Joululahjavaihtohuhuilu 2025

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Joululahjavaihtohuhuilu 2025

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 02.11.25 10:24

Täällä voit huhuilla pariltasi lisäkysymyksiä anonyymisti :)
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
jonskulainen

Re: Joululahjavaihtohuhuilu 2025

ViestiKirjoittaja vihersimpukka » 03.11.25 21:31

Merkkaan ketjun :D
  • 0

vihersimpukka

ViestiKirjoittaja Vihersimpukan tonttu » 04.11.25 10:12

Mukavaa marraskuuta Vihersimpukka!
Kiitos hyvästä esittelystä. Muutama tarkentava kysymys:
- muistikirja tai vihko: ruuduilla, viivoilla vai ilman mitään?
- vetoketjullinen säilytyspussukka: Minkä kokoinen olisi hyvä? Värikäs vai hillitty?
- dekkari tai muuta "helppolukuista kaunokirjallisuutta" suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi: Suosikki kirjailijasi? Onko joku kirjasarja, josta puuttuu joku kirja tai muuten joku kirja jota erityisesti kaipaat? Onko joku kirjasarja jo luettu kokonaan?
- värilliset mustekynät tai tussit: Toivotko ohut vai paksu kärkisiä vai ei ole väliä?
- tarrat: Millaiset toiveessa? Koko, teema, värimaailma...
-Palasaippua: Käsille, vartalolle, hiuksille vai koko keholle? Kuivalle vai rasvoittuvalle iholle?

Vihersimpukan tonttu

ViestiKirjoittaja Minttuliina » 04.11.25 21:53

Merkkaan.
  • 0

Perheeseen kuuluu aarteet E 7/2011 ja O 1/2014 sekä ihanaakin ihanampi puoliso.

Suossakin on mukavampaa hyvässä seurassa.
Minttuliina

ViestiKirjoittaja Schippy » 05.11.25 8:23

Ai täällä! Palaan asiaan. :)
  • 0

Saabo vehor ergo sum.
Samassa pihassa -13 & -15 -murut osaksi. Ja minä. Ja äidin koira.
Schippy

ViestiKirjoittaja Akukan tonttunen » 05.11.25 17:38

Akukka!

Huhuu, moi! Ei ole kysymyksiä tällä erää, paljon tuli ideoita jo viestistäsi, mutta tiedoksesi vain, että täällä ollaan! [xmas]

Akukan tonttunen

ViestiKirjoittaja vihersimpukka » 05.11.25 19:15

Huhuilua, ihanaa [onni] Kiitos tonttu! Tässä vastauksia huhuiluusi:

- muistikirja tai vihko: ruuduilla, viivoilla vai ilman mitään? Mieluiten viivoilla
- vetoketjullinen säilytyspussukka: Minkä kokoinen olisi hyvä? Värikäs vai hillitty? värikäs ja isommille olis tarvetta, esim joku A5 koko tai isompikin
- dekkari tai muuta "helppolukuista kaunokirjallisuutta" suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi: Suosikki kirjailijasi? Onko joku kirjasarja, josta puuttuu joku kirja tai muuten joku kirja jota erityisesti kaipaat? Onko joku kirjasarja jo luettu kokonaan? Oon lukenut aika paljon dekkareita kyllä joo. Enimmäkseen brittikirjoja ja nyt oon aloitellut ruotsalaisia esim Anna Janssonia oon lukenut pari kirjaa. Eli joku pohjoismainen tekijä vois olla varma valinta
- värilliset mustekynät tai tussit: Toivotko ohut vai paksu kärkisiä vai ei ole väliä? mieluummin ohuempia
- tarrat: Millaiset toiveessa? Koko, teema, värimaailma...pieniä, iloisia, tyyliin sateenkaaria, sydämiä, kukkia, perhosia, mut kaikki käy, värimaailma iloinen, värikäs tai hempeä pastelli
-Palasaippua: Käsille, vartalolle, hiuksille vai koko keholle? Kuivalle vai rasvoittuvalle iholle?
koko keholle, kuivalle iholle
  • 0

vihersimpukka

ViestiKirjoittaja Schippyn tonttu » 07.11.25 16:54

Schippy!

Olipa kiva saada sinut pariksi :) Minulla on jo idea paketin sisällöksi, mutta onko sinulle tullut mieleen vielä joku erityinen toive?

Schippyn tonttu

ViestiKirjoittaja Akukka » 07.11.25 22:30

Akukan tonttunen kirjoitti:Akukka!

Huhuu, moi! Ei ole kysymyksiä tällä erää, paljon tuli ideoita jo viestistäsi, mutta tiedoksesi vain, että täällä ollaan! [xmas]

[onni]
  • 0

Tšernobylin perhonen, lapset 05 ja 08 sekä epätyypillinen parisuhde.
Akukka

ViestiKirjoittaja Tupunan tonttu » 08.11.25 1:08

Hellurei Tupuna! [xmas] Toivottavasti marraskuu kohtelee sinua lempeästi [heart] Tonttu on täällä jo toimissaan hyvässä vauhdissa, mutta sellaista lähdin huhuilemaan, että mikä on suhteesi kookokseen ja erilaisiin pähkinöihin?

