Hei!
Millä herkuttelet ja miten hemmottelet itseäsi? Millaista kosmetiikkaa käytät? Täällä kovasti raksuttaa suunnittelukone, odottele rauhassa vaan
Starlyn sysvy taasen kirjoitti:Hei taas Starly, huomasitkohan edellistä huhuiluani ollenkaan...
Jalkasi kokoa kyselisin
pärtsän sysvy kirjoitti:pärtsä
Kiva, että tykkäsit paketista. Mutta harmi, että kirje oli repeytynyt. Mukana olisi pitänyt olla vielä levy tummaa suklaata siihen mutakakkuun, ja kaulakoru, joka oli tehty erivärisistä napeista ja kukista. Pitääkin käydä sit postissa kyselemässä, mistä niitä voisi kysellä, kadonneita posteja siis. Tai onko edes mitään mahdollisuutta löytää kirjekuoresta pudonneita juttuja?
pärtsä kirjoitti:Ihana kun olet käynyt kyselemässä perään . Mä jo kuvittelin käyväni postissa seuraavan keskustelun:
Minä: Hei, multa on tällaisesta kirjeestä tippunut tavaraa matkanvarrelle.
Postintäti:Ahaa, mistäpäin kirje tuli?
M: No postileima tässä on Helsingissä, et varmaan jostain sieltäpäin..
P: No missä lähettäjä asuu?
M: Mä en tiedä..
P: Et tiedä kuka on lähettäjä?
M: No kun tää on tällainen sysvy, siis salainen ystävä, niinku yhdellä foorumilla. Et mä en oikeesti tiiä kuka tää on, mut se lähettää mulle paketin kerran kuukaudessa..
P:? Niin ettet saa tietoosi mistä toimipaikasta tämä kirje on lähetetty?
M: No voin mä huhuilla sitä siellä foorumilla jos se vastais anonyymisti, mutku sit tää salaisuus saattaa paljastua etukäteen ni ei se oo oikeen kivaa..
P:?????
happy_phantomin sysvy kirjoitti:No olet varmaan jo uupumukseen asti etsinyt nimijohtolankaan jotain kerää. En ole maininnut nimeäni foorumilla koskaan, joten lyhyeksi jäi
Minulla on täällä jo viimeinen paketti mietintämyssyssä ja työn alla ja haluaisin tietysti lähettää sinulle kaikenlaista, mutta yritän pysyä budjetissa! Saatkin valita seuraavista paketeista yhden.
1) Hemmottelupaketti. Sisältää tuotteita, jotka liittyvät omaan käsitykseeni relaxingista.
2) Jotain ihanaa pihanaa ja sellaista mistä voisi jäädä sinulle juttu sysvyn jälkeenkin, ei kuitenkaan materiaa Tämä on omassa elämässäni just nyt kuuminta hottia
3) Jotain sekalaista sälää, ei mitään struktuuria tai teemaa.
4) Voi esittää turhia toiveita
Kiitos vielä että olet mun sysvy. Sinulle on ollut tosi mukavaa miettiä paketteja. Pelkäsin, että en keksi mitään, mutta eteen on tullut lähinnä päinvastainen. Toivottavasti jutut ovat aidosti natsanneet
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa