Kivaa, mua on huhuiltu
PullaKanan salainenystävä kirjoitti:PullaKana:
Onko sulla harrastuksia? Tai mitä teet vapaa-aikana?
Mitään hirmu erikoisia harrastuksia minulla ei ole. Vapaa aikaa on turhan vähän, mutta kun sitä on, koitan käydä lenkillä tai uimassa. Lisäksi kirpparit voisi laskea harrastukseksi ja koitan myös lukea. Vuoden vaihteen jälkeen tarkoitus aloittaa kuntosalilla (ja jumpissa) käynti, liikuntakeskuksen jäsenyys on jo hommattu.
PullaKanan salainenystävä kirjoitti:Onko jostain puutetta? Tai onko jotain jonka hankkimista/kokeilua oot suunnitellut, mutta et vain ole saanut aikaiseksi?
Mitään erityistä puutetta en keksi. Paitsi ehkä hiuslenkit puuttuu aina kun pitäisi uimaan lähteä. Sokerointia olen halunnut kotona kokeilla mutta en ole saanut aikaiseksi selvittää mistä saisi sokerointiainetta kotiin. Itse kerran koitin tehdä mutta se ei onnistunut. Kämmekkäät olisi myös kokeilulistalla. Töissä voisi mukavasti lämmittää kun tietokoneen äärellä tulee kylmä. Vuosi sitten ostin yhdet mutta ne ei olleet hyvät (ei ollut yhtään muotoon tehdyt eikä kauhesti joustanut joten ranteesta kyllä oli hyvät mutta kämmenenpäällä puristi ja peukalokaan ei asettunut peukalon reikään mukavasti). Heijastimia voisi olla kanssa enemmän, jotta saisi jokaiseen laukkuun ja reppuun ja takkiin kiinnitettyä. Ja pyöräilykypärän alle mahtuva pipo tai jokin mikä suojaisi korvia tuulelta on kanssa ollut pitkään hankintalistalla mutta vielä en ole saanut hankittua. No, tulihan noissa kaikenlaista.
Tulipas mieleen vielä että hauskat hernepussit on ollut mulla hankintalistalla pitkään, mutta eipä ole tullut hankituksi
En tiedä käykö sysvyni vielä täällä kurkkimassa mitä olenkaan vastannut, mutta tuli mieleen että kännykälle joku suojapussi olisi kiva myös