Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja audotjan tonttu » 21.11.17 22:28

audotjan tonttu kirjoitti:Kalenteri on matkalla, postiin saapuu ja tekstiviesti tulee kun on perillä :) :) terveisin tonttu!


Varoittelen vielä että paketti on isohko ja painanee noin 7 kg. Ei siis ihan käsilaukun pohjalla kulje kotiin :wink:

T.tonttu

audotjan tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Hapsis » 21.11.17 22:47

Pettynyt kirjoitti:Olisin kyllä toivonut kaikkien tonttujen ilmoittavan pakettien lähtemisestä. Omani niin teki, mutta osalta vielä puuttuu! :roll:


Tämämon vain osan oma päätös kuitata lähetetyksi. Semmoista ei ole vaadittu, tai edes toivottu :)
  • 7

"Simppeli, soljuva ja järkeenkäyvä, mutta kun kaivelee pintaa syvemmältä, se onkin oletettua enemmän mutkalla"
Avatar
Hapsis
 
Viestit: 13175
Liittynyt: 22.08.06 11:07
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Kiikku hox! » 22.11.17 9:04

Kalenteri on jo aika lähellä sinua, on rekisteröity eilen aamulla logistiikkakeskuksessa eli luulisi tämän päivän aikana kulkeutuvan oikeaan noutopisteeseen, huomenna viimeistään.

Laatikon sisällä päällimmäisenä on kortti, jossa hieman ohjeita tai vinkkejä.

Kiikku hox!
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Elinan tonttu » 22.11.17 10:37

Elina! Luulen, että pian saat viestiä saapuneesta paketista. :D Varoituksen sana, että laatikko oli pakettiautomaatissa kokoa L. Pakkasin sen tiiviiksi, jotta mikään ei pääsisi rikkoutumaan. Toivottavasti luukut ei tullu samalla ihan murjotuksi. :oops: Sieltä löytyy ainakin yksi pienempi laatikko, jonka sisällä on luukkuja, eli voit senkin ihan huoletta avata. :wink: [xmas] [xmas]

Elinan tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja kiikku » 22.11.17 12:38

Kiikku hox! kirjoitti:Kalenteri on jo aika lähellä sinua, on rekisteröity eilen aamulla logistiikkakeskuksessa eli luulisi tämän päivän aikana kulkeutuvan oikeaan noutopisteeseen, huomenna viimeistään.

Laatikon sisällä päällimmäisenä on kortti, jossa hieman ohjeita tai vinkkejä.


Oijoi, kohta... [onni]
  • 0

Mä -78, "isosisko sisilisko" 01/06, "pikkuveli tyhmä peli" 05/09 (lainaukset lasten suusta :) )
Avatar
kiikku
 
Viestit: 10124
Liittynyt: 22.08.06 11:31
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Elina » 22.11.17 12:41

Elinan tonttu kirjoitti:Elina! Luulen, että pian saat viestiä saapuneesta paketista. :D Varoituksen sana, että laatikko oli pakettiautomaatissa kokoa L. Pakkasin sen tiiviiksi, jotta mikään ei pääsisi rikkoutumaan. Toivottavasti luukut ei tullu samalla ihan murjotuksi. :oops: Sieltä löytyy ainakin yksi pienempi laatikko, jonka sisällä on luukkuja, eli voit senkin ihan huoletta avata. :wink: [xmas] [xmas]

Ooh, jännää! :D
  • 0

Meidän perheessämme on 14 jalkaa.

Kuva
Avatar
Elina
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 22.08.06 14:36
Paikkakunta: Turun seutu

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja tarou » 22.11.17 14:58

taroun tonttu kirjoitti:Tarou!

Kalenterisi lähti eilen kohti kuriiria. Palaanpas siis asiaan toimituksen sopimisen kanssa, kunhan kuriiri kuittaa paketin saapuneen [xmas]


oi, jee :D
Me ollaan sit muuten matkalla ainakin lauantaihin saakka. Mutta meille voi tiettyihin paikkoihin jättää paketin kyllä sitä ennenkin, esim. takapihalle leikkimökkiin, pääsee talon vas.puolen kautta (se on muuten sekasorron vallassa :oops: ), jos ei haittaa että paketti on kylmässä/pakkasessa.
  • 0

meidän pienet:
9/09 , 6/12 ,8/14
Avatar
tarou
 
Viestit: 7584
Liittynyt: 04.03.10 23:45
Paikkakunta: Turku

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Kuunkajon tonttu » 22.11.17 22:47

Kuunkajo! Pakettisi on matkalla. Lähetys hieman viivästyi, tuli ongelmia mahtumisen kanssa.

