Sysvy 12 - kyselyt

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja Pantteriinan uusi sysvy » 16.02.12 15:16

Hei! :D

Millä herkuttelet ja miten hemmottelet itseäsi? Millaista kosmetiikkaa käytät? Täällä kovasti raksuttaa suunnittelukone, odottele rauhassa vaan :o)

Pantteriinan uusi sysvy

ViestiKirjoittaja pantteriina » 16.02.12 15:39

Hei!

Millä herkuttelet ja miten hemmottelet itseäsi? Millaista kosmetiikkaa käytät? Täällä kovasti raksuttaa suunnittelukone, odottele rauhassa vaan

Kaikkein eniten tykkään juustonaksuista ja laskiaispullista [kuola] Mutta kyllä suklaatakin tulee syötyä, tummaa mausteista mieluiten. ( Ei hitsi, nyt vasta iski tajuntaan että minullahan on sysvy joka minua huhuilee [baila] oujee!)

Itseäni hemmottelen tekemällä jotain käsitöitä tai lähtemällä koiran kanssa yksin ulos, tai sitten vaan istumalla alas ja vain olemalla tai lukemalla tai... Jotain pientä hemmottelua yritän joka päivä itselleni suoda, tuppaa vain välillä unohtumaan.

Tietty tuohon edelliseen hemmotteluosioon olisi sopinut joku kasvonaamion sively kasvoille sun muuta :D , tulee sitäkin kyllä tehtyä silloin tällöin. Pääosin käytän omia sekoituksia ja vihreän kosmetiikan tuotteita. Kunnon shampoo tai hiusten pesuaine on vielä hakusessa, nahka ei kestä sodium laurent sulfatea (vai miten se kirjoitetaan)

Miten niin "odottele rauhassa" ihan liekeissä olen täällä ja [baila] jatkukoon!

"Muoks" pakko lisätä että olen kyllä aika rohkea, eli uskallan kokeilla kaikkea uutta ja tuntematonta :wink: viime viikollakin söin etanoita ekaa kertaa ja viimeistä :D
  • 0

Tytöt 10/06 ja 02/09
pantteriina

ViestiKirjoittaja starly » 16.02.12 16:04

Starlyn sysvy taasen kirjoitti:Hei taas Starly, huomasitkohan edellistä huhuiluani ollenkaan...
Jalkasi kokoa kyselisin :)

En ollutkaan huomannut, anteeksi :oops: Ei tarvitse yhtään murehtia mitään "kökköä" pakettia, siitä oli tosi paljon iloa, varsinkin pojan housut ovat olleet tosi tykättyjä ja vaikka se kansio minulla jo olikin niin oli kiva kun sain täydennettyä omaan kansiotani siitä puuttuvilla korteilla :D

Jalan koko on (37-)38, nilkat ovat aika paksut ja turvonneet, joten kovin kiristäviä sukkia en pysty käyttämään :roll:
  • 0

Me ja muksut 10/08, 4/11, 7/13 ja 11/15
starly

ViestiKirjoittaja emiliap » 16.02.12 21:29

Täältä löytyy ihana girasolin kantoliina. trikoiselle ei, kiitos vain tarjouksesta, ole käyttöä enää. Juuri palautin lainassa olleen kimperin ystävälle, kun alkoi jo olla raskasta kantaa sillä.
Satankuntaan mennään, n.200 kilometrin päähän täältä. Arveluideni mukaan, matkaan tulisi n. 3 tunnin lisä, jos satakuntaan päin pyörähtäisi.. :wink:

Tuo remontti on kyllä kaikinpuolin raivostuttava. Pilaa sysvytkin... :roll: :lol:

