SYSVY 19 Huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 29.01.15 10:42

jonskulaisen sysvy kirjoitti:jonskulainen

[hei]
Ihanaa, kun saan olla juuri sinun sysvysi. Päässä surraa jo ajatuksia pakettien sisällöistä :wink:
Jotain kysymystäkin näin alkuverryttelyksi:
Luetko lehtiä ja jos niin mitä ja tuleeko mitään tilattuna? Nyt taitaa tulla Voi Hyvin, Divaani ja Olivia, mutta kaikista taitaa tulla tammikuussa vipa numero. Tykkään naistenlehdistä, ja esim Ekoelo-lehdestä.
Millaisia asioita eniten tykkäät leipoa? Perinteisiä juttuja, leipää, kakkuja. Usein suklaisia juttuja. Välillä kokeilen uusia juttuja.
Jalan koko (mieluiten sentteinä) Koko on 40, tää pitää mitata kotona tarkemmin.
Päänympärys Mulla on pieni pää, mutta iso nuttura ;) Mä mittaan tämänkin kotona.

Makea vai suolainen? Makea!
Meri vai järvi? Tää on paha, koska tykkään vedestä ylipäätään. Joki, koska mökillä on joki. Eiku meri. Sitä pitkin pääsee kauemmas. Tai sit järvi. Helpommin käsitettävissä :D
metsä vai pelto? Metsä.
hiekkatie vai päällystetty? Kävellen hiekkatie
iso vai pieni? :mrgreen: Iso!
suora vai laineikas? Laineikas
kylmä vai lämmin? Lämmin. Vihaan kylmää.
yrtti vai pippuri? Yrtti.

Muuta, mitä? :D Unohdin sanoa, että kierrätetty ja itsetehty käy kovasti.

Mukavaa päivää sinulle [pusi]


Oih, ihanaa, mua on huhuiltu [onni] Vastailen tuonne viestisi sekaan!
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7384
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja *OA*n sysvy » 29.01.15 12:59

*OA* huhuu!

Heippati hei, innokas sysvysi täällä! :) Mukavan esittelyn itsestäsi olit koonnut, kiitos, muutama kysymys mulla olisi:

- Luetko lehtiä ja jos luet, millaisia mieluiten? Tuleeko sulle jotain lehtiä?
- Inhokkinamit ja -herkut? Suolainen vai makea?
- Oletko kahvi- vai teeihminen vai et kumpaakaan? Jos et kumpaakaan, niin mitä juot (veden lisäksi)?
- Onko joku dekkarikirjailija, jonka tuotoksia et voi sietää? :)

Palailen varmaan myöhemminkin huhuilemaan :)
Ihanaa tammikuista torstaita, Ystävä! :)

*OA*n sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Cineren sysvy » 29.01.15 13:26

Huhuu Cinere!

Kyselisin vähän lisää:
- millaisista elokuvista pidät? Käytkö oikein leffassa vai katsotko kotona?
- millä lailla harrastat lintuja? Staijaat/ruokit?
- oletko tehnyt itse geokätköjä?
- onko erityisiä suosikkeja suklaissa tai makuja/mausteita, joista et pidä?
- tykkäätkö laittaa pihaa?
- lempiväreistäsi olisi myös kiva kuulla.

Terveisin Sysvysi

Cineren sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Cinere » 29.01.15 14:00

Huhuilua [onni]

-Kaikenlaisista leffoista tykkään: toiminta, komedia, hömppä- draama ei ehkä iske. Pääasiassa katson kotona- joskus pääsen leffaan! :)
-Tarkkailen lintuja ympäristössä normiarjen ohella (esim. leikkipuistoissa), välillä seuraan muuttoa tai käyn katsomassa jossain paikassa tiettyä havaintoa, taloyhtiössämme ei saa ruokkia.
-Olen tehnyt yhden kätkön. Lisäksi minulla yksi matkaaja.
-Tummasta suklaasta pidän (ja belgialaisesta), Maraboun suklaista en pidä, Fazer suklaat on ihan jees.
-En laita pihaa.
-Lempiväreistä: vaatteissa musta (mutta on monenkirjavia villavaatteita esim. sukkia ja lapasia), huiveissa/ kaulaliinoissa esim. sinistä, sisustuksessa huonekalut tummaa pähkinää / mustaa, beigeä, harmaata, oliivinvihreää, ruskeaa
  • 0

Kolmen muksun äiti (-07, -10 & -12).
Avatar
Cinere
Bannattu
 
Viestit: 6683
Liittynyt: 28.01.11 9:04
Paikkakunta: Vihti

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja *OA* » 29.01.15 14:55

*OA*n sysvy kirjoitti:*OA* huhuu!

