Jafuli kirjoitti:Niin siis voiko linkkien väriä muuttaa jostain? Käytössä on tää subsilver-tsydeemi ja se näyttää kaikki linkit sellaisella sinisellä, joka ei erotu muusta tekstistä oikeasti mitenkään. Voiko sitä vaihtaa jostain omista tai koko tsydeemin asetuksista vai pitääkö mun vaan tihrustaa? Menee nimitäin vähän hankalaksi kun kaikki laittaa kuvat tekstilinkkeinä, joten tekstin seassa olevat linkit hukkuu sinne sekaan eikä niitä tajua mennä katsomaan. Niin ja pohjan vaihtaminen ei ole vaihtoehto, tää subsilver on ainut, joka muistuttaa vanhaa ja jonka kanssa pystyn toimimaan.
Jafuli kirjoitti:Mut kun mä en osaa laittaa liitteitä! Apua!
Niin ja ainakin sun jostain liitteestä, jonka laitoit siihen Chrome-ketjuun, mulla vaan herjas, että "Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja". Niin, että mitenkäs ne liitteet sitten näkyy?
Mustikki kirjoitti:Ehdottomasti pitää linkin olla jo valmiiksi jollain taustasta ja muusta tekstistä erottuvalla värillä, kuten Jafuli ehdotti! Miten sen sais aikaan, mieluiten vielä automaattisesti ettei toiset värjäis linkkejä ja toiset ei...
Tää subsilver2(?) on muuten aika ok, koska viestiketjujen "uusi lukematon viesti" -merkki erottuu pohjasta hyvin.
Mulle pitää kyllä käytön kannalta olla alleviivatun selkeä tämän systeemin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 143 vierailijaa