Ahaa, pitäisiköhän sitä sitten kirjoitella sinne blogiin jotain? :)
  • 0

Valosydämet Puukkis 12/11 ja Taateli 3/14
emiliap
Bannattu

ViestiKirjoittaja pärtsän sysvy » 16.02.12 22:18

pärtsä

Kiva, että tykkäsit paketista. Mutta harmi, että kirje oli repeytynyt. :( Mukana olisi pitänyt olla vielä levy tummaa suklaata siihen mutakakkuun, ja kaulakoru, joka oli tehty erivärisistä napeista ja kukista. Pitääkin käydä sit postissa kyselemässä, mistä niitä voisi kysellä, kadonneita posteja siis. Tai onko edes mitään mahdollisuutta löytää kirjekuoresta pudonneita juttuja?

pärtsän sysvy

ViestiKirjoittaja pärtsä » 17.02.12 17:51

Eih.. Voi harmi.. Siitä kirjeestä oli tosiaan kulma ihan auki. Mäkin voisin käydä sen kanssa postissa kun se kuori on tuossa vielä tallella.
  • 0

Elsan 02/08 ja Aapon 12/09 äiti

"Laiskuus on lahja kun osaa oikein käyttää." -äitini
"Lapsissa on yksi paha vika. Ne kasvaa liian nopeasti." -mummini
pärtsä
Bannattu

ViestiKirjoittaja Emiliapn sysvy » 17.02.12 18:08

Kannattaa blogiin kirjoitella ;)
Kassi on takakontissa ja päässä soi go west :) Kovin mielelläni olisin ajellut sinne satakuntaan, mutta mies ratin takana ei ehkä ole samaa mieltä :) Jätänkö paketin sunnuntaina oveen siinä 15 jälkeen vai toimitanko jonnekin jossa se voisi olla turvassa :) Ei sillä että siellä arvokasta korua olisi tai jotain särkyvää porsliinia :) Tämän paketin teema on kierrätys, mutta muistin sentään viedä biojätteet kompostiin kotoa lähtiessäni :) Mahdollisuus ehkä huomenna toimitella paketti johonkin Pidän pelottavan kuukauden tauon ja toivon, että laitat mulle vinkkejä mistä pidät blogiisi :) Tai hehkutusketjuun :)

Sit taas tyhmiä
Miten hemmottelet itseäsi?
Mitä hyvinvointi sinulle merkitsee?
Poikasi mittoja?
Mistäs isäntäs ilahtuis? Entäs ite :)

Emiliapn sysvy

ViestiKirjoittaja pärtsän sysvy » 18.02.12 16:11

pärtsän sysvy kirjoitti:pärtsä

Kiva, että tykkäsit paketista. Mutta harmi, että kirje oli repeytynyt. :( Mukana olisi pitänyt olla vielä levy tummaa suklaata siihen mutakakkuun, ja kaulakoru, joka oli tehty erivärisistä napeista ja kukista. Pitääkin käydä sit postissa kyselemässä, mistä niitä voisi kysellä, kadonneita posteja siis. Tai onko edes mitään mahdollisuutta löytää kirjekuoresta pudonneita juttuja?

Hei taas pärtsä!

Kävin tänään postissa kyselemässä, sanoivat siellä että pitää vahinkoilmoitus tehdä. Sain sieltä tuollaisen paperin joka pitää täyttää. Toivotaan että kadonneet tavarat vielä perille löytävät, vaikka eivät ne mitään arvokkaita olleetkaan.

pärtsän sysvy

ViestiKirjoittaja pärtsä » 19.02.12 18:08

Ihana kun olet käynyt kyselemässä perään [onni] . Mä jo kuvittelin käyväni postissa seuraavan keskustelun:

Minä: Hei, multa on tällaisesta kirjeestä tippunut tavaraa matkanvarrelle.
Postintäti:Ahaa, mistäpäin kirje tuli?
M: No postileima tässä on Helsingissä, et varmaan jostain sieltäpäin..
P: No missä lähettäjä asuu?
M: Mä en tiedä..
P: Et tiedä kuka on lähettäjä?
M: No kun tää on tällainen sysvy, siis salainen ystävä, niinku yhdellä foorumilla. Et mä en oikeesti tiiä kuka tää on, mut se lähettää mulle paketin kerran kuukaudessa..
P:? Niin ettet saa tietoosi mistä toimipaikasta tämä kirje on lähetetty?
M: No voin mä huhuilla sitä siellä foorumilla jos se vastais anonyymisti, mutku sit tää salaisuus saattaa paljastua etukäteen ni ei se oo oikeen kivaa..
P:?????