Heippati hei, innokas sysvysi täällä! :) Mukavan esittelyn itsestäsi olit koonnut, kiitos, muutama kysymys mulla olisi:

- Luetko lehtiä ja jos luet, millaisia mieluiten? Tuleeko sulle jotain lehtiä?
- Inhokkinamit ja -herkut? Suolainen vai makea?
- Oletko kahvi- vai teeihminen vai et kumpaakaan? Jos et kumpaakaan, niin mitä juot (veden lisäksi)?
- Onko joku dekkarikirjailija, jonka tuotoksia et voi sietää? :)

Palailen varmaan myöhemminkin huhuilemaan :)
Ihanaa tammikuista torstaita, Ystävä! :)

Jee huhuilua [onni]

Mulle tulee Ottobre ja Kotivinkki, sisustuslehdet ja puutarhalehdet/kirjat kelpais kyllä hyvin jos vastaan tulee.
Inhokkinameja ei varmaankaan muuta ole kuin liköörikarkit, mä syön enemmän hedelmäkarkkeja ja lakuja, suklaatkin uppoo mutta hitaammalla tahdilla joka toisaalta ei ole huono juttu :lol: toffee on ihan jees mutta en sitä oikeastaan koskaan osta. Suolanen ja makea, kumpikin hyvää. Pähkinöitä en kauheesti syö paljaaltaan ja suolapähkinöitä en siedä oikeastaan yhtään.
KAHVI! Ehdottomasti kahvi-ihminen. Kyllä mä teetäkin juon vaikkakin harvakseltaan, valkoinen tee on hyvää. Vihreätä en juo yhtään ja mustassa ei saa olla sitä öljyä. Sitä mitä esim perus Liptoneissa on.
Kirjailijoiden kohdalla en nirso ole, kyllä mä kaikki dekkarit luen tosin nykyisin hitaammin kun lapset haittaa harrastuksia :D

Jospa näillä pääsee alkuun taas :)
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18047
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja tiinatainan sysvy » 29.01.15 18:19

Hei tiinataina!

Muutama kysymys: missä menee liian voimakkaan tuoksun raja? Juotko kahvia tai teetä? Luetko ja jos luet niin mitä? Käytätkö pipoa? Mistä musiikista pidät? Mikä on lempieläimesi?

tiinatainan sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Hapsiksen sysvy » 29.01.15 21:04

Huhuu Hapsis!

Pidin esittelystäsi (mukavan laaja), ja luulen, että keksin helposti Sinulle jotain -toivottavasti ilahduttavaa :)

Lisäkysymyksiäkin heräsi seuraavasti:

Tykkäätkö "superfoodeista"?
Haluatko, että muita perheenjäseniä muistetaan myös?
Luetko lehtiä / kirjoja?
Minkälaisia elokuvia katselet?

Terveisin,
Salainen Ystäväsi

Hapsiksen sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Hapsis » 29.01.15 21:12

Ei oo oikein superfoodeista kokemusta, hiukan oon tapani mukaan epäileväinen :D

Mä mieluusti haluan muistamiset itselleni tai kuopukselle, sehän on vähän kuin itselle saisi ;)

Luen tällähetkellä aika olemattoman vähän mutta jos luen niin sekä kirjat että leffat on ihan silkkaa hömppää :)
  • 0

"Simppeli, soljuva ja järkeenkäyvä, mutta kun kaivelee pintaa syvemmältä, se onkin oletettua enemmän mutkalla"
Avatar
Hapsis
 
Viestit: 13182
Liittynyt: 22.08.06 11:07
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja tiinataina » 29.01.15 22:02

tiinatainan sysvy kirjoitti:Hei tiinataina!

Muutama kysymys: missä menee liian voimakkaan tuoksun raja? Juotko kahvia tai teetä? Luetko ja jos luet niin mitä? Käytätkö pipoa? Mistä musiikista pidät? Mikä on lempieläimesi?


Huhuhuilua [onni] ! Jaa'a paha sanoa missä menee voimakkaan tuoksun raja :oops: . Semmoinen suht laimea tuoksu on paras, en itse käytä oikeastaan mitään tuoksuja dödääkin harvoin niin mun nenä on aikas herkkä . Kahvia en juo, teetä kylläkin paitsi mustaa. Tällä hetkellä juon ainoastaan rooibosta. En lue tällä hetkellä muuta kuin käsityölehtiä, olen löytänyt äänikirjat :lol: . Todellakin käytän pipoa. Musiikki maku on aika laaja enkä valitettavasti osaa tähän hätään oikein eritellä no Jari Sillanpäästä Rammstainiin :lol: . Lempi eläin kissapöllökettu, en osaa päättää :mrgreen: .
  • 0

mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
Avatar
tiinataina
 
Viestit: 4198
Liittynyt: 28.03.09 19:02
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Pennien sysvy » 30.01.15 19:08

Pennie, huhuu!
Minkä kokoinen jalka sulla on? Entä käsi?
Tuleeko sinulle mitä lehtiä?
Mitä kirjoja luet?
Mitenkä tummasta suklaasta tykkäät?
Haluatko käytettävää, kulutettavaa vai katsottavaa?
Onko sinulla jotain matka-aiheisia kirjoja?