Kuunkajon tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Elinan tonttu » 23.11.17 10:36

[xmas]
Mulle jäi hyvin vahva tunne siitä, että jotain tuollaista olisi voinut tapahtua. Tuli viime hetkillä yllättäviä asioita muilla elämän osa-alueilla, joten en ihmettele jos jotain muutakin outoa paljastuisi. Kyseessä on siis tontun keskittymiskyvyn herpaantuminen elämän keskellä. Jos nyt olisi käynyt niin, että toinen niistä on luukku 16 niin se on se isompi ja painavampi. :o) Toki voit myös itse valita, kumman halust avata 12. päivä!

Elinan tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Elina » 23.11.17 14:14

Elinan tonttu kirjoitti:[xmas]
Mulle jäi hyvin vahva tunne siitä, että jotain tuollaista olisi voinut tapahtua. Tuli viime hetkillä yllättäviä asioita muilla elämän osa-alueilla, joten en ihmettele jos jotain muutakin outoa paljastuisi. Kyseessä on siis tontun keskittymiskyvyn herpaantuminen elämän keskellä. Jos nyt olisi käynyt niin, että toinen niistä on luukku 16 niin se on se isompi ja painavampi. :o) Toki voit myös itse valita, kumman halust avata 12. päivä!

Ok, kiitos! :)
  • 0

Meidän perheessämme on 14 jalkaa.

Kuva
Avatar
Elina
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 22.08.06 14:36
Paikkakunta: Turun seutu

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 24.11.17 19:31

Kuunkajon tonttu kirjoitti:Kuunkajo! Pakettisi on matkalla. Lähetys hieman viivästyi, tuli ongelmia mahtumisen kanssa.

Hyvin oli mahtunut ja hienosti teipattu eli kokonaisena tuli paketti perille. Ihana sisältö. Ihan vaan pikkaisen hypistelin :oops: Mites nuo 4, 5 ja 6 luukut. Onko sellaisia että voin ottaa mukaan lentokoneeseen käsimatkatavaroihin? Olen silloin reissussa. Yritän päästä hehkuttamaan, mutta en ole varma miten pääsen koneelle tuolloin.
  • 0

Kuunkajo
 
Viestit: 1729
Liittynyt: 04.12.09 22:18
Paikkakunta: pk

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja *OA*n tonttu » 24.11.17 20:14

Hehkutusketjussa kyselit 25. luukusta. Sellainen tosiaan vahingossa tuli tehtyä. :lol: Sisältö ei edellytä juuri joulupäivää avaamisajankohdaksi, joten jos piristystä kaipaat juuri nyt niin siitä vaan. :o)

*OA*n tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Kuunkajon tonttu » 24.11.17 20:17

Kuunkajo kirjoitti:
Kuunkajon tonttu kirjoitti:Kuunkajo! Pakettisi on matkalla. Lähetys hieman viivästyi, tuli ongelmia mahtumisen kanssa.

Hyvin oli mahtunut ja hienosti teipattu eli kokonaisena tuli paketti perille. Ihana sisältö. Ihan vaan pikkaisen hypistelin :oops: Mites nuo 4, 5 ja 6 luukut. Onko sellaisia että voin ottaa mukaan lentokoneeseen käsimatkatavaroihin? Olen silloin reissussa. Yritän päästä hehkuttamaan, mutta en ole varma miten pääsen koneelle tuolloin.

Luukut 4, 5 ja 6 eivät sisällä nesteitä tai aseita tai muutakaan, jonka kuvittelisin olevan ongelma käsimatkatavaroissa.

Ihanaa, että kalenteri pääsi turvassa kotia!

Kuunkajon tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja *OA* » 24.11.17 23:46

*OA*n tonttu kirjoitti:Hehkutusketjussa kyselit 25. luukusta. Sellainen tosiaan vahingossa tuli tehtyä. :lol: Sisältö ei edellytä juuri joulupäivää avaamisajankohdaksi, joten jos piristystä kaipaat juuri nyt niin siitä vaan. :o)

Kyl mä sit avasin sen paketin, vähän etukäteen [onni] Kiitos, nää on ihanat ja passelit kinttuihin [onni]
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18044
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja taroun tonttu » 25.11.17 8:40

Kalenterisi on kuriirilla. Oletteko mihin aikaan palaamassa tänään vai jättääkö kuriiri vaikka sinne leikkimökkiin kalenterin? Mielellään ei kovin jäätymään tarttisi päästä, mutta sinänsä kylmästä ei pahastu. [xmas]

taroun tonttu
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa