"Safaria ei voi avata sivua" -ongelma koneen kanss

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

"Safaria ei voi avata sivua" -ongelma koneen kanss

ViestiKirjoittaja eksyma » 07.07.08 7:13

Miulla on nyt pari päivää ongelma. Kun yritän avata sivun niin selain heittää alla olevan virheilmoituksen näyttöön. Sinnikkäästi yrittämällä saan toimimaan (muutaman kerran klikkailee takaisin -painiketta ja yrittää uudelleen), kunnes taas kohta herja tulee. Muistissa olevat tiedostot olen tyhjentänyt yms.

Onko ongelma selaimessa, jota käytän vai sivustolla? Voiko olla, että jotenkin tää sivusto ei tue mein selainta (vai mikä nyt onkaan oikea termi).

virheilmoitus:
Safari ei voi avata sivua ”http://ysv-foorumi.com/viewtopic.php?t=57162&postdays=0&postorder=asc&start=30”. Virhe: ”raakadataa ei voida purkaa” (NSURLErrorDomain:-1015) Valitse Safari-valikosta Raportoi bugeja Applelle, mainitse virhenumero ja kuvaile, mitä teit ennen kun viesti tuli näkyviin.
  • 0

eksyma

Re: "Safaria ei voi avata sivua" -ongelma koneen k

ViestiKirjoittaja Administrator » 07.07.08 7:23

eksyma kirjoitti:Miulla on nyt pari päivää ongelma. Kun yritän avata sivun niin selain heittää alla olevan virheilmoituksen näyttöön. Sinnikkäästi yrittämällä saan toimimaan (muutaman kerran klikkailee takaisin -painiketta ja yrittää uudelleen), kunnes taas kohta herja tulee. Muistissa olevat tiedostot olen tyhjentänyt yms.

Onko ongelma selaimessa, jota käytän vai sivustolla? Voiko olla, että jotenkin tää sivusto ei tue mein selainta (vai mikä nyt onkaan oikea termi).

virheilmoitus:
Safari ei voi avata sivua ”http://ysv-foorumi.com/viewtopic.php?t=57162&postdays=0&postorder=asc&start=30”. Virhe: ”raakadataa ei voida purkaa” (NSURLErrorDomain:-1015) Valitse Safari-valikosta Raportoi bugeja Applelle, mainitse virhenumero ja kuvaile, mitä teit ennen kun viesti tuli näkyviin.

Ilmeisesti käytössäsi on Mac, joten en pysty itse tuolla testaamaan, mutta uskoisin että ongelma on kyllä selaimessa ja ehkä siinäkin että sivustokaan ei välttämättä ole Safarilla hirveän hyvin testattu. Jos foorumilaisista löytyy macin/safarin käyttäjiä joku voisi kommentoida onko ollut vastaavia ongelmia.
  • 0

Administrator
Site Admin

ViestiKirjoittaja eksyma » 07.07.08 7:34

Äsken vastailin toiseen aiheeseen ja nyt taas toimi ilman ongelmaa. Mie kans epäilen tuota Safaria. On aiemminkin olut sen kanssa ongelmaa.

On, joo Mac käytössä ja selaimina Safari tai Firefox. Toimisko Firefox paremmin?
  • 0

eksyma

ViestiKirjoittaja Mutteri » 07.07.08 8:44

Mulla ainakin Macilla toimii Firefox ihan hyvin. Safarilla oli ongelmia joidenkin sivujen kanssa, joten lopetin sen käyttämisen alkuunsa :)
  • 0

Mutteri ja tytär 03/06
Mutteri

ViestiKirjoittaja eksyma » 07.07.08 9:14

Joo, pitää sitten ryhtyä käyttämään tuota Firefoxia.

Jotenkin vaan on tottunut käyttämään Safaria niin pitää opetella uudestaan klikkaamaan eri kuvaketta :lol:
  • 0

eksyma

ViestiKirjoittaja appelsiini » 11.07.08 18:00

Mullakin on erityisesti tänään tullut Safarilla jatkuvasti virheilmoitusta, ettei voi näyttää sivua ja tarkempi selitys "cannot decode raw data". Nyt en tietysti saa sitä esiin, vaikka kuinka yritän. Ei ole siis kuitenkaan ainutlaatuinen ongelma :D .
  • 0

appelsiini

ViestiKirjoittaja Apila » 11.07.08 18:29

Nollaa (Safari -> Nollaa...) välillä se Safari, se saattaa auttaa. Tän YSVin kanssa on mullakin tullut pari kertaa vastaavanlainen ilmoitus. Käyn sitten jossain muussa ketjussa ja sen jälkeen yleensä sivut aukeaa :) Ja siis oletusselaimena mulla on toi Safari ja yleisesti ottaen pelittää mainiosti.
  • 0

Seison kuopan vieressä
kaivoin sen ihan itse omin pienin kätösin
vaikka tarjosit apua sinäkin.
Siinä se valmiina odottaa, syvyyttä kuusi jalkaa.
Apila
Bannattu

Paluu Ongelmat