Tupunan tonttu

ViestiKirjoittaja Aamuauringon tonttu » 08.11.25 11:24

Heippa aamuaurinko! Ihanaa saada olla sun tonttu [onni] ja täällä on suunnittelut jo kovasti meneillään :D Pari kysymystä, sori jos ne on vähän outoja :lol:

- Mitä kirjoja olet viime aikoina lukenut? Erityisesti sellaisia missä päähenkilö on nainen.
- Teetkö itse käsitöitä? Neulotko tai teetkö muuta?
- Onko sinulla voimalausetta tai voimasanat tai mantraa? Jos ei ole, niin mikä voisi olla sellainen? Kirosanat sallittuja :lol:

Aamuauringon tonttu

ViestiKirjoittaja Schippy » 09.11.25 20:30

Hei tonttu!
Oon tässä viikon pyöriny keuhkokuumeen kourissa ni kauhean rakentavasti en oo osannu pohtia. Enkä nyt suorilta keksi kanssa.
Kattelin, et mun eteeriset öljyt on luokattoman vanhoja. Mut niitäkin on niin monia enkä osaa luetella. Ei ainakaan sitrustuoksuja, niitä on.
Jotain ”oikeaa” hyvää teetä ehkä. On taas liikaa kaikkia esanssiversioita ja rooibosia ym. outoa. Tai no, kaks pakettia earl graytä näämmä. :P Mutta ei mitään mustaa tai valkosta alkuperäteetä.
Mut ilahdun kyllä varmasti yllätyslahjasta. :)
  • 0

Saabo vehor ergo sum.
Samassa pihassa -13 & -15 -murut osaksi. Ja minä. Ja äidin koira.
Schippy

ViestiKirjoittaja Tupunan tonttu » 09.11.25 21:49

Tupunan tonttu kirjoitti:Hellurei Tupuna! [xmas] Toivottavasti marraskuu kohtelee sinua lempeästi [heart] Tonttu on täällä jo toimissaan hyvässä vauhdissa, mutta sellaista lähdin huhuilemaan, että mikä on suhteesi kookokseen ja erilaisiin pähkinöihin?

Tupunalle tiedoksi, että pähkinöitä koskevat päätökset on tehty ja nyt meidän molempien on vain elettävä niiden päätösten seurausten kanssa [vihellys]

Tupunan tonttu

ViestiKirjoittaja Tupuna » 09.11.25 22:36

Tupunan tonttu kirjoitti:
Tupunan tonttu kirjoitti:Hellurei Tupuna! [xmas] Toivottavasti marraskuu kohtelee sinua lempeästi [heart] Tonttu on täällä jo toimissaan hyvässä vauhdissa, mutta sellaista lähdin huhuilemaan, että mikä on suhteesi kookokseen ja erilaisiin pähkinöihin?

Tupunalle tiedoksi, että pähkinöitä koskevat päätökset on tehty ja nyt meidän molempien on vain elettävä niiden päätösten seurausten kanssa [vihellys]

Tykkään kyllä kookoksesta ja pähkinöistä. :D
  • 0

Tupuna

ViestiKirjoittaja aamuaurinko » 10.11.25 19:52

Aamuauringon tonttu kirjoitti:Heippa aamuaurinko! Ihanaa saada olla sun tonttu [onni] ja täällä on suunnittelut jo kovasti meneillään :D Pari kysymystä, sori jos ne on vähän outoja :lol:

- Mitä kirjoja olet viime aikoina lukenut? Erityisesti sellaisia missä päähenkilö on nainen.
- Teetkö itse käsitöitä? Neulotko tai teetkö muuta?
- Onko sinulla voimalausetta tai voimasanat tai mantraa? Jos ei ole, niin mikä voisi olla sellainen? Kirosanat sallittuja :lol:

Morijenttes! Sori kun vähän kesti vastata, luin tän jossain koomassa ja sit ajattelin, että vastaan ihan kohta ja näinhän se sitten unohtui. Hirveesti parempi ei ole vireystila nytkään, mutta yritetääs :D

Viimeisimmän silmäoperaation jälkeen lukeminen on ollut tak-kui-saa, mutta kyllä se tästä hiljalleen. Viimeisimpänä luin Ingeborg Arvolan Jäämeren laulun ja Villien tuulten rannan. Sit kesämmällä luin Enni Mustosen semmoisen kartanonrouvasarjan ja Christina Eriksonin Kartanon naiset -sarjan. Tämmöiset on erityisesti mun mieleen. Sit oon lueskellut Maija Kajantoja ja Aino Leppäsiä silleen välipalaksi, aika naisvoittoisia on olleet nämäkin. Jotain näistä mut en tietty kaikkia oon kirjannut sinne "Mitä luet juuri nyt" vai mikähän sen ketjun nimi oli, sieltä voinee stalkkeroida ainakin jotain, jos nyt en jotain olennaista muistanut.

Käsitöitä teen tosi harvoin, tällä hetkellä oikeastaan voisi sanoa, että en tee. Ehkä joskus sitten taas.

Hmm, voimalauseista/mantroista ainaskin "Etiäpäin, sanoi mummo lumessa" on sellainen, mikä puhuttelee. Ja tälleen marraskuussa mieltä lämmittää palindromi "En jaksa, pillu kulli paska jne." :lol: . Sit toki kesymmistä semmonen "Asioilla on tapana järjestyä" on sellainen, mitä äiti aina sanoi, kun oli vaikeaa.
  • 0

"Älä vingu! Riittää kun tuuli vinkuu!" - Pikku Myy

Heijastuskirja
aamuaurinko

Seuraava

Paluu Ongelmat