[nauru]
  • 0

Elsan 02/08 ja Aapon 12/09 äiti

"Laiskuus on lahja kun osaa oikein käyttää." -äitini
"Lapsissa on yksi paha vika. Ne kasvaa liian nopeasti." -mummini
pärtsä
Bannattu

ViestiKirjoittaja pärtsän sysvy » 19.02.12 21:54

pärtsä kirjoitti:Ihana kun olet käynyt kyselemässä perään [onni] . Mä jo kuvittelin käyväni postissa seuraavan keskustelun:

Minä: Hei, multa on tällaisesta kirjeestä tippunut tavaraa matkanvarrelle.
Postintäti:Ahaa, mistäpäin kirje tuli?
M: No postileima tässä on Helsingissä, et varmaan jostain sieltäpäin..
P: No missä lähettäjä asuu?
M: Mä en tiedä..
P: Et tiedä kuka on lähettäjä?
M: No kun tää on tällainen sysvy, siis salainen ystävä, niinku yhdellä foorumilla. Et mä en oikeesti tiiä kuka tää on, mut se lähettää mulle paketin kerran kuukaudessa..
P:? Niin ettet saa tietoosi mistä toimipaikasta tämä kirje on lähetetty?
M: No voin mä huhuilla sitä siellä foorumilla jos se vastais anonyymisti, mutku sit tää salaisuus saattaa paljastua etukäteen ni ei se oo oikeen kivaa..
P:?????

[nauru]

[nauru] Kiitos näistä nauruista! Voin hyvin kuvitella tilanteen... :) Kyllä tuolla postissa täti katsoi ihmeissään, kun se kysyi että oliko kuoren päällä tarraa, että Itella olisi huomannut kirjeen vahingoittuneen. Vastasin etten tiiä mut voin kyllä selvittää jos sitä tietoa tarvii.. :lol: Mut ei sitä sit kuitenkaan tarvinu siihen. Vahinkoilmotus nyt siis tehty, mietin vielä että jaksanko alkaa tekeen korvaushakemusta... Kun ei ne rahallisesti kuitenkaan niin arvokkaita olleet.

pärtsän sysvy

ViestiKirjoittaja happy_phantomin sysvy » 20.02.12 23:21

No olet varmaan jo uupumukseen asti etsinyt nimijohtolankaan jotain kerää. En ole maininnut nimeäni foorumilla koskaan, joten lyhyeksi jäi :wink:

Minulla on täällä jo viimeinen paketti mietintämyssyssä ja työn alla ja haluaisin tietysti lähettää sinulle kaikenlaista, mutta yritän pysyä budjetissa! Saatkin valita seuraavista paketeista yhden.

1) Hemmottelupaketti. Sisältää tuotteita, jotka liittyvät omaan käsitykseeni relaxingista.

2) Jotain ihanaa pihanaa ja sellaista mistä voisi jäädä sinulle juttu sysvyn jälkeenkin, ei kuitenkaan materiaa :D Tämä on omassa elämässäni just nyt kuuminta hottia :lol:

3) Jotain sekalaista sälää, ei mitään struktuuria tai teemaa.

4) Voi esittää turhia toiveita :D

Kiitos vielä että olet mun sysvy. Sinulle on ollut tosi mukavaa miettiä paketteja. Pelkäsin, että en keksi mitään, mutta eteen on tullut lähinnä päinvastainen. Toivottavasti jutut ovat aidosti natsanneet :D

happy_phantomin sysvy

ViestiKirjoittaja happy_phantom » 23.02.12 0:31

happy_phantomin sysvy kirjoitti:No olet varmaan jo uupumukseen asti etsinyt nimijohtolankaan jotain kerää. En ole maininnut nimeäni foorumilla koskaan, joten lyhyeksi jäi :wink:

Minulla on täällä jo viimeinen paketti mietintämyssyssä ja työn alla ja haluaisin tietysti lähettää sinulle kaikenlaista, mutta yritän pysyä budjetissa! Saatkin valita seuraavista paketeista yhden.

1) Hemmottelupaketti. Sisältää tuotteita, jotka liittyvät omaan käsitykseeni relaxingista.

2) Jotain ihanaa pihanaa ja sellaista mistä voisi jäädä sinulle juttu sysvyn jälkeenkin, ei kuitenkaan materiaa :D Tämä on omassa elämässäni just nyt kuuminta hottia :lol:

3) Jotain sekalaista sälää, ei mitään struktuuria tai teemaa.

4) Voi esittää turhia toiveita :D

Kiitos vielä että olet mun sysvy. Sinulle on ollut tosi mukavaa miettiä paketteja. Pelkäsin, että en keksi mitään, mutta eteen on tullut lähinnä päinvastainen. Toivottavasti jutut ovat aidosti natsanneet :D

Äh, en tosiaan oo saanu ahkerasta edestakaisin selaamisesta mitään johtolankaa ainakaan nimen perusteella. Mutta yhä mietin, että oliko kierrätetty pakkauspussi (siis se kuplamuovikuori) jonkinlainen vihje mahdollisesti työpaikastasi...?

Argh noita vaihtoehtoja :lol: Kaikki kuulostaa yhtä houkuttelevalta! Hemmottelu ois tietty aina tosi kivaa, varsinkin kun nykyinen työharjoittelu yhdistettynä opiskelujen loppupuserrukseen on aika ressaavaa ja kuluttavaa. Ja olen huono hemmottelemaan tseäni muuten kuin perinteisesti tv:n tai kirjan ääressä.

Muuuutta toisaalta tuo ihanaa pihanaa kuulostaa salaperäisen houkuttelevalta. Innostuna todella helposti kaikesta uudesta, varsinkin kuumimmasta hotista :D

Ja tietenkin sekalainen säläkin houkuttaa :D Pieni hamsteri minussa tykkää kaikesta pienestä kivasta [onni]

Mitään toiveita ei ole esittää... Tähän asti paketit on ollut erittäin ihania ja onnistuneita, joten en usko että mikään vaihtoehto voisi mennä millään tavalla pieleen! Joten tämä paketin valinta on oikeasti aivan liian hankalaa! Ja koska olenkin huono tekemään valintoja, ainakaan noin houkuttelevien vaihtoehtojen pohjalta, jätän sinulle ihan vapaat kädet :) Saat siis yhä jatkaa ajatustesi hautomista mietintämyssyn alla ja tehdä päätöksen puolestani :mrgreen:

Kiitos vielä kaikista ihanista yllätyksistä [onni] :o)
  • 0

~On the tightrope/ Everything's bare/ All that there is is from here to there/ On the tightrope/ The goal is quite clear/ Don't lose yourself in your fear~

Anna +Taika 1/07, Benjamin 3/05, mies ja kasa kissoja
happy_phantom
Bannattu

ViestiKirjoittaja *OA*:n sysvy » 24.02.12 17:04

Tänään lähti paketti matkaan, yhtään en enää muista mitä siellä on, toivottavasti ei ihan tyhjä kuitenkaan :o)

t.lääkehuuruinen sysvysi :o)

*OA*:n sysvy

ViestiKirjoittaja *OA* » 24.02.12 23:57

Oih, olisipa siis jo maanantai :o)
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
*OA*

ViestiKirjoittaja Pennien sysvy » 25.02.12 19:13

Hei Pennie, pahoitteluni että en aiemmin saannut pakettia postiin. Mutta nyt sen pitäisi viimeistään tiistaina olla sinulla, ehkäpä jo hyvällä tuurilla maanantaina :)

Pennien sysvy

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat