Kutakuinkin näin se menee. Mä en nyt tiiä onko tuo kosto oikea sana. Näin vain varmistelin sitä, että leikki olisi kaikille reilua. Eli saa paketteja kun niitä itse myös lähettää.Kopponen kirjoitti:
A=B:lle paketteja lähettävä
C=A:lle paketteja lähettävä
A ei lähetä pakettia B:lle --> sysvyemäntä välittää tiedon myöhästymisestä C:lle ja C ei lähetä pakettia A:lle "kostona" A:n huolimattomuudesta.
Olenko käsittänyt oikein?
peikkotytt kirjoitti:Kutakuinkin näin se menee. Mä en nyt tiiä onko tuo kosto oikea sana. Näin vain varmistelin sitä, että leikki olisi kaikille reilua. Eli saa paketteja kun niitä itse myös lähettää.Kopponen kirjoitti:
A=B:lle paketteja lähettävä
C=A:lle paketteja lähettävä
A ei lähetä pakettia B:lle --> sysvyemäntä välittää tiedon myöhästymisestä C:lle ja C ei lähetä pakettia A:lle "kostona" A:n huolimattomuudesta.
Olenko käsittänyt oikein?
Kiitos!aloittaja kirjoitti:
peikkotytt: olet hoitanut emännän hommat hienosti .
jotenkin meni vaan pois se kiva tunnelma mikä tähän asti mulla on sysvyilystä ollut kun tuli se ilmoitus että oma sysvyni(siis se jolle lähetän) ei olekaan ollut niin innoissaan.. tietenkin voi olla ihan hyvä syykin ja nyt siis oli tullut mullekin tuo yv siitä että lähetyskielto on ohi
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 180 vierailijaa