Ilmoitus yv:stä, mutta ei viestiä?!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Ilmoitus yv:stä, mutta ei viestiä?!

ViestiKirjoittaja NinaKristina » 23.07.07 12:13

Oon ymmälläni tämmöisen asian kanssa, kun sähköpostiin oli tullut ilmoitus yksityisviestin saapumisesta täällä ysvillä, ja linkki siihen viestiin. Mitään viestiä ei kuitenkaan ollut Inboxissa, enkä ole mitään käynyt poistelemassakaan.
Onko tuo ilmoitus siis aiheeton, ja miksi tuollaisia tulee? Vai onko joku yrittänyt lähettää minulle yv:n, joka on jäänyt jonnekin matkalle...?
  • 0

Uusperheellinen äiti, kolme koululaista, köyhä ja rikas elämä täynnä nousuja ja laskuja...
"Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä ---
kun hirviöiksi paljastumme, onko hyvät päivät valhetta sittenkään?"
NinaKristina
Bannattu

ViestiKirjoittaja Essi » 23.07.07 12:18

voi johtua siitä, että joku on lähettänyt sinulle yv:n, mutta on poistanut sen lähtevien kansiosta ennen kuin olet ehtinyt sitä lukemaan.
  • 0

Essi

ViestiKirjoittaja NinaKristina » 23.07.07 12:27

Essi kirjoitti:voi johtua siitä, että joku on lähettänyt sinulle yv:n, mutta on poistanut sen lähtevien kansiosta ennen kuin olet ehtinyt sitä lukemaan.

Ahaa, kiitos Essi tiedosta! :) En kyllä yhtään tiennyt, että noinkin voi käydä. No, hankala lähteä selvittämään keneltä viesti olisi ollut, kun ei ole aavistustakaan. Täytynee vaan odotella, josko tuo joku lähestyisi minua uudelleen :wink:
  • 0

Uusperheellinen äiti, kolme koululaista, köyhä ja rikas elämä täynnä nousuja ja laskuja...
"Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä ---
kun hirviöiksi paljastumme, onko hyvät päivät valhetta sittenkään?"
NinaKristina
Bannattu

Paluu Ongelmat