ath1inan sysvy kirjoitti:ath1na Huhuuuu!!!
Esittelysi oli hyvä, mutta halusin ottaa jo yhteyttä, joten tässä vähän pureskeltavaa
Millä tavoilla rentoudut, jos saat muutaman tunnin vapaata ihan itseksesi? Luetko lehtiä? Millä herkuttelet mieluiten? Syötkö tummaa suklaata? Viihdytkö keittiössä? Mikä syksyssä on parasta? Entä vähiten mukavaa?
Hame vai housut?
Takki vai viitta?
Pitkät vai lyhyet hiukset?
Salmiakki vai suklaa (vai ei kumpikaan?)
Pehmeä vai karhea?
Koristeellinen vai yksinkertaisempi?
Ruusu vai tulppaani?
Meri vai järvi?
Tulipa heti spesiaali olo.
Hame. Yleensä a-linjainen ja musta.
Takki. Villakangasta ja musta. Iso kaulus. (Viitta... hih..tuli heti mieleen larppaajanaapurit <3 ) Ollaan koko perhe pitkätukkia.
Kumpikin. Kyllä vaan ja vaikka yhtä aikaa.
Tweedin karheus ja sametin pehmeys. Molemmat toimivat. Itse taidan vaan olla semmonen rouheempi luonne.
Yksinkertainen. Jo vaan. Enkä ole kirjavan ystävä.
Teeruusut.
Meri, meri, meri. Oli se sitten Perämeri kotopuolessa, Saaristomeri täällä V-Suomessa tai Pohjanmeri Skotlannissa. Se vaan on mun juttu. Varsinkin syksyllä.
Jos saan omaa aikaa, käperryn teekupposen kera soffan nurkkaan, katson jonkun lempielokuvistani tai jakson tätä
http://en.wikipedia.org/wiki/A_History_ ... _series%29 tai tätä
http://en.wikipedia.org/wiki/A_History_ ... _series%29 ja neulon. Tai sitten avaan läppärin ja kirjoitan keskeneräistä kirjaprojektiani.
Lehtiä en juuri lue. Rakastan syksyssä pimeyttä ja ankeutta. Lupaa olla sisällä lämpimässä ja kuunnella musiikkia. Inhoan pimeyttä ja ankeutta kun pitää lähteä aamulla kohti eskaria ja koulua.
Syksy on mulle hyvä syy käpertyä itseeni. Päänsisäinen maailmani on se merenpinnan alapuolella oleva osa jäävuorta.
Mies usein vitsaileekin, että musta näkee kun kuulen säkkipillien kutsun.
Pidän juurikin tummasta suklaasta. Herkuttelen mieluiten syömällä jotain pientä hyvää latten tai cappucinon kera. Rakastan Lidlin saksanpähkinäjäätelöä.
Keittiössä vihdyn kyllä. Ihan ruuanlaitoin parissa. En ole mikään säilöjä tms, mutta tykkään leipoa ja hemmotella perhettä.
Lisää saa kysellä.