Enhän mä tiedä, tarvitsenko näitä tietoja, mutta kyselen :o)

Terkuin sysvysi

Pennien sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Pennie » 30.01.15 20:06

Pennien sysvy kirjoitti:Pennie, huhuu!
Minkä kokoinen jalka sulla on? Entä käsi?
Tuleeko sinulle mitä lehtiä?
Mitä kirjoja luet?
Mitenkä tummasta suklaasta tykkäät?
Haluatko käytettävää, kulutettavaa vai katsottavaa?
Onko sinulla jotain matka-aiheisia kirjoja?

Enhän mä tiedä, tarvitsenko näitä tietoja, mutta kyselen :o)

Terkuin sysvysi


Jipii, huhuilua [onni]
Jalka on 35-36, käsi pieni. Samaa kokoa kuin meidän 3-luokkalaisten :mrgreen: Jos haluat tarkempia mittoja, ilmoittele!
Tulee Viherpiha ja Kotivinkki, lisäksi ammattilehtiä ja joitain yhdistysten lehtiä.
Luen tosi paljon erilaista, tällä hetkellä luen Amy Tanin kirjaa, luen paljon myös "chick litiä" ja sitä aina alkuperäiskielell, siis jos alkuperäiskieli on englanti :lol: esim. Cecelia Ahern (omistan kaikki kirjat), Marian Keyes ja monia muita. Tykkään kovasti Kaari Utrion vanhemmasta tuotannosta, Harry Pottereista (mulla on ne kaikki englanniksi), Twilightista (vain New Moon puuttuu) ja aika avoimesti luen monenlaisia kirjoja mitä joku fiksu tyyppi suosittelee :mrgreen: Ei mitään hirveän pelottavaa kuitenkaan, oon iän myötä tullut nössöksi :mrgreen:
Tykkään pääasiassa n. 75% tummasta suklasta, joskus syön ihan 86% myös mutta siitä en niin kovasti välitä.
Käytettävä, kulutettava ja katsottava on kaikki hyviä suuntauksia 8)
Matka-aiheisia kirjoja ei löydy, jos ei lasketa jotain ikivanhoja matkaoppaita :lol:

Iiiks! [onni]
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 30.01.15 20:15

No niin, mun päänympärys on tiukka 55 cm, mutta tosiaan pidän usein pitkiä paksuja hiuksia nutturalla, joten tykkään "pitkistä" pipoista, että nuttura mahtuu kans. Jalan pituus on 24-25 cm.
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7384
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Kreetan sysvy » 30.01.15 20:46

KREETTA huhuu :D

Kiitos esittelystä, sain siitä monta ideaa jo. Muutama tarkentava kysymys kuitenkin putkahti mieleeni:

Pidätkö leipomisesta?
Onko sulla jotain erinäistä tarvetta käsityörintamalla?
Luetko lehtiä/kirjoja?

Kreetan sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Katemma » 30.01.15 21:21

k-sysvy kirjoitti:KATEMMA

Muutama pikku kysymys...
1) juotko kahvia tai teetä? Onko jotain tiettyjä mieltymuksiä tai inhokkeja?
2) määritteletkö vähän tarkemmin tuon isot korvakorut? Onko väliä ovatko roikkuvia vai renkaita? Entä nappikorvikset (siis sellaet missä on se tappi ja lukko). Pidätkö korukivisistä? Jne?
3) kerrotko vähän enemmä mieluisista kirjoista? Esimerkkejä kirjailijoista? Onko joku minkä haluaisit päästä lukemaan?
4) onko jotain erityistä mitä haluaisit paketista löytyvän?

[onni]

1) Pidän ja juon molempia, työpäivinä varsinkin tulee kyllä juotua kahvia (paljon) enenmän. Teelaaduista musta tee miellyttää ehkä eniten, toisaalta olen kyllä avoin maustetuille, hyville vihreille teelaaduillekin.
2) Tykkään siitä, että korvakorut 'tuntuvat' korvissa. Tällä hetkellä taidan omistaa pääosin roikkuvia korviksia mutta teininä (kauan sitten) pidin paljonkin isoja renkaita, tykkään siis niistäkin. Ja nappikorviksista, mun yhdet kauneimmat korvikset on korukivi-nappikorvikset. Eli tykkään, tykkään ja tykkään :lol:
3) Vaikea kysymys, tykkään tällä hetkellä eniten ns. helppolukuisista pohjoismaisista dekkareista (esim. Wallander-kirjat) mutta luen kyllä muutakin kirjallisuutta. Olisikin kiva saada jokin suositus hyvästä kirjasta/kirjailijasta, aika helposti sitä kirjastosta valitsee ns. varman valinnan.
4) No vaikka tuo kirjasuositus. Tai hyväksi todettu/hyvältä kuulostava kasvisruokaresepti.
  • 0

Lapset -04 -06 -08

Ole se muutos, minkä haluat maailmassa nähdä. - Gandhi
Katemma
 
Viestit: 2928
Liittynyt: 22.08.06 12:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja K-sysvy » 31.01.15 12:53

Katemma

Vielä sen verran noista koruista...
Käytätkö vain korviksia vai olisiko kokonaisuus tervetullut (esim. kosrvikset ja kaulakoru, mahdollisesti myös rannekoru tai sormus)

K-sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa