Sysvy 13 huhuiluketju!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja lave83 » 12.05.12 15:53

lave83:n sysvy kirjoitti:lave83, käytätkö minkäänlaisia huiveja? Jos niin minkälaiset olisi mieleen ja minkä väriset?


Eipä kyllä tuu käytettyä.. Eiku kyllä mä kesällä aina jotain pidän päässä, kolmiohuivia ainakin tai kolmioksi taitettua neliötä. Ja mielellään vaaleaa/kirjavaa, ei mitään tummaa ku muuten pää paistuu.. :) Eikä mulla nyt taida olla yhtään ehjää huivia, käytin viimekesänä loppuun..
  • 0

lave83
 
Viestit: 309
Liittynyt: 07.12.07 18:33
Paikkakunta: Raasepori/Pohja

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Noannan sysvy » 13.05.12 9:37

Noanna!

Tällainen vähemmän tärkeä kysymys, mutta kysyn kuitenkin... :) Onko sulla keittiövaakaa?

Noannan sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja sofiannan sysvy » 13.05.12 9:49

Sofianna!

Tämän kuun paketti alkaa olla valmiina mutta onko sinulla toiveita viimeiseen pakettiin? Onko tilkkuja jo tarpeeksi vai kelpaisiko aplikointiin niitä vielä? Tarvitsisitko jotain muuta käsitöihin tarvittavaa materiaalia? Ompeletko mieluummin näin keväällä ja kesällä?

sofiannan sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Noanna » 13.05.12 9:52

.
  • 0

Viimeksi muokannut Noanna päivämäärä 16.10.19 20:34, muokattu yhteensä 1 kerran
minä + elämäni miehet; 2006, 2008 ja niiden isä
Avatar
Noanna
 
Viestit: 5578
Liittynyt: 03.05.08 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 14.05.12 12:30

Tänään oli tullut postin mukana lappu, että suurikoinen kirje ei ole mahtunut postilaatikkoon ja on noudettavissa postista. Olisikohan se sysvy postia?
  • 0

Kuunkajo
 
Viestit: 1729
Liittynyt: 04.12.09 22:18
Paikkakunta: pk

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kuunkajon sysvy » 14.05.12 12:46

^ Toivottavasti on, se on lähetetty viikko sitten! Ja ainakin se oli niin paksu, ettei todennäköisesti laatikkoon mahdu. :lol:

sysvy täällä malttamattomana on odotellut paketin perillepääsyä :oops: 8) :mrgreen:

Kuunkajon sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja PullaKanan sysvyilijä » 14.05.12 14:30

PullaKana!

Pidätkö koruista? Minkälaisista?
Minkälaisia mausteita maustekaapistasi löytyy?

PullaKanan sysvyilijä
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 15.05.12 8:58

Paketti on siis löytänyt perille. Iso kiitos! ja hehkutus upeasta paketista löytyy toisealta.
  • 0

Kuunkajo
 
Viestit: 1729
Liittynyt: 04.12.09 22:18
Paikkakunta: pk

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kuunkajon sysvy » 15.05.12 10:37

^ Ihanaa, että se löysi perille, koska sitä "käsityötä" ei olisi varmasti onnistunut korvata millään. Valtavan hienoa, että pidit sisällöstä [onni]

Kuunkajon sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja PullaKana » 15.05.12 10:51

Ihanaa, huhuilua :D

Pidän koruista mutta en kauheasti omista enkä siis kovasti käytä. Hauaisin käyttää jotain riipusta tai ehkä jotain esimerkiksi lasi- tai puuhelmikorua kaulassa tai ranteessa. Korviksia en osaa käyttää, on mulla reiät ja kyllä niihin kai korun saisi vielä laitettuakin, mutta eipä tule käytettyä. Yleensä en edes muista että moinen mahdollisuus olisi.

Mausteita.. Mitähän multa löytyy [what] Mustapippuria, valkopippuria, cayennepippuria, valkosipulijauhetta, oreganoa, basilikaa ja kanelia. Ruokien maustaminen on mulle hankalaa, tunnistan aika harvoja mausteita enkä ilman ohjetta osaa sanoa mikä sopii mihinkin.

