Hellasärö kirjoitti:Hellasärön sysvy kirjoitti:Moi! Käyn huomenna kovistelemassa postissa, kun ei ilmeisetsi vieläkään ole kolahtanut Yli viikko sitten lähetin paketin. Lapset vesirokossa ja mies reissuhommissa niin en ole paljon kotoa pois päässyt
Ei ole vielä näkynyt, kyllä mä heti hehkutan kun kolahtaa.. Toivottavasti ei vaan ole hukkunut matkalla! Mäkin voisin käydä postissa kyselemässä tuon perään, saiskon kuoresta jonkun tuntomerkin? Tai siis oliko se kirje vai paketti?
Hellasärö kirjoitti:Hellasärön sysvy kirjoitti:Hellasärö kirjoitti:Hellasärön sysvy kirjoitti:Moi! Käyn huomenna kovistelemassa postissa, kun ei ilmeisetsi vieläkään ole kolahtanut Yli viikko sitten lähetin paketin. Lapset vesirokossa ja mies reissuhommissa niin en ole paljon kotoa pois päässyt
Ei ole vielä näkynyt, kyllä mä heti hehkutan kun kolahtaa.. Toivottavasti ei vaan ole hukkunut matkalla! Mäkin voisin käydä postissa kyselemässä tuon perään, saiskon kuoresta jonkun tuntomerkin? Tai siis oliko se kirje vai paketti?
Se oli normi pieni helpostikuori. Yläreunassa lähettäjänä Peikkotytt ja osoite Toivottavasti löytyy pian! Menee kyllä hermo koko Itellaan. Lähetin sen siis viikko sitten ke.
Peikkotytt Sinäkö se oot?! Nyt paljastit ittes! Mä katon jos ehin huomenna kävästä postissa kyselemässä ellei sitte hyvällä tuurilla huomenna kolahda!
Riikkapoohin sysvy kirjoitti:Riikkapooh! Paketti on tuupattu postiin jo toissapäivänä, toivottavasti ehtii huomiseksi
anselmiinan sysvy kirjoitti:ANSELMIINA!
Olen tosi pahoillani, pakettisi viivästyy ensi kuun puolelle. Mitään ylevää selitystä ei ole, on vain Unohdus ja Muut Asiat.
anselmiinan sysvy kirjoitti:^ No hyvä että tykkäsit.
Onko sulla vielä mitään haisua siitä, kuka olen?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 171 vierailijaa