Anteeksi Sussu, paketti lähti myöhässä. Tänään laitoin paketin smartpostissa liikkeelle, joten ainoastaan äärimmäisen hyvällä tuurilla ehtii perjantaiksi. Anteeksi.
Laitoin emännälle lähetystunnuksen, joten voit seurata tilannetta halutessasi.
Reptilen sysvy kirjoitti:Reptile! Olen pahoillani, mutta lasten sairastelusta johtuen pääsen postiin vasta huomenna. Silloin lähtee viimeinen paketti sinua kohti, joten alkuviikolla voit odotella lähetystä saapuvaksi
Helios! kirjoitti:Paketet är på väg, och det borde vara framme i morgon! Du får försändelse kod från reptile
Reptile kirjoitti:Reptilen sysvy kirjoitti:Reptile! Olen pahoillani, mutta lasten sairastelusta johtuen pääsen postiin vasta huomenna. Silloin lähtee viimeinen paketti sinua kohti, joten alkuviikolla voit odotella lähetystä saapuvaksi
Ei hätää
Reptilen sysvy kirjoitti:Reptile kirjoitti:Reptilen sysvy kirjoitti:Reptile! Olen pahoillani, mutta lasten sairastelusta johtuen pääsen postiin vasta huomenna. Silloin lähtee viimeinen paketti sinua kohti, joten alkuviikolla voit odotella lähetystä saapuvaksi
Ei hätää
No ei näköjään onnistunut postireissukaan tänään, joten mihin smartpostiin tahtoisit pakettisi, kun smartpostiin ehtisin sen vielä tänään käydä nakkaamassa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 89 vierailijaa