ILMOITUSTA FOORUMISSA VASTAUKSESTA EI TULE SÄPOON!!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

ILMOITUSTA FOORUMISSA VASTAUKSESTA EI TULE SÄPOON!!

ViestiKirjoittaja raindear » 08.05.08 14:34

Siis ennen tuota huoltokatkoa tuli aina ilmoitus sähköpostiin, jos aiheeseen on minun lukemisen tai kirjoittamisen jälkeen kirjoitettu tai että on yv tullut, mutta sen jälkeen niiitä ei ole tullutkaan, vaikka ketjuihin on tullut vaikka kuin paljon tekstiä tai niitä yksäreitä rapissut postilaatikkoon. Ja huolen olen pitänyt, että rasti siinä ilmoita vastauksesta-kohdassa on.

Tää on vähän täällä huolissaan, että mistä johtuu, kun mikään ei ole muuttunut...
  • 0

"Lastenlapset ovat palkinto siitä, ettet listinyt omia lapsiasi." Lastenlapsia odotellen kera lapsien -03, -05, -08 ja -11
raindear
Bannattu

Re: ILMOITUSTA FOORUMISSA VASTAUKSESTA EI TULE SÄPOON!!

ViestiKirjoittaja Administrator » 08.05.08 14:37

raindear kirjoitti:Siis ennen tuota huoltokatkoa tuli aina ilmoitus sähköpostiin, jos aiheeseen on minun lukemisen tai kirjoittamisen jälkeen kirjoitettu tai että on yv tullut, mutta sen jälkeen niiitä ei ole tullutkaan, vaikka ketjuihin on tullut vaikka kuin paljon tekstiä tai niitä yksäreitä rapissut postilaatikkoon. Ja huolen olen pitänyt, että rasti siinä ilmoita vastauksesta-kohdassa on.

Tää on vähän täällä huolissaan, että mistä johtuu, kun mikään ei ole muuttunut...

Juu voi hyvinkin olla että siinä on tämän katkon jäljiltä vielä vikaa, vaikka kyllä testasin senkin. Tutkin asiaa..
  • 0

Administrator
Site Admin

ViestiKirjoittaja Administrator » 08.05.08 20:47

Vaikuttaisi vähän siltä että hotmail -osoitteen käyttäjät eivät toistaiseksi saa yv -ym. ilmoituksia ysviltä sähköpostiinsa. Ongelman syytä ja selvittelyä jatketaan...
  • 0

Administrator
Site Admin

ViestiKirjoittaja Administrator » 08.05.08 21:00

No niin ja tämä saatiinkin nyt sitten korjattua samantien. Eli nyt pitäisi postit kulkea kaikille. :)
  • 0

Administrator
Site Admin

ViestiKirjoittaja raindear » 09.05.08 12:47

aah, kiitos tuhannesti, elämäni helpttui huomattavasti [anbet]
  • 0

"Lastenlapset ovat palkinto siitä, ettet listinyt omia lapsiasi." Lastenlapsia odotellen kera lapsien -03, -05, -08 ja -11
raindear
Bannattu

Paluu Ongelmat