Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja noannan tonttu » 16.11.21 12:15

Noanna

Kalenterisi on melkein valmis. Huomenna on vielä yksi käsityöpaja, jossa tarkoitus tehdä kalenteriin sisältöä.

Lisäksi kysyisin vielä pidätkö askartelusta?

noannan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Paurian tonttu » 16.11.21 16:39

Pauria, kalenterisi lähti tänään Matkahuollon tonttujen matkaan :o)

Paurian tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja shivanin tonttunen » 16.11.21 18:45

Heissan vielä shivani!

Kalenterisi on nyt kuriiritontun noudettavissa ja hän tuo sen mitä todennäköisimmin torstaina aamupäivällä :) Hauskoja hetkiä kalenterin parissa!

shivanin tonttunen
 

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja jodelien tonttu » 17.11.21 20:19

Kiitos viestistä, jodelie, kuriiritonttu toimittaa paketin sinulle ohjeiden mukaisesti. Iloista odotusta! [xmas]

jodelien tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Aamuauringon tonttu » 18.11.21 14:18

Hei aamuaurinko! Kalenterisi pääsee valitettavasti matkaan vasta maanantaina, anteeksi! [hali]

Aamuauringon tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja aamuaurinko » 18.11.21 14:56

^Kiitos tiedosta, pitäisihän tuon hyvin ehtiä silloinkin :)
  • 0

minä -85, puoliso -80 ja hulivili 02/12 + tättähäärä 02/15 + vaukkeli 03/18 sekä kaksi katinronttia -08

"Älä vingu! Riittää kun tuuli vinkuu!" - Pikku Myy

Heijastuskirja
Avatar
aamuaurinko
 
Viestit: 16252
Liittynyt: 14.01.12 23:09
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Kuunkajon tonttu » 21.11.21 13:01

Hei Kuunkajo!

Meillä on nyt koko tonttukööri kaksi viikkoa kipeänä siihen malliin että en ole pystynyt viimeistelemään kalenteria enkä postittamaan sitä. Kuopus on pois päiväkodista vielä huomenna (hänen ollessa paikalla ei voi ompelukonetta käyttää) mutta tiistaina tai viimeistään keskiviikkona saan kaiken valmiiksi ja postitan torstaina jos ei mitään aivan ihmeellistä tapahdu. Olen tosi pahoillani tästä mutta oli tosiaan suuremman luokan force majeure. Kalenterin pitäisi kuitenkin ehtiä perille vielä tämän kuun puolella.

Kuunkajon tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 22.11.21 21:43

Kuunkajon tonttu kirjoitti:Hei Kuunkajo!

Meillä on nyt koko tonttukööri kaksi viikkoa kipeänä siihen malliin että en ole pystynyt viimeistelemään kalenteria enkä postittamaan sitä. Kuopus on pois päiväkodista vielä huomenna (hänen ollessa paikalla ei voi ompelukonetta käyttää) mutta tiistaina tai viimeistään keskiviikkona saan kaiken valmiiksi ja postitan torstaina jos ei mitään aivan ihmeellistä tapahdu. Olen tosi pahoillani tästä mutta oli tosiaan suuremman luokan force majeure. Kalenterin pitäisi kuitenkin ehtiä perille vielä tämän kuun puolella.


Sainkin emännän kautta viestiä, että sinulla haasteita. Toivottavasti olette jo koko kööri parantumassa eikä tule mitään jälkitauteja. Minua ei haittaa, että lähtee vasta tällä viikolla tulemaan, sillä minä olen sen luokan pakettien hipeltäjä, että parempi vaan, ettei ole liian aikaisin minulla.
  • 0

Kuunkajo
 
Viestit: 1729
Liittynyt: 04.12.09 22:18
Paikkakunta: pk

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Noannan tonttu » 22.11.21 22:52

Noanna
Minulle tarjoitui viimeviikolla mahdollisuus, että paketti toimitetaan sinulle kotiovelle asti. Tartuin tarjoukseen sen enempää ajattelematta, että kaikki eivät ole päivät pitkät koto kuten minä.

Eli nyt olisi tärkeää tietää miten teillä on joku kotona keskiviikkona tai torstaina?

Noannan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Suhvin Tonttu » 23.11.21 17:52

Hei Suhvi!

Täällä tarjoutui yllättäen mahdollisuus kuriiritontuun. Valitettavasti en ehtinyt asiaa sinulta varmistaa ensin kaiken muun sählingin keskellä. Kuriiri-tonttu olikin jo sinulle viestitellyt. Kiva, jos saatte sovittua sopivan ajan toimitukselle!

Terkkusin tonttus sun

Suhvin Tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja suhvi » 23.11.21 18:59

Joo, saadaan kyllä asia sovittua :o)
  • 0

suhvi
 
Viestit: 5568
Liittynyt: 25.07.07 17:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Paimenpojan tonttu » 01.12.21 9:31

Hei Paimenpoika,

Nyt tonttu on täällä aivan kauhuissaan, nimittäin mun silmät eivät olleet lainkaan poimineet kalenterista gluteenitonta ruokavaliota. :shock: Kun menin lukemaan kirjettä ja nimenomaisesti etsin kyseistä tietoa, jouduin lukemaan kolmesti ennen kuin se silmiini tarttui. Aivan anteeksiantamaton moka, sillä useammassa luukussa on gluteenia sisältäviä juttuja - en edes muista kuinka monessa! En muista tarkalleen myöskään noita salmiakkeja, että mitä kaikkia sortteja siinä on. Mutta koetan muistella muista luukuista missä on gluteenia, ja lähetän sinulle korvaavat luukut mahdollisimman pian.

Anteeksi tuhat kertaa!

Paimenpojan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Paimenpojan tonttu » 01.12.21 15:30

Hei vielä, Paimenpoika!

Kauppareissulla seisahdin irttarihyllyllä, ja jos oikein muistan mitä salmiakkeja kalenteriisi valitsin, niin panttereita lukuunottamatta muut olisivat gluteenittomia.

Koetan saada korvaavat paketit matkaan viimeistään perjantaina.

Pahoittelut vielä!

Paimenpojan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Aamuauringon tonttu » 02.12.21 8:26

Moi Aamuaurinko!
Tämän päivän käärepaperi oli itse asiassa aikuisten värityskirjan sivu - voit hyvin käyttää sitä siihen tarkoitukseen tai antaa vaikka lasten värittää! :)

T. Tonttu

Aamuauringon tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2021 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja aamuaurinko » 02.12.21 8:37

^No sitä tiedätkö katoin ja pistin talteen väritysvimmaa varten :D
  • 0

minä -85, puoliso -80 ja hulivili 02/12 + tättähäärä 02/15 + vaukkeli 03/18 sekä kaksi katinronttia -08

"Älä vingu! Riittää kun tuuli vinkuu!" - Pikku Myy

Heijastuskirja
Avatar
aamuaurinko
 
Viestit: 16252
Liittynyt: 14.01.12 23:09
Paikkakunta: Jyväskylä

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa