustaankin
Kotona likalla on yleensä pitkähihainen paita + villahousut tai tavishousut, jos lähdetään johonkin niin aika pitkälti samaa settiä sisävaatteissa, koitan vaan kattoa jotain vähän siistimpää (jos jaksan...
Vähäks se balsamico on muuten hyvää (mä aina onnistun ostamaan jotain pahaa ![Onsku [onni]](./images/smilies/love060.gif)
Pärtsän sysvy kirjoitti:Moi Pärtsä!
Mikä mahtaa olla jalkasi koko? tai onko kätesi keskimäärin iso tahi pieni? Asusteiden väri mieluumin tumma ja hillytty vai näkyvä ja kirkas?
Sysvysi
Femakon sysvy kirjoitti:Femakko, huhuu! Sysvysi täällä taas!
Aiotko käydä Hulluilla päivillä?
Sametti vai silkki?
Tukholma vai Tallinna?
Luetaanko teillä kirjoja?
Onko syyssateet kastelleet jalkojasi?
T. Sysvysi

*OA*:n sysvy kirjoitti:Hei *OA*!![]()
Kahvi, tee, kaakao?
Keksi, kakku, pulla?
Keskisormen ympärysmitta, ranteen ympärysmitta, jalkapohjan pituus?
Leivotko? Kokkaatko? Säilötkö?
Muumit, Myyrä, Nalle Puh?
Iso kiitos
Ranteenlämmittimet on upeat! Ja voi mikä aarrekarttajuttu. Niin kauniisti olit kirjoittanut mulle, että ihan rupes itkettää. Tän jutun mä varmasti toteutan! Oon ihan sanaton tästä paketista :')
Carenan sysvy kirjoitti:Carena; pari tarkentavaa kysymystä vielä
Handun ja kuupan koko: S, M vai L?
Tee (juomana)?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa