Vetoan tällä viestilläni ylläpitoon jotta voisin saada maniapäissäni tehdyt vittuilut ylläpitoa kohtaan anteeksi ja ehkä joskus tulevaisuudessa saada mahdollisuuden palata forumille.
Mulla on kova ikävä teitä kaikkia ja olen oikeasti pahoillani siitä mitä tapahtui, Vimmaliini ja Admin.
En tiedä lainkaan, mitä on tapahtunut ja miksi katosit palstalta, mutta viimeksi eilen mietin, että mitähän sulle ja perheellesi kuuluu. Toivottavasti palaat joskus
Poistin kaikki mun vestit hulluuspäissäni ja vittuilin ylläpidolle kun kielsivät mua muokkaamasta viestejäni. Olin tuolloin aika pahassa jamassa ja mm. sitä mieltä että mua seurataan yms. Ja ihan pirunmoisessa maniassa ja omasta mielestäni kaiken ja kaikkien yläpuolella.
Tässä sitä nyt sitten pyytelen jos olisi mitään mahdollisuutta päästä vaikka koeajalle...
Olet ollut täälläkin mielessä ja itse arvelinkin että jokin mielenterveysjuttu tuohon poistumiseen silloin liittyi vaikken asiasta mitään tiedäkään. Aina kun näen tuon kadonneiden ketjun tulet mieleen ja edelleen luen sun nikin väärin eli Helläsärö Onko nyt asiat paremmalla tolalla??
Minäkin olen kaivannut, olen miettinyt että missä mielialassa olet täältä lähtenyt ja mitä perheellenne kuuluu nyt. Lähinnä ollut huoli että oletko liian maassa kirjoitellaksesi.
0
PikkuJuttu sekä muruset Tiuhti -07 ja Viuhti -10 *Pieni on kaunista.*
Kiva kuulla sinusta! Monesti olen miettinyt mitä sinulle kuuluu
0
"Onnistuminen elämässä edellyttää asioiden tekemistä, eikä selitysten keksimistä niiden tekemättä jättämiselle." - tuntematon Äiti vm. 81 kera poikien 04/06, 06/10 ja miehen