Nyt en ole kotona joten voinpas vaikka kotiin mennessä vielä tuon maustekaapin tarkistaa.
  • 0

Äiti -77 ja Esikoinen 06/04 ja Kuopus 05/06
Avatar
PullaKana
 
Viestit: 3031
Liittynyt: 18.11.06 22:12
Paikkakunta: Länsi-Suomen lääni

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja sofianna » 17.05.12 19:59

sofiannan sysvy kirjoitti:Sofianna!

Tämän kuun paketti alkaa olla valmiina mutta onko sinulla toiveita viimeiseen pakettiin? Onko tilkkuja jo tarpeeksi vai kelpaisiko aplikointiin niitä vielä? Tarvitsisitko jotain muuta käsitöihin tarvittavaa materiaalia? Ompeletko mieluummin näin keväällä ja kesällä?


No....ainakin värikkäät velour ja joustofrotee tilkut olis tarpeen. Ja haluaisin kokeilla sitä liimaharsoa, jossa on irrotettava taustapaperi, on kuulemma parempaa, kuin tuo ilman paperia oleva mitä mulla on.... :wink: Nappeja tarvin, varsinkin vaaleanpunaisia, keltaisia ja punaisia :) Ja framilonia...ja...ja...kyllähän mä tarviin vaikka mitä näköjään kun alan miettiä :lol:

Nyt oon enemmän istunut ompelukoneen äärellä kuin neulonut, mutta kyllä mä kesälläkin jatkuvasti jotain neulon, kun muuten tuntuu että esim tv:n katselu aika menee ihan hukkaan jos ei samalla tee jotain kuten vaikka neulo, samoin automatkat käytän neulomiseen :) Kesän aikana ehtii kivasti saada valmiiksi lämmintä syksyä varten :D
  • 0

Ihanimmat prinsessat 3/09 & 12/10 <3
sofianna
Bannattu
 
Viestit: 374
Liittynyt: 14.07.10 22:25
Paikkakunta: Kajaani

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja sofiannan sysvy » 22.05.12 10:38

SOFIANNA!

Heipä hei, pakettisi on tänään lähtenyt kakkosluokassa tulemaan. Ei mahdu postiluukusta varmaankaan joten toivottavasti et joudu hakemaan postista, vaan posteljooni pimpottelee ovikelloa :)

sofiannan sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Jafulin sysse! » 22.05.12 16:17

Moi!
Pakettisi lähtee tänään, toivottavasti siitä on iloa, olen ollut vähän väsynyt viime aikoina niin paketti ei ehkä ole kovin omaperäinen kun huolehdin sitä ajoissa matkaan.

Jafulin sysse!
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Reptilen sysvy » 23.05.12 5:44

Heippa, :D , olisi vielä hiukan kysymyksiä:
-Oletko innostunut viljelemään parvekkeella?
-Suositko luomutuotteita / ostatko sellaisia yleensä?
-Juotko kahvia tai teetä?
-Harrastatko jotain liikuntaa?

Reptilen sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Reptile » 23.05.12 7:38

Reptilen sysvy kirjoitti:Heippa, :D , olisi vielä hiukan kysymyksiä:
-Oletko innostunut viljelemään parvekkeella?
-Suositko luomutuotteita / ostatko sellaisia yleensä?
-Juotko kahvia tai teetä?
-Harrastatko jotain liikuntaa?


-Esikoinen haluaisi kovasti kasvattaa jotain, ilmeisesti jotain syötävää :lol: Mutta en ole mikään viherpeukalo ja en jaksa nähdä hirveästi vaivaa joten pitäis olla jotain suhteellisen helppoa ilman kommervinkkejä.
-Jonkun verran ostetaan luomua
-Juon teetä, vihreää. Minttua mausteena en voi sietää teessä :mrgreen:
-Hyötyliikuntaa :lol: Meillä ei ole autoa ja kävellään joka paikkaan.
  • 0

Hipsiäinen 01/07 ja Hapsiainen 05/11
Avatar
Reptile
 
Viestit: 8422
Liittynyt: 18.01.09 20:43
Paikkakunta: uusmaa

